Multinaționalele cresc economia locală

Multinaționalele cresc economia locală

7 din 10 români consideră că prezența companiilor multinaționale în România contribuie semnificativ la dezvoltarea economiei locale. Aproape 46% dintre români consideră că mediul de afaceri este motorul de dezvoltare al economiei din România prin locurile de muncă create, salariile oferite angajaților și taxele plătite la bugetul de stat. Acestea sunt concluziille unui studiu realizat de compania de cercetare de

Provident și Jazz au inițiat ”Apeluri fericite”

Provident și Jazz au inițiat ”Apeluri fericite”

Pentru Provident, luna decembrie este una dintre cele mai aglomerate din an, perioada în care echipa de Relaţii cu clienții gestionează mii de apeluri pe zi. Pentru a le mulţumi, Provident, cu sprijinul echipei Jazz, a iniţiat “Apeluri fericite”, un proiect maraton desfăşurat timp de 2 zile. Fiecare angajat din Call Center a primit un împrumut nerambursabil de bună dispoziție,

Provident: românii, mulțumiți de nivelul de trai

Provident: românii, mulțumiți de nivelul de trai

Peste 50% dintre respondenții români la un sondaj desfășurat de compania britanică de cercetare GfK în mai multe țări din Europa se declară mulțumiți de nivelul lor actual de trai, cu 8 puncte procentuale mai mulți decât în 2015 și peste media de 47% la nivel european. Mai mult, 67% dintre respondenți sunt încrezători că situația financiară personală se va

O noua campanie si o noua identitate de brand pentru Provident

O noua campanie si o noua identitate de brand pentru Provident

“Pensiunea”, cea mai recenta campanie de comunicare Provident poarta semnatura agentiei Jazz. Campania continua platforma de comunicare – “Cand este important pentru tine”, cu mesajul “Alege imprumutul care te lasa sa alegi!” Actuala directie de comunicare a fost lansata la finalul anului trecut pentru a marca extinderea portofoliului de produse al companiei, prin imprumuturi mai flexibile, mai rapide, cu sume

Casa – cea mai mare investitie  a romanilor

Casa – cea mai mare investitie a romanilor

In ultimii 10 ani, unul din doi romani a luat intre unu si patru credite, iar cea mai importanta investitie a fost si va fi achizitia unei case sau a unui apartament, arata un studiu al Provident Financial Romania. Acelasi studiu releva si faptul ca unul din trei romani regreta ca nu a plecat definitiv din Romania in ultimul deceniu.

4 din 10 romani pun bani deoparte pentru sarbatori

4 din 10 romani pun bani deoparte pentru sarbatori

Cei mai multi romani planifica din timp cheltuielile de sarbatori si incearca sa economiseasca pentru a nu pune presiune pe bugetul de familie, arata un sondaj online desfasurat pe www.SigurantaFinanciara.ro la initiativa Provident Financial Romania. Peste 65% dintre participantii la sondaj declara ca isi planifica din timp lista de cadouri, cosul de cumparaturi si restul achizitiilor specifice si fac tot

Provident: 3 din 10 romani economisesc regulat

Provident: 3 din 10 romani economisesc regulat

Mai mult de jumatate din clientii institutiilor financiare nebancare din Romania sunt chibzuiti cu cheltuielile zilnice si aproape 7 din 10 sustin ca dezvoltarea cunostintelor financiare ar contribui la o mai buna gestionare a bugetului de familie si planificare financiara pe termen lung, arata un studiu GfK la initiativa International Personal Finance, grupul din care face parte Provident Romania. Cercetarea

Despre virale, fara secrete

Despre virale, fara secrete

De ce unele filme lansate pe net devin virale si altele nu? Motivele sunt multe si tin de un complex de factori: povestea nu este incitanta, clientul nu are curaj sa mearga pana la capat cu o idee, bugetul este insuficient sau experienta celor care se ocupa de productie lasa de dorit. Si lista poate continua. Despre virale si ingredientele

Provident se autodenunta

Provident se autodenunta

Provident Financial Romania a lansat campania “Autodenunt”, realizata de Jazz, prin care isi propune sa schimbe preconceptia ca institutiile financiare nebancare din Romania folosesc practici necorespunzatoare in interactiunea cu clientii. Campania ilustreaza, prin mai multe spoturi, interactiunea companiei cu clientii, de la primul contact – vizita la domiciliu, pana la descrierea solutiilor financiare, acordarea sumei imprumutate si rambursarea imprumutului. Campania

Burse pentru talente

Burse pentru talente

“Preselectii de talente” este noua campanie Provident, semnata Jazz, si are la baza o serie de filme scurte pentru internet care promoveaza bursele anuale stART, un program realizat in parteneriat cu Scoala de Valori si cu sprijinul Ministerului Educatiei Nationale. Prin acest program, 50 de tineri cu varste cuprinse intre 14 si 18 ani, talentati la muzica, pictura sau desen,