Orașul din oraș

Orașul din oraș

În primele cinci luni ale anului 2017, Cosmopolis Rezidențial, dezvoltat de Opus Land Residential Development, a vândut 258 de unități, însemnând 22.000 de metri pătrați. Următoarea investiție în cadrul complexului rezidențial va fi o sală de fitness. Proiectul este în dezvoltare, cu câteva blocuri care sunt deja în construcție și cu un termen de finalizare în 10 ani, la finalul

Creștere de 45% pentru eMAG

Creștere de 45% pentru eMAG

eMAG a anunțat pentru 2016 o cifră de afaceri de 2,02 miliarde lei în România, cu 45% mai mult față de anul trecut, și 3,12 miliarde de lei în toate țările în care grupul are operațiuni. Creșterea a venit ca urmare a investițiilor realizate în tehnologie și dezvoltarea eMAG Marketplace, care a ajuns în prezent la peste 3500 de selleri.

Aoro devine Notino

Aoro devine Notino

Retailerul online specializat în produse de frumusețe Aoro începe un amplu proces de relansare pe piața din România, la finalul căruia va prelua denumirea Notino, grupul internațional de care aparține. Primul pas este că, începând cu data de 9 mai, devine Aoro by Notino și peste câteva luni își va schimba denumirea complet în Notino. Schimbarea are rolul de a-i informa

Retail Made in Romania

Retail Made in Romania

Jucătorii din retail sunt într-o perioadă foarte bună. Nu trece luna fără să auzim de extinderi de magazine, noi locuri de muncă și planuri de dezvoltare. După cucerirea marilor orașe, retailul modern atacă acum decis orașele mici, dar și mediul rural.  Retailerii activi pe piața din România au agenda plină în ultima vreme. Creșterea consumului i-a pus la treabă pe strategii marilor jucători

Mega Image se extinde în Cluj

Mega Image se extinde în Cluj

Mega Image anunță lansarea pe piața din Cluj prin deschiderea primului său supermarket din Cluj-Napoca, situat într-o locație centrală, în cadrul galeriei comerciale Platinia. Primul magazin Mega Image din Cluj este amenajat pe o suprafață de aproximativ 900 de metri pătrați și reprezintă ancora principală în cadrul galeriei Platinia. Astfel, sâmbătă, 8 aprilie 2017, magazinul se va deschide pentru clienţi

Kaufland deschide un nou magazin în Brașov

Kaufland deschide un nou magazin în Brașov

Kaufland România deschide un nou magazin în Brașov, acesta fiind cel de-al 114-lea magazin al rețelei la nivel național. “Special pentru sărbătoarea Floriilor, toți clienții vor fi așteptați în noul magazin cu flori, într-un decor inedit de primăvară”, arată compania, într-un comunicat de presă. Magazinul va fi deschis sâmbătă, 8 aprilie, și este situat pe str. Avram Iancu nr. 62,

Lidl deschide trei noi magazine

Lidl deschide trei noi magazine

Lidl continuă investițiile în România prin inaugurarea a trei magazine în Călărași, Piatra Neamț și Pitești, pe 13 aprilie. Fiecare dintre cele trei unități are o suprafață dedicată clienților de peste 1000 de metri pătrați și este prevăzută cu locuri de parcare. “Magazinele folosesc tehnologii avansate din domeniul construcțiilor, iar modul în care au fost construite este parte a demersului

Profihairshop, investiție de 50.000 euro în magazinul din AFI

Profihairshop, investiție de 50.000 euro în magazinul din AFI

Profihairshop, cel mai mare retailer specializat în comercializarea de produse profesionale pentru îngrijirea părului, a investit 50.000 euro în relocarea magazinului din AFI Palace Cotroceni într-un spaţiu mai mare din incinta mall-ului. Noul magazin, situat la parterul complexului comercial, are o suprafaţă de 64 mp. “Prin noua amplasare ne dorim să oferim clienţilor bucureşteni o experienţă îmbunătăţită de shopping, într-un

Concept store Vetter de 70.000 de euro în Băneasa

Concept store Vetter de 70.000 de euro în Băneasa

Lamy Premier a deschis recent cel de-al doilea concept store Vetter din România, în cadrul Băneasa Shopping Mall, după o investiție de peste 70.000 de euro. Primul concept store Vetter a fost deschis în a doua parte a anului trecut în cadrul Aeroportului Internațional Henri Coandă. Lansarea face parte din strategia de dezvoltare a companiei în țările unde prezența brandului

Peek&Cloppenburg închiriază 5.200 mp  în AFI Cotroceni

Peek&Cloppenburg închiriază 5.200 mp în AFI Cotroceni

Retailerul de fashion Peek&Cloppenburg va deschide în această toamnă un nou magazin în centrul comercial AFI Cotroceni. Magazinul va ocupa o suprafață de 5.200 de metri pătrați și va fi dispus pe două etaje. În 2017, AFI Cotroceni va finaliza lucrările de expansiune, prin care va adăuga suprafeței închiriabile 6.800 de mp, ajungând astfel la o suprafață totală de aproximativ