Retro, în stil italian, la Arad

Retro, în stil italian, la Arad

În februarie, spotul agenției arădene Handsome Advertising, „Il nostro gelato Italiano“, realizat pentru brandul Siviero Maria, a fost inclus în Ads of The World, celebra colecție de reclame din toată lumea. O premieră pentru agenție, pentru noi a fost contextul perfect să luăm pulsul publicității românești din afara Bucureștiului. Pentru că, în ziua de azi, ora exactă nu se mai

Cum se construiește agenția viitorului?

Cum se construiește agenția viitorului?

În această perioadă, schimbarea este cuvântul de ordine în Publicis. Un nou CEO, un nou model de business, un alt fel de agenție, mult mai pregătită să facă față provocărilor prezentului, dar mai ales celor ale viitorului. De la 1 iunie 2017, Publicis va avea un nou CEO în persoana lui Arthur Sadoun, cel care îi succede legendarului Maurice Lévy.

Pași spre un hub al creativității

Pași spre un hub al creativității

De ce are nevoie Franța ca să devină și mai importantă pe scena advertisingului global? În primul rând, de mai multă deschidere, crede Damien Bellon, Creative Director și Art Director la BETC. Franța este țara de origine a unor mari advertiseri ai lumii ai lumii: L’Oréal, Evian, Danone, Carrefour, Renault, Peugeot, Orange, Michelin, Perrier. Este de asemenea fieful brandurilor de

Cine este succesorul lui Maurice Lévy?

Cine este succesorul lui Maurice Lévy?

După ani de speculații, oficialii grupului Publicis au dezvăluit, în sfârșit, unul dintre cele mai bine păzite secrete din industria de publicitate: numele succesorului lui Maurice Lévy. Arthur Sadoun este cel care îi va succeda lui Maurice Lévy în calitate de președinte și CEO la cârma grupului, începând cu data de 1 iunie 2017.  Sadoun, 45 de ani, devine astfel al

Hub-ul creativității pariziene

Hub-ul creativității pariziene

Am fost acasă la creatorii ”The Bear”, cel mai premiat spot publicitar al tuturor timpurilor, în noul cartier general al BETC. În urmă cu câteva luni, BETC, una dintre cele mai creative agenții de publicitate din lume și singura agenție de publicitate din Franța care se menține de 13 ani consecutiv în celebrul The Gunn Report, și-a relocat toate toate operațiunile

Ce impact are publicitatea asupra economiei?

Ce impact are publicitatea asupra economiei?

Fiecare euro cheltuit în publicitate aduce un câștig de 7 ori mai mare către PIB, încurajează inovația, asigură ocuparea forței de muncă și ajută investiția în serviciile importante, arată “Value of Advertising”, studiul realizat la nivel european de către Deloitte, la cererea  Federației Mondiale a Advertiserilor și altor parteneri din industrie, printre care și European Association of Communication Agencies (EACA).

Publicis One și-a anunțat managementul din România

Publicis One și-a anunțat managementul din România

Publicis One România este condusă de către Teddy C. Dumitrescu, Chief Executive Officer, Ștefan Iordache, Chief Operating Officer și Mihaela Botea, Chief Financial Officer. Echipa de management a fost numită de Misa Lukic, Chief Executive Officer, CEE. În plus, Maria Tudor, CEO Zenith România, a fost numită Chief Media Officer pentru toate operațiunile media ale Publicis One – Zenith, Starcom,

Creștere peste așteptări a pieței de media în a doua jumătate a anului

Creștere peste așteptări a pieței de media în a doua jumătate a anului

Piața de media din România a crescut cu 10% în 2016 comparativ cu 2015, până la valoarea de 366 milioane de euro, potrivit datelor actualizate ale raportului Media Fact Book, realizat de agenția Initiative. Această evoluție depășește estimările raportului lansat în luna mai, care indicau un avans de 6% anul acesta, similar cu cel din 2015. Creșterea a fost determinată

Nu mai citiți  cărți de advertising!

Nu mai citiți  cărți de advertising!

Un creativ cu minte de strateg, pasionat deopotrivă de cifre și idei frumoase, Bruno Bertelli a vizitat în toamnă biroul Publicis de la București, prilej cu care am discutat despre strategie și creativitate, millennials și credibilitate în publicitate. foto: Vali Mirea Cum vă raportați la noile canale media și cum au schimbat acestea peisajul industriei de advertising?  TV-ul nu este

Publicitatea pe mobile depășește publicitatea pe desktop

Publicitatea pe mobile depășește publicitatea pe desktop

Dispozitivele mobile vor detine o pondere de 75% din utilizarea internetului la nivel global în 2017, rata de utilizare a internetului mobil crescând rapid, de la 40% în 2012 la 68% în 2016, cu o estimare de 79% pentru 2018. Aceste aspecte se vor resimți și în domeniul publicității: publicitatea pe mobile va depăși publicitatea pe desktop anul viitor, iar