Egalitatea de gen, unul dintre subiectele principale la World Economic Forum

Egalitatea de gen, unul dintre subiectele principale la World Economic Forum

În perioada 23-26 ianuarie 2018, la Davos, Elveția, a avut loc ediția anuală a reputatei conferințe Forumul Economic Mondial.  Egalitatea de gen a fost unul dintre subiectele principale ale evenimentului, adus în discuție și de compania Procter & Gamble, care a invitat lideri mondiali, CEO și alți participanți să i se alăture în inițiativele menite să schimbe perspectiva din care

Marketingul, de la știință la artă

Marketingul, de la știință la artă

 Cu o experiență de aproape 25 de ani în cadrul P&G, Sophie Blum nu a mai trăit o perioadă în care marketingul să treacă prin schimbări atât de profunde ca acum. Noii profesioniști ai industriei trebuie să fie suficient de puternici încât să aibă curajul de a testa mereu lucruri noi. Sophie Blum este Vicepreședinte Marketing pentru Europa, India, Orientul

Campania “Desteptaretele” selectata de Google ca reper de eficienta si creativitate

Campania “Desteptaretele” selectata de Google ca reper de eficienta si creativitate

Campania detergentului Bonux – “Desteptaretele”, semnata de Leo Burnett România si lansata in luna mai, a fost selectata de Google ca reper de eficienta si creativitate pentru intreaga sa retea internationala. In urma analizei Brand Lift Survey realizate de Google, rezultatele campaniei au fost catalogate drept exceptionale, depasind standardele globale pentru „brand awareness” si “ad recall” la categoria Consumer Packaged