Primul ChatBot al unui retailer în România

Primul ChatBot al unui retailer în România

Agenția de publicitate Centrade | Cheil a dezvoltat Carrefour ChatBot, primul bot lansat de un retailer în România. Aplicația adresează funcționalități cheie pentru business-ul unui retailer, atât pe partea de customer service, cât şi recrutare. Din partea Centrade | Cheil, echipa implicată în dezvoltarea acestui proiect a fost coordonată de  Teodor Gurgui, Digital Project Manger, şi formată din Alexandru Sucher,

După un an “istoric”, vânzările Flanco au crescut cu 7%

După un an “istoric”, vânzările Flanco au crescut cu 7%

Flanco Retail a încheiat anul 2017 cu cele mai mari vânzări din istoria companiei, ajungând la 983 de milioane de lei, ceea ce reprezintă o creștere de 7% față de anul precedent. ”2017 a fost anul de vârf al retail-ului din România, cu o creștere puternică a consumului pe numeroase segmente”, a declarat azi Dragoș Sîrbu, CEO Flanco Retail, în

7% creștere a pieței FMCG, ca urmare a inflației

7% creștere a pieței FMCG, ca urmare a inflației

Piața FMCG a înregistrat în 2017 o creștere de 7% pentru bunurile de folosință curentă cumpărate pentru consumul casnic, ca urmare a majorării prețurilor pe fondul inflației, arată un studiu GfK. Creșterea nu se datorează volumelor cumpărate, așa cum s-a întâmplat în 2016. Consumatorii români s-au orientat și în acest an către produse superioare din punct de vedere al prețului

#NICIOSCUZĂ, de la Minio Studio și JYSK România

#NICIOSCUZĂ, de la Minio Studio și JYSK România

Campania de CSR #NICIOSCUZĂ este rezultatul primei colaborări dintre Minio Studio și JYSK. Prin aceasta, retailerul danez își anunță susținerea pentru Comitetul Național Paralimpic. Comunicarea îl are în prim-plan pe Arian Notrețu, un înotător de 12 ani căruia îi lipsește piciorul stâng. Arian s-a apucat de mai puțin de un an și jumătate de înot și încearcă să realizeze o

Centenarul celebrat în toate prăvăliile Penny

Centenarul celebrat în toate prăvăliile Penny

REWE România lansează campania „100 de ani de România” dedicată Centenarului Marii Uniri, continuarea firească a conceptului „de România”, lansat anul trecut. Cu această ocazie, compania a inițiat republicarea cărții „Dictatura Gastronomică” de Constantin Bacalbașa, într-o primă ediție ilustrată de la scrierea ei. „În contextul preocupărilor noastre constante de a înțelege românii și în continuarea firească a conceptului de comunicare

Penny Market lansează berea Haiduc

Penny Market lansează berea Haiduc

Combinând tradițiile și ingredientele din surse locale, Penny Market lansează berea marca proprie Haiduc, recent comercializată în întreaga rețea națională de magazine. Berea Haiduc este un produs unic în portofoliul companiei, realizat după o rețetă originală și din 100% ingrediente românești, a anunțat lanţul german de supermarketuri, într-un comunicat de presă. „Cu un design special, identitatea de brand a produsului

Lidl românia ajunge la 220 de magazine

Lidl românia ajunge la 220 de magazine

Lidl a inaugurat anul acesta peste 15 magazine, în orașe precum Timișoara sau București, dar și în localități mai mici, precum Călărași sau Vălenii de Munte. Ultimele două deschideri din acest an calendaristic sunt planificate pentru 21 decembrie, la Constanța și Tulcea. Astfel, Lidl va încheia anul 2017 cu 220 de magazine. Fiecare nouă unitate continuă strategia companiei de a

Polul sud al retailului bucureștean

Polul sud al retailului bucureștean

O investiție de 30 de milioane de euro concretizată în remodelarea și extinderea spațiului de retail până la 81.000 mp, cu încă 40 de noi magazine, este modul prin care Sun Plaza își consolidează din martie anul viitor poziția pe harta centrelor comerciale bucureștene. Fiecare centru comercial ar trebui să facă câte un proces de reconfigurare o dată la 10

Concept store Mathilde de 70.000 de euro în București

Concept store Mathilde de 70.000 de euro în București

Brandul de vestimentație feminină Mathilde a inaugurat un nou concept store în București, pe Calea Dorobanți, în urma unei investiții de 70.000 de euro (amenajare și stoc de marfă), acesta fiind al zecelea magazin la nivel național al brandului. Noul showroom Mathilde are o suprafață de 80 metri pătrați. “Pentru a fi la înălțime, trebuie să venim în fiecare an

Cum influențează tehnologia comportamentul de cumpărare?

Cum influențează tehnologia comportamentul de cumpărare?

Căutarea de produse și servicii, de informații suplimentare despre ele și compararea prețurilor sunt comportamentele de cumpărare pe internet cu cel mai rapid ritm de creștere în ultimul an în România, arată studiul GfK FutureBuy 2017 realizat în 35 de țări. Cercetarea analizează modul în care digitalul a schimbat atitudinile și comportamentele oamenilor față de cumpărături, de retaileri și de