Cum influențează tehnologia comportamentul de cumpărare?

Cum influențează tehnologia comportamentul de cumpărare?

Căutarea de produse și servicii, de informații suplimentare despre ele și compararea prețurilor sunt comportamentele de cumpărare pe internet cu cel mai rapid ritm de creștere în ultimul an în România, arată studiul GfK FutureBuy 2017 realizat în 35 de țări. Cercetarea analizează modul în care digitalul a schimbat atitudinile și comportamentele oamenilor față de cumpărături, de retaileri și de

Penny Market continuă reorganizarea și extinderea  

Penny Market continuă reorganizarea și extinderea  

REWE România, compania care deține lanțul de magazine Penny Markey, a remodelat 30 de magazine în intervalul aprilie – iulie 2017. În luna iulie au fost redeschise 12 magazine în 12 județe din România. O dată cu un nou design, au fost reorganizate categoriile de produse, dar articolele selecționate zi de zi. Procesul continuă în luna august cu 7 noi

Retailul devine verde

Retailul devine verde

Penny Market este primul retailer din România care obține certificarea ISO 50001, ceea ce înseamnsă că politicile sale energetice au fost recunoscute de către un organism independent, folosind un standard internațional, pentru toate magazinele, depozitele din țară, precum și pentru sediul central. După o investiție de aproape 4 milioane de euro în managementul energetic al magazinelor din România, Penny Market

Orașul din oraș

Orașul din oraș

În primele cinci luni ale anului 2017, Cosmopolis Rezidențial, dezvoltat de Opus Land Residential Development, a vândut 258 de unități, însemnând 22.000 de metri pătrați. Următoarea investiție în cadrul complexului rezidențial va fi o sală de fitness. Proiectul este în dezvoltare, cu câteva blocuri care sunt deja în construcție și cu un termen de finalizare în 10 ani, la finalul

Creștere de 45% pentru eMAG

Creștere de 45% pentru eMAG

eMAG a anunțat pentru 2016 o cifră de afaceri de 2,02 miliarde lei în România, cu 45% mai mult față de anul trecut, și 3,12 miliarde de lei în toate țările în care grupul are operațiuni. Creșterea a venit ca urmare a investițiilor realizate în tehnologie și dezvoltarea eMAG Marketplace, care a ajuns în prezent la peste 3500 de selleri.

Aoro devine Notino

Aoro devine Notino

Retailerul online specializat în produse de frumusețe Aoro începe un amplu proces de relansare pe piața din România, la finalul căruia va prelua denumirea Notino, grupul internațional de care aparține. Primul pas este că, începând cu data de 9 mai, devine Aoro by Notino și peste câteva luni își va schimba denumirea complet în Notino. Schimbarea are rolul de a-i informa

Retail Made in Romania

Retail Made in Romania

Jucătorii din retail sunt într-o perioadă foarte bună. Nu trece luna fără să auzim de extinderi de magazine, noi locuri de muncă și planuri de dezvoltare. După cucerirea marilor orașe, retailul modern atacă acum decis orașele mici, dar și mediul rural.  Retailerii activi pe piața din România au agenda plină în ultima vreme. Creșterea consumului i-a pus la treabă pe strategii marilor jucători

Mega Image se extinde în Cluj

Mega Image se extinde în Cluj

Mega Image anunță lansarea pe piața din Cluj prin deschiderea primului său supermarket din Cluj-Napoca, situat într-o locație centrală, în cadrul galeriei comerciale Platinia. Primul magazin Mega Image din Cluj este amenajat pe o suprafață de aproximativ 900 de metri pătrați și reprezintă ancora principală în cadrul galeriei Platinia. Astfel, sâmbătă, 8 aprilie 2017, magazinul se va deschide pentru clienţi

Kaufland deschide un nou magazin în Brașov

Kaufland deschide un nou magazin în Brașov

Kaufland România deschide un nou magazin în Brașov, acesta fiind cel de-al 114-lea magazin al rețelei la nivel național. “Special pentru sărbătoarea Floriilor, toți clienții vor fi așteptați în noul magazin cu flori, într-un decor inedit de primăvară”, arată compania, într-un comunicat de presă. Magazinul va fi deschis sâmbătă, 8 aprilie, și este situat pe str. Avram Iancu nr. 62,

Lidl deschide trei noi magazine

Lidl deschide trei noi magazine

Lidl continuă investițiile în România prin inaugurarea a trei magazine în Călărași, Piatra Neamț și Pitești, pe 13 aprilie. Fiecare dintre cele trei unități are o suprafață dedicată clienților de peste 1000 de metri pătrați și este prevăzută cu locuri de parcare. “Magazinele folosesc tehnologii avansate din domeniul construcțiilor, iar modul în care au fost construite este parte a demersului