Deadline extins pentru înscrieri la Golden Drum

Deadline extins pentru înscrieri la Golden Drum

Înscrierile pentru cea de-a 24 ediție a Festivalului Golden Drum au fost extinse până la data de 18 august 2017. Festivalul Internațional de Creativitate Golden Drum va avea loc în perioada 18 -20 octombrie 2017 la Grand Hotel Union din Ljubljana, Slovenia. Lucrările înscrise în competiție vor fi evaluate de două jurii alcătuite din experți ai industriei de publicitate. John

Teodora Migdalovici: Cannes Lions este Anul Nou profesional

Teodora Migdalovici: Cannes Lions este Anul Nou profesional

AiMEN și The Cheetos Museum, caracter și egalitate de șanse, creativitate și decizii îndrăznețe, Fearless Girl și Ladies First. Sunt câteva dintre subiectele despre care am discutat cu Teodora Migdalovici, proaspăt revenită de pe meleagurile Cannes-ului. Teodora Migdalovici este ambasador Cannes Lions în România și, în ultimii 13 ani, unul dintre cei mai energici și entuziaști promotori ai creativității din

O nouă agenție de publicitate pe piața românească

O nouă agenție de publicitate pe piața românească

S-a lansat FRACTAL Communications, o nouă agenție de publicitate, full service, parte din Geometry Global Bucharest, membră a WPP. Elementul definitoriu al noii agenții este dat de filosofia ”mindful buzz” prin care brandurile sunt abordate ca fiind ecosisteme de comunicare, iar modalitatea de a ajunge la oameni se întâmplă prin conversații și experiențe de impact. Echipa FRACTAL Communications este coordonată

Studiu: Cum pot fi reclamele eficiente?

Studiu: Cum pot fi reclamele eficiente?

Doar 15% dintre reclame transmit mesaje ușor de asimilat, arată un studiu lansat recent de Kantar Millward Brown.   Raportul, intitulat “Make a lasting impression”, pornește de la analiza bazei de 160.000 de reclame testate de către Kantar Millward Brown și arată modul în care reclamele pot deveni eficiente prin înțelegerea factorilor care creează memorabilitate. Reclamele care reușesc să îi

Retro, în stil italian, la Arad

Retro, în stil italian, la Arad

În februarie, spotul agenției arădene Handsome Advertising, „Il nostro gelato Italiano“, realizat pentru brandul Siviero Maria, a fost inclus în Ads of The World, celebra colecție de reclame din toată lumea. O premieră pentru agenție, pentru noi a fost contextul perfect să luăm pulsul publicității românești din afara Bucureștiului. Pentru că, în ziua de azi, ora exactă nu se mai

Cum se construiește agenția viitorului?

Cum se construiește agenția viitorului?

În această perioadă, schimbarea este cuvântul de ordine în Publicis. Un nou CEO, un nou model de business, un alt fel de agenție, mult mai pregătită să facă față provocărilor prezentului, dar mai ales celor ale viitorului. De la 1 iunie 2017, Publicis va avea un nou CEO în persoana lui Arthur Sadoun, cel care îi succede legendarului Maurice Lévy.

Pași spre un hub al creativității

Pași spre un hub al creativității

De ce are nevoie Franța ca să devină și mai importantă pe scena advertisingului global? În primul rând, de mai multă deschidere, crede Damien Bellon, Creative Director și Art Director la BETC. Franța este țara de origine a unor mari advertiseri ai lumii ai lumii: L’Oréal, Evian, Danone, Carrefour, Renault, Peugeot, Orange, Michelin, Perrier. Este de asemenea fieful brandurilor de

Cine este succesorul lui Maurice Lévy?

Cine este succesorul lui Maurice Lévy?

După ani de speculații, oficialii grupului Publicis au dezvăluit, în sfârșit, unul dintre cele mai bine păzite secrete din industria de publicitate: numele succesorului lui Maurice Lévy. Arthur Sadoun este cel care îi va succeda lui Maurice Lévy în calitate de președinte și CEO la cârma grupului, începând cu data de 1 iunie 2017.  Sadoun, 45 de ani, devine astfel al

Hub-ul creativității pariziene

Hub-ul creativității pariziene

Am fost acasă la creatorii ”The Bear”, cel mai premiat spot publicitar al tuturor timpurilor, în noul cartier general al BETC. În urmă cu câteva luni, BETC, una dintre cele mai creative agenții de publicitate din lume și singura agenție de publicitate din Franța care se menține de 13 ani consecutiv în celebrul The Gunn Report, și-a relocat toate toate operațiunile

Ce impact are publicitatea asupra economiei?

Ce impact are publicitatea asupra economiei?

Fiecare euro cheltuit în publicitate aduce un câștig de 7 ori mai mare către PIB, încurajează inovația, asigură ocuparea forței de muncă și ajută investiția în serviciile importante, arată “Value of Advertising”, studiul realizat la nivel european de către Deloitte, la cererea  Federației Mondiale a Advertiserilor și altor parteneri din industrie, printre care și European Association of Communication Agencies (EACA).