Centenarul celebrat în toate prăvăliile Penny

Centenarul celebrat în toate prăvăliile Penny

REWE România lansează campania „100 de ani de România” dedicată Centenarului Marii Uniri, continuarea firească a conceptului „de România”, lansat anul trecut. Cu această ocazie, compania a inițiat republicarea cărții „Dictatura Gastronomică” de Constantin Bacalbașa, într-o primă ediție ilustrată de la scrierea ei. „În contextul preocupărilor noastre constante de a înțelege românii și în continuarea firească a conceptului de comunicare

Penny Market lansează berea Haiduc

Penny Market lansează berea Haiduc

Combinând tradițiile și ingredientele din surse locale, Penny Market lansează berea marca proprie Haiduc, recent comercializată în întreaga rețea națională de magazine. Berea Haiduc este un produs unic în portofoliul companiei, realizat după o rețetă originală și din 100% ingrediente românești, a anunțat lanţul german de supermarketuri, într-un comunicat de presă. „Cu un design special, identitatea de brand a produsului

Lidl românia ajunge la 220 de magazine

Lidl românia ajunge la 220 de magazine

Lidl a inaugurat anul acesta peste 15 magazine, în orașe precum Timișoara sau București, dar și în localități mai mici, precum Călărași sau Vălenii de Munte. Ultimele două deschideri din acest an calendaristic sunt planificate pentru 21 decembrie, la Constanța și Tulcea. Astfel, Lidl va încheia anul 2017 cu 220 de magazine. Fiecare nouă unitate continuă strategia companiei de a

Polul sud al retailului bucureștean

Polul sud al retailului bucureștean

O investiție de 30 de milioane de euro concretizată în remodelarea și extinderea spațiului de retail până la 81.000 mp, cu încă 40 de noi magazine, este modul prin care Sun Plaza își consolidează din martie anul viitor poziția pe harta centrelor comerciale bucureștene. Fiecare centru comercial ar trebui să facă câte un proces de reconfigurare o dată la 10

Concept store Mathilde de 70.000 de euro în București

Concept store Mathilde de 70.000 de euro în București

Brandul de vestimentație feminină Mathilde a inaugurat un nou concept store în București, pe Calea Dorobanți, în urma unei investiții de 70.000 de euro (amenajare și stoc de marfă), acesta fiind al zecelea magazin la nivel național al brandului. Noul showroom Mathilde are o suprafață de 80 metri pătrați. “Pentru a fi la înălțime, trebuie să venim în fiecare an

Cum influențează tehnologia comportamentul de cumpărare?

Cum influențează tehnologia comportamentul de cumpărare?

Căutarea de produse și servicii, de informații suplimentare despre ele și compararea prețurilor sunt comportamentele de cumpărare pe internet cu cel mai rapid ritm de creștere în ultimul an în România, arată studiul GfK FutureBuy 2017 realizat în 35 de țări. Cercetarea analizează modul în care digitalul a schimbat atitudinile și comportamentele oamenilor față de cumpărături, de retaileri și de

Penny Market continuă reorganizarea și extinderea  

Penny Market continuă reorganizarea și extinderea  

REWE România, compania care deține lanțul de magazine Penny Markey, a remodelat 30 de magazine în intervalul aprilie – iulie 2017. În luna iulie au fost redeschise 12 magazine în 12 județe din România. O dată cu un nou design, au fost reorganizate categoriile de produse, dar articolele selecționate zi de zi. Procesul continuă în luna august cu 7 noi

Retailul devine verde

Retailul devine verde

Penny Market este primul retailer din România care obține certificarea ISO 50001, ceea ce înseamnsă că politicile sale energetice au fost recunoscute de către un organism independent, folosind un standard internațional, pentru toate magazinele, depozitele din țară, precum și pentru sediul central. După o investiție de aproape 4 milioane de euro în managementul energetic al magazinelor din România, Penny Market

Orașul din oraș

Orașul din oraș

În primele cinci luni ale anului 2017, Cosmopolis Rezidențial, dezvoltat de Opus Land Residential Development, a vândut 258 de unități, însemnând 22.000 de metri pătrați. Următoarea investiție în cadrul complexului rezidențial va fi o sală de fitness. Proiectul este în dezvoltare, cu câteva blocuri care sunt deja în construcție și cu un termen de finalizare în 10 ani, la finalul

Creștere de 45% pentru eMAG

Creștere de 45% pentru eMAG

eMAG a anunțat pentru 2016 o cifră de afaceri de 2,02 miliarde lei în România, cu 45% mai mult față de anul trecut, și 3,12 miliarde de lei în toate țările în care grupul are operațiuni. Creșterea a venit ca urmare a investițiilor realizate în tehnologie și dezvoltarea eMAG Marketplace, care a ajuns în prezent la peste 3500 de selleri.