Profihairshop, investiție de 50.000 euro în magazinul din AFI

Profihairshop, investiție de 50.000 euro în magazinul din AFI

Profihairshop, cel mai mare retailer specializat în comercializarea de produse profesionale pentru îngrijirea părului, a investit 50.000 euro în relocarea magazinului din AFI Palace Cotroceni într-un spaţiu mai mare din incinta mall-ului. Noul magazin, situat la parterul complexului comercial, are o suprafaţă de 64 mp. “Prin noua amplasare ne dorim să oferim clienţilor bucureşteni o experienţă îmbunătăţită de shopping, într-un

Concept store Vetter de 70.000 de euro în Băneasa

Concept store Vetter de 70.000 de euro în Băneasa

Lamy Premier a deschis recent cel de-al doilea concept store Vetter din România, în cadrul Băneasa Shopping Mall, după o investiție de peste 70.000 de euro. Primul concept store Vetter a fost deschis în a doua parte a anului trecut în cadrul Aeroportului Internațional Henri Coandă. Lansarea face parte din strategia de dezvoltare a companiei în țările unde prezența brandului

Peek&Cloppenburg închiriază 5.200 mp  în AFI Cotroceni

Peek&Cloppenburg închiriază 5.200 mp în AFI Cotroceni

Retailerul de fashion Peek&Cloppenburg va deschide în această toamnă un nou magazin în centrul comercial AFI Cotroceni. Magazinul va ocupa o suprafață de 5.200 de metri pătrați și va fi dispus pe două etaje. În 2017, AFI Cotroceni va finaliza lucrările de expansiune, prin care va adăuga suprafeței închiriabile 6.800 de mp, ajungând astfel la o suprafață totală de aproximativ

Profihairshop investește 85.000 euro în magazinul din Baia Mare

Profihairshop investește 85.000 euro în magazinul din Baia Mare

Profihairshop, retailer specializat în comercializarea de produse profesionale pentru îngrijirea părului, a investit 85.000 de euro în deschiderea unui magazin în orașul Baia Mare. Primul magazin planificat pentru acest an va fi inaugurat pe data de 31 ianuarie, în fostul mall Gold Plaza Baia Mare, actual VIVO!. Având o suprafață de 60 mp, magazinul Profihairshop îi va întâmpina pe băimăreni

Laboratorul fashionului online

Laboratorul fashionului online

Zilnic, Fashion Days este actualizat cu câteva sute de produse noi. Toată această desfășurare de forțe nu ar fi posibilă dacă nu ar exista o echipă dedicată care, de la București, lucrează pentru toate cele trei țări în care compania este prezentă. Peste 500.000 de produse reprezentând peste 1.000 de branduri fotografiate, editate, clasificate, calibrate, descrise, periodic incluse campanii de

Rețeaua Profi a ajuns la 501 de magazine

Rețeaua Profi a ajuns la 501 de magazine

Profi a inaugurat recent încă trei magazine la Bacău, Răcăciuni și Sărmașu, ajungând astfel la o rețea de 501 de magazine. De la începutul anului 2016 au fost inaugurate 134 de magazine, dintre care 64 în format Loco, 37 în format Standard și 33 în format City. Oficialii companiei anunță că expansiunea va continua în ritm și mai alert în

The Last Khan, la monocult

The Last Khan, la monocult

monocult a lansat colecția “The Last Khan”, inspirată din culorile și imprimeurile asiatice, îmbinate cu linii simple, moderne și elegante. Noua colecție, prezentă deja în magazinul din Bd. Lascăr Catargiu 38, este promovată printr-un film, regizat de Adrian Horobeț, care îi are în rolurile principale pe Andi Vasluianu și Michaela Prosan. Odată cu lansarea filmului “The Last Khan”, monocult anunță și

Penny Market accelerează extinderea

Penny Market accelerează extinderea

REWE România continuă planul de extindere a rețelei Penny Market și deschide încă 14 magazine în 13 județe din România, urmând să ajungă în perioada următoare la 200 de magazine Cele mai recente inaugurări sunt: Penny Market Baia Mare (Str. Minerilor nr. 17, Maramureș), Penny Market Apahida (strada Libertății nr. 88, Cluj), Penny Market Pucioasa (Str. Republicii nr. 83, Dâmbovița),

Un nou val de promoții în comerțul online

Un nou val de promoții în comerțul online

Peste 100 de magazine online au pregătit pentru perioada sărbătorilor de iarnă promoții, anunță Asociația Română a Magazinelor Online (ARMO).   Promoțiile constau în reduceri de până la 65%, excursii în străinătate acordate prin tragere la sorți, dar și servicii extra cum ar fi livrarea în două ore în București și în 24 de ore în țară, transport și retur

Tranzacție record în retailul românesc

Tranzacție record în retailul românesc

Polish Enterprise Fund VI, fondul de private equity administrat de Enterprise Investors, a vândut integral acțiunile Profi Rom Food, către Mid Europa Partners, contra sumei de 533 de milioane de euro.  Aceasta este cea mai mare tranzacție realizată vreodată de un fond de private equity în România și cea mai mare tranzacție în domeniul retailului din istoria țării. Finalizarea tranzacției