O cursă electrizantă

O cursă electrizantă

Companii cu tradiție de peste o sută de ani și jucători apăruți în noul mileniu duc o luptă aprigă bazată pe inovație și tehnologie pentru a crea și domina viitorul industriei auto: mașinile electrice. Când o companie ca Mercedes-Benz anunță o investiție de un miliard de dolari destinată în principal producției de mașini electrice și componente pentru acestea, devine clar

Renault continuă investițiile în România

Renault continuă investițiile în România

Continuăm investițiile în România. Din 1999 până în prezent am investit 2,5 miliarde de euro și continuăm să investim în sistemul industrial și în activitatea noastră, pentru a crește competitivitatea, a declarat Yves Caracatzanis, Managing Director Groupe Renault România, răspunzând unei întrebări adesate de revista Biz. Yves Caracatzanis a fost prezent la demararea lucrărilor de construcție  pentru Renault Bucharest Connected,

Editie limitata Renault Olimpic, modele Kadjar, Captur si Clio

Editie limitata Renault Olimpic, modele Kadjar, Captur si Clio

Renault Romania a lansat azi editia limitata de autoturisme Renault Olimpic, inspirata de Jocurile Olimpice de la Rio, in total, 450 de modele Renault – Kadjar, Captur si Clio. Totodata, medaliatii romani de la Rio vor fi recompensati cu autoturisme din editia limitata, prin parteneriatul dintre Renault si Comitetul Olimpic si Sportiv. Astfel, sportivii care vor urca pe cea mai

Piata auto intra in priza

Piata auto intra in priza

Succesul neasteptat inregistrat de Tesla cu masinile sale electrice performante pare sa fi convins marii constructori auto sa accelereze lansarea pe piata de vehicule bune de incarcat de la priza. Dar multe obstacole le blocheaza drumul. O masina cu caroserie din aluminiu, otel si un polimer ranforsat cu fibra de carbon, care ajunge de la 0 la 100 km/h in

Ionut Gheorghe, Director de Marketing Dacia & Renault

Ionut Gheorghe, Director de Marketing Dacia & Renault

Ionut Gheorghe, Director de Marketing Dacia & Renault Varsta: 39 de ani Experienta in marketing: 14 ani Ionut Gheorghe se ocupa de conducerea activitatilor de marketing ale marcilor Dacia si Renault in Romania din aprilie 2014. Are o experienta de 19 ani in marketing si comunicare si face parte dintre managerii Renault Romania cu un parcurs international. El a revenit

In ce cladiri din Bucuresti s-au mutat companiile in 2014?

In ce cladiri din Bucuresti s-au mutat companiile in 2014?

Trei sferturi dintre companiile cu sediul in Bucuresti care si-au mutat biroul in 2014 au ales partea de nord a Capitalei, potrivit unei analize ESOP realizate pe baza datelor centralizate de forumul marilor firme de consultanta imobiliara. Astfel, 59% din spatiile de birouri tranzactionate se afla in zona de centru-nord si 17% in zona de nord. La mare distanta, la

Publicis Romania, aproape de castigarea unui pitch in India

Publicis Romania, aproape de castigarea unui pitch in India

Publicis Romania este singura agentie din reteaua Publicis europeana aflata in cursa finala pentru comunicarea lansarii noului model Renault pe piata din India. Noul model reprezinta un punct strategic deosebit de important pentru prezenta marcii Renault pe piata din India, a doua tara ca numar de locuitori din lume. Alaturi de agentia din Romania, au fost nominalizate inca doua birouri:

90 de tineri in practica la Renault Romania

90 de tineri in practica la Renault Romania

Un numar de 90 de studenti si masteranzi din toata tara au facut practica la Renault Romania intre aprilie si iunie 2014, iar alti 22 continua si in afara acestei perioade. Participantii au putut face cunostinta cu principalele activitati ale Renault Romania pe platforma industriala de la Mioveni (Uzina Vehicule, Uzina Mecanica si Sasiuri, Directia Logistica) sau la Matrite Dacia,

Noua tinta: Productivitatea

Noua tinta: Productivitatea

Pentru Nicolas Maure, directorul general al Dacia si Renault Romania, 2014 este anul in care vrea sa vada uzina de la Mioveni functionand tot mai eficient, pentru ca Dacia sa-si continue ascensiunea in ritm alert pe pietele internationale.    Ce inseamna pentru grupul Renault platforma de la Mioveni si marca Dacia? Uzina din Mioveni e cea mai mare platforma industriala

Motorul economiei

Motorul economiei

Dacia ruleaza cu viteza maxima pe pietele lumii, dupa 15 ani de cand Renault a revenit la Pitesti. Grupul francez culege azi din plin roadele investitiilor de 2,2 miliarde de euro realizate in Romania, dar cantareste atent viitorul marcii.   Din multimea de machete auto pe care le are in biroul sau Nicolas Maure, directorul general Dacia si Renault Romania,