Experience Bucharest, un nou proiect de promovare turistică a Bucureștiului

Experience Bucharest, un nou proiect de promovare turistică a Bucureștiului

Un grup de tineri voluntari implicați în diverse iniţiative în domeniul turismului au lansat ”Experience Bucharest”- un nou proiect de promovare turistică al Bucureștiului. Misiunea proiectului este aceea de a promova Capitala României ca destinația preferată din Europa de Est a turiștilor și călătorilor independenți. Evenimentul va avea loc în București în perioada 12-16 mai, 2017. Experience Bucharest este primul

Promovare la conducerea Coca-Cola

Promovare la conducerea Coca-Cola

Coca-Cola o promovează pe Nicoleta Eftimiu la conducerea operațiunilor din România și Moldova, oferindu-i poziția de Franchise Country Manager. Aceasta a ocupat anterior poziția de Director de Marketing. Nicoleta Eftimiu este prima femeie care a deținut această funcție în cadrul companiei. Atuurile sale sunt: dedicarea față de inovație, curajul de a face lucrurile mereu altfel și abordarea sa cu privire

Promovarea online: popularitate și eficiență

Promovarea online: popularitate și eficiență

Internetul reprezintă canalul de promovare cel mai utilizat de către companiile românești. Un procent de 60% se promovează preponderent prin intermediul său. În același timp, 34% preferă pliantele sau broșurile și tot 34% participă la târguri și conferințe. Smartphone-ul este folosit pentru promovare de către 22% dintre companii, care îl califică drept cel mai eficient canal de a te face

Cand turismul e la el acasa

Cand turismul e la el acasa

Cum turismul genereaza 10% din PIB in Austria, este normal ca promovarea in domeniu sa fie un business in toata regula. Dincolo de cifre, se ascund o strategie coerenta si un buget pe masura, inclusiv pentru Romania. Ma aflu intr-o cafenea din centrul Vienei, discutand cu un austriac care lucreaza la Budapesta despre Delta Dunarii, manastirile din Moldova si Maramures.

Nou sef la Golin

Nou sef la Golin

Hortensia Nastase nu a parasit compania, ci a fost promovata. Ea a devenit vicepresedinte al grupului Lowe din ianuarie 2015 si va coordona agentiile creative din cadrul grupului: Lowe&Partners (creatie), Golin (PR) si Vibe (BTL). Atributiile Hortensiei Nastase la conducerea Golin Romania sunt preluate de Monica Botez, care devine Managing Partner al agentiei. In acest moment, structura de management a

O transformare dincolo de cosmetica

O transformare dincolo de cosmetica

<p> <strong>“Din prima clipa cand am pus ochii pe Razvan Diratian m-am gandit ca ar putea fi succesorul meu”, declara Angela Cretu, fostul director general al Avon Romania, inainte de a pleca la sediul central al companiei din New York. Profetia ei s-a implinit, ce urmeaza?</strong><br /> <br /> <strong>Este dificil pentru un barbat sa conduca o companie ale carei