Noul concept de retail: EasyTech de la Vodafone România
Vodafone a lansat EasyTech în retail, pentru a onora promisiunea pentru clienți clienți de a fi un partener de tehnologie, atât...
Vodafone a lansat EasyTech în retail, pentru a onora promisiunea pentru clienți clienți de a fi un partener de tehnologie, atât...
Liderii care vorbesc despre succes, dar nu se tem sa povesteasca despre esec, ori despre munca asidua din spatele unor proiecte...
Boom-ul digital din ultimii ani a schimbat modul cum facem cumparaturile si a aparut un nou concept – extreme shopper, a...
Investitii de 55 millioane euro in ultimii doi ani, peste 150 de magazine transformate si peste 100 de unitati in franciza...
Expansiunea marcilor proprii, de care s-au bucurat retailerii din tara nu a fost accelerata numai de criza economica, ci de cresterea...
Neuromarketingul este important in retail pentru ca majoritatea deciziilor (intre 85 si 95%) se iau fara implicare constienta, a declarat Lluis...
Cand vorbesti despre retail in Romania enumeri paradoxuri. Avem perioade uimitor de infloritoare, explozii pe care nu le explici usor, si...
<p> De cele mai multe ori, schimbarile din mintea consumatorilor si comportamentul de cumparare se produc inainte ca retailerii sa-si dea...