Veranda Mall investește 10 milioane de euro în extindere

Veranda Mall investește 10 milioane de euro în extindere

Veranda Mall, inaugurat în 2016, a intrat deja într-un amplu proces de extindere. Lucrările suplimentare vizează întregirea mall-ului cu peste 6000 mp de spații noi, în special spații de divertisment. Mixul de chiriași Veranda Mall va include World Class România, sucursala centrală BCR a Sectorului 2 și un cinematograf Multiplex cu 10 săli de proiecție.  Investițiile  sunt estimate la 10

Peste 70% din furnizorii Kaufland sunt români

Peste 70% din furnizorii Kaufland sunt români

Peste 70% dintre furnizorii Kaufland sunt producători români, iar invesțiile în proiectele pentru dezvoltarea comunității depășesc 6 milioane de euro pe an, arată compania, în Raportul de sustenabilitate. “Sustenabilitatea este parte integrantă din modul nostru de business. Luăm decizii cântărind cu atenție impactul nostru asupra mediului înconjurător, asupra comunităților în care ne desfășurăm activitatea, asupra lanțului de furnizori, a clienților

Auchan a deschis al nouălea magazin In Extenso

Auchan a deschis al nouălea magazin In Extenso

Auchan România a inaugurat în Liberty Mall, București, al nouălea magazin propriu de textile In Extenso by Auchan, acesta fiind și primul magazin de acest tip care nu se află în aceeași locație cu unul dintre hipermarketurile Auchan. Noul magazin In Extenso by Auchan se întinde pe o suprafață de 455 metri pătrați și va pune la dispoziția clienților o

Penny Market, creștere cu 17% a cifrei de afaceri

Penny Market, creștere cu 17% a cifrei de afaceri

REWE România a raportat o cifră de afaceri de aproape 3 mld. lei în 2017, cu 5% mai mult în comparație cu 2016. Pentru divizia Penny Market, creșterea înregistrată a fost de 17% mai mult în comparație cu anul anterior, anunță compania, într-un comunicat de presă. Compania continuă să investească în piața de retail din România datorită politicii sale de

Primul ChatBot al unui retailer în România

Primul ChatBot al unui retailer în România

Agenția de publicitate Centrade | Cheil a dezvoltat Carrefour ChatBot, primul bot lansat de un retailer în România. Aplicația adresează funcționalități cheie pentru business-ul unui retailer, atât pe partea de customer service, cât şi recrutare. Din partea Centrade | Cheil, echipa implicată în dezvoltarea acestui proiect a fost coordonată de  Teodor Gurgui, Digital Project Manger, şi formată din Alexandru Sucher,

După un an “istoric”, vânzările Flanco au crescut cu 7%

După un an “istoric”, vânzările Flanco au crescut cu 7%

Flanco Retail a încheiat anul 2017 cu cele mai mari vânzări din istoria companiei, ajungând la 983 de milioane de lei, ceea ce reprezintă o creștere de 7% față de anul precedent. ”2017 a fost anul de vârf al retail-ului din România, cu o creștere puternică a consumului pe numeroase segmente”, a declarat azi Dragoș Sîrbu, CEO Flanco Retail, în

7% creștere a pieței FMCG, ca urmare a inflației

7% creștere a pieței FMCG, ca urmare a inflației

Piața FMCG a înregistrat în 2017 o creștere de 7% pentru bunurile de folosință curentă cumpărate pentru consumul casnic, ca urmare a majorării prețurilor pe fondul inflației, arată un studiu GfK. Creșterea nu se datorează volumelor cumpărate, așa cum s-a întâmplat în 2016. Consumatorii români s-au orientat și în acest an către produse superioare din punct de vedere al prețului

#NICIOSCUZĂ, de la Minio Studio și JYSK România

#NICIOSCUZĂ, de la Minio Studio și JYSK România

Campania de CSR #NICIOSCUZĂ este rezultatul primei colaborări dintre Minio Studio și JYSK. Prin aceasta, retailerul danez își anunță susținerea pentru Comitetul Național Paralimpic. Comunicarea îl are în prim-plan pe Arian Notrețu, un înotător de 12 ani căruia îi lipsește piciorul stâng. Arian s-a apucat de mai puțin de un an și jumătate de înot și încearcă să realizeze o

Centenarul celebrat în toate prăvăliile Penny

Centenarul celebrat în toate prăvăliile Penny

REWE România lansează campania „100 de ani de România” dedicată Centenarului Marii Uniri, continuarea firească a conceptului „de România”, lansat anul trecut. Cu această ocazie, compania a inițiat republicarea cărții „Dictatura Gastronomică” de Constantin Bacalbașa, într-o primă ediție ilustrată de la scrierea ei. „În contextul preocupărilor noastre constante de a înțelege românii și în continuarea firească a conceptului de comunicare

Penny Market lansează berea Haiduc

Penny Market lansează berea Haiduc

Combinând tradițiile și ingredientele din surse locale, Penny Market lansează berea marca proprie Haiduc, recent comercializată în întreaga rețea națională de magazine. Berea Haiduc este un produs unic în portofoliul companiei, realizat după o rețetă originală și din 100% ingrediente românești, a anunțat lanţul german de supermarketuri, într-un comunicat de presă. „Cu un design special, identitatea de brand a produsului