Luni încep Zilele Biz

Luni încep Zilele Biz

Cei mai puternici lideri din mediul de business vin la Zilele Biz, cel mai relevant eveniment business-to-business din România, care începe luni, 20 noiembrie, ora 09:00, la ARCUB Gabroveni. Ediția din acest an, a 16-a, are loc în perioada 20-24 noiembrie și reunește, timp de cinci zile, sute de manageri și antreprenori într-un eveniment unic care analizează tendințele momentului în

131 de înscrieri la Internetics 2017

131 de înscrieri la Internetics 2017

În competiția de anul acesta Internetics au fost înscrise 131 de lucrări de la 24 de agenții și companii participante, pentru 51 de branduri. Participanții Internetics 2017 sunt: Brand Support, Cohn & Jansen JWT, Golin, Heist Industries, Jazz, Kubis Interactive, Leo Burnett / Publicis One, McCann Worldgroup România, MRM / McCann România, MSLGROUP The Practice, MullenLowe România, Ogilvy&Mather România, Oxygen

Câștigătorii Golden Drum 2017

Câștigătorii Golden Drum 2017

Ediția de anul acesta a festivalului de creativitate Golden Drum s-a încheiat cu 45 Silver Drums, 17 Golden Drums și 14 Grand Prix. Grey Plonia a fost recompensată cu Good Cause Grand Prix Award, iar McCann WorldGroup a fost desemnată Rețeaua Anului (141 de puncte). Cu 67 de puncte, McCann Worldgroup Italia a primit Golden Rose Award și, la fel

Ziua Afacerii Tale 2017

Ziua Afacerii Tale 2017

Suntem înconjurați de afaceri, mai mici sau mai mari, de la locul de unde ne cumpărăm cafeaua dimineața, până la magazinul din colț sau patiseria acea care face numai bunătăți. Fiecare afacere joacă un rol important în cadrul comunităților și din acest motiv, METRO Cash & Carry România organizează cea de-a doua ediție a ”Ziua Afacerii Tale”. Această ediție a

Creștere de 4% a publicității de tip display pe mobile

Creștere de 4% a publicității de tip display pe mobile

Publicitatea livrată pe dispozitive mobile a reprezentat aproximativ 44% din totalul afișărilor monitorizate de BRAT în prima jumătate a acestui an.  Potrivit studiului MIPO, publicitatea de tip display a înregistrat peste 4,2 miliarde de afișări în primul semestru al anului 2017 (59 milioane de euro ratecard), în creștere cu aproximativ 4% față de același semestru al anului 2016. Ponderea publicității

Mihai Gongu pleacă la Jung von Matt Berlin

Mihai Gongu pleacă la Jung von Matt Berlin

După aproape cinci ani la conducerea departamentului de creație din GMP Advertising, începând cu data de 7 august, Mihai Gongu se va alătura echipei Jung von Matt/Spree din Berlin, rețea cu care GMP Advertising are un parteneriat din februarie 2014. La Jung von Matt Berlin, Mihai Gongu va coordona comunicarea contului european Mini în calitate de director de creație. Totodată, Mihai

Deadline extins pentru înscrieri la Golden Drum

Deadline extins pentru înscrieri la Golden Drum

Înscrierile pentru cea de-a 24 ediție a Festivalului Golden Drum au fost extinse până la data de 18 august 2017. Festivalul Internațional de Creativitate Golden Drum va avea loc în perioada 18 -20 octombrie 2017 la Grand Hotel Union din Ljubljana, Slovenia. Lucrările înscrise în competiție vor fi evaluate de două jurii alcătuite din experți ai industriei de publicitate. John

Teodora Migdalovici: Cannes Lions este Anul Nou profesional

Teodora Migdalovici: Cannes Lions este Anul Nou profesional

AiMEN și The Cheetos Museum, caracter și egalitate de șanse, creativitate și decizii îndrăznețe, Fearless Girl și Ladies First. Sunt câteva dintre subiectele despre care am discutat cu Teodora Migdalovici, proaspăt revenită de pe meleagurile Cannes-ului. Teodora Migdalovici este ambasador Cannes Lions în România și, în ultimii 13 ani, unul dintre cei mai energici și entuziaști promotori ai creativității din

O nouă agenție de publicitate pe piața românească

O nouă agenție de publicitate pe piața românească

S-a lansat FRACTAL Communications, o nouă agenție de publicitate, full service, parte din Geometry Global Bucharest, membră a WPP. Elementul definitoriu al noii agenții este dat de filosofia ”mindful buzz” prin care brandurile sunt abordate ca fiind ecosisteme de comunicare, iar modalitatea de a ajunge la oameni se întâmplă prin conversații și experiențe de impact. Echipa FRACTAL Communications este coordonată

Studiu: Cum pot fi reclamele eficiente?

Studiu: Cum pot fi reclamele eficiente?

Doar 15% dintre reclame transmit mesaje ușor de asimilat, arată un studiu lansat recent de Kantar Millward Brown.   Raportul, intitulat “Make a lasting impression”, pornește de la analiza bazei de 160.000 de reclame testate de către Kantar Millward Brown și arată modul în care reclamele pot deveni eficiente prin înțelegerea factorilor care creează memorabilitate. Reclamele care reușesc să îi