Relevanta in PR

Relevanta in PR

<p> PR-ul nu e altceva decat un business ca oricare altul, cu batalii pe bugete si clienti. Daca admitem acest banal fapt, ce conteaza mai mult si mai mult in aceasta industrie? Care este cel mai relevant indicator care da masura succesului? Cifra de afaceri? Profitul? Portofoliul de clienti? Fee-urile castigate de agentii? Premiile? Parerile jucatorilor din industrie sunt impartite.

Pregatim “PR And The Web”

Pregatim “PR And The Web”

<p> In 14 aprilie pregatim un nou eveniment din seria <a href=”http://www.bizforum.ro/”>BizForum</a>, dedicat specialistilor in comunicare si PR. Am pornit de la <a href=”http://www.slideshare.net/RevistaBiz/ce-asteapta-companiile-de-la-social-media”>un studiu recent</a> al revistei Biz si GfK, care  arata cum companiile sunt inca intr-o etapa de experimentare a comunicarii prin mediile sociale. In acelasi timp, cei peste 2,4 milioane useri Facebook, 3 milioane cititori de bloguri