Studiu: Cum pot fi reclamele eficiente?

Studiu: Cum pot fi reclamele eficiente?

Doar 15% dintre reclame transmit mesaje ușor de asimilat, arată un studiu lansat recent de Kantar Millward Brown.   Raportul, intitulat “Make a lasting impression”, pornește de la analiza bazei de 160.000 de reclame testate de către Kantar Millward Brown și arată modul în care reclamele pot deveni eficiente prin înțelegerea factorilor care creează memorabilitate. Reclamele care reușesc să îi

Asta vrea generația Z de la reclame

Asta vrea generația Z de la reclame

Adolescenții se dovedesc a fi o provocare pentru publicitari. Aceștia reprezintă generația cel mai greu de atras. Dintre toate generațiile, printre ei se numără cei mai mulți „ad block-eri”. Oferă clipurilor video doar 10 secunde pentru a-i impresiona și preferă reclamele video cu recompense, pe cele skippable și pe cele care îi implică și pe ei într-un fel. „Generaţia Z

Urmeaza a zecea editie ADfel

Urmeaza a zecea editie ADfel

ADfel, singurul eveniment de branded entertainment din Romania, implineste 10 ani. Pentru al zecelea an consecutiv, ADfel demonstreaza cum arata publicitatea bine facuta, dovedind ca poate fi interesanta, interactiva si chiar asteptata. Editia aniversara va avea loc intre 21 si 27 septembrie 2015, pe terasa Fabrica. Evenimentul reuneste activitati neconventionale prezentate de branduri, proiectii de reclame, competitia de parodii publicitare

Cine tine bancile sus?

Cine tine bancile sus?

Reclama este sufletul comertului. Nimic mai adevarat, mai ales intr-o perioada  dificila. Televiziunele sunt inundate de reclame, chiar si presa tiparita vede mai multe pagini de publicitate, iar orasele sunt pline de mash-uri si bannere cu noile produse ale unor companii. Intre aceste reclame, si-au facut loc si cele ale institutiilor bancare, lovite din greu de neincredere in randul clientilor,

Traficul de internet pe mobil, 9% din total in Romania

Traficul de internet pe mobil, 9% din total in Romania

Un procent 9% din tot traficul de internet din Romania se genereaza de pe dispozitive mobile (5% de pe smartphone-uri si 4% de pe tablete), potrivit studiului Gemius “Consumers go mobile” despre tendinte in internetul mobil in Europa Centrala si de Est (CEE). Conform datelor din raportul citat, in 2012 traficul mobil reprezenta in medie doar 3% din traficul total

Noua generatie de consumatori

Noua generatie de consumatori

<p> <strong>Sunt produsul exclusiv al unui nou sistem de functionare a societatii si au un avantaj urias fata de marketeri si alte generatii de consumatori – accesul facil si nelimitat la informatie. Greu de atins prin marketingul traditional, functioneaza dupa reguli si repere total noi, iar brandurile sunt nevoite sa-i urmeze.</strong></p> <p>  </p> <p>  </p> <p> Ce ii motiveaza acum