Alina Damaschin, în juriile D&AD Awards și New York Festivals

Alina Damaschin, în juriile D&AD Awards și New York Festivals

Alina Damaschin, Creative Leader și Managing Partner în cadrul Rogalski Damaschin Public Relations, va face parte în 2018 din juriul a două festivaluri internaționale: New York Festivals Advertising Awards și D&AD Awards. În cadrul New York Festivals Advertising Awards, ce își va desemna câștigătorii în luna mai a anului viitor, Alina Damaschin va face parte din Grand Jury, un juriu

#CanneSummer, în iulie și august

#CanneSummer, în iulie și august

Biroul Cannes Lions în România organizează patru întâlniri sub umbrela #CanneSummer, în iulie (20, 27) și în august (24, 31). Evenimentele au loc la Rogalski Damaschin, agenția care a dat juratul român prezent anul acesta la festival, în juriul de PR. Reuniunile încep de la 19.00 și durează două ore, timp în care vor avea loc proiecții ale celor mai

Alina Damaschin, în juriul Cannes PR Lions

Alina Damaschin, în juriul Cannes PR Lions

Alina Damaschin, Creative Leader și Managing Partner în cadrul Rogalski Damaschin Public Relations, reprezintă anul acesta România în juriul Cannes PR Lions, a anunțat Cannes Lions România, reprezentanța locală a celebrului festival de creativitate. Este pentru a doua oară în cei zece ani de existență a agenției când un reprezentant al său este invitat să jurizeze în cadrul festivalului Cannes

RDbot – tendințele anului în comunicare

RDbot – tendințele anului în comunicare

Agenția Rogalski Damaschin a lansat raportul ”Tendințele Anului 2017 în Comunicare” prin intermediul RDbot, un program special creat pentru a oferi utilizatorilor o privire în viitor față de modul în care comunicarea și inovațiile tehnologice se influențează reciproc. Raportul identifică peste 10 tendințe diferite ale anului 2017 și analizează modul în care acestea influențează comunicarea brandurilor, a companiilor și a

Oprește barbaria, Salvează Ciocarlia, una dintre cele mai creative campanii din lume

Oprește barbaria, Salvează Ciocarlia, una dintre cele mai creative campanii din lume

Campania “Oprește barbaria, Salvează Ciocarlia”, creată de Jazz și Rogalski Damaschin, a fost aleasă drept una dintre cele 15 cele mai creative campanii la nivel internațional din 2016 și inclusă în celebrul The Gunn Report. Campania care a adus României singurul Gold Lion la Cannes și Gold Effie în 2016 și a reușit să schimbe o lege, depășind astfel barierele

Cum a triumfat ciocarlia la Cannes

Cum a triumfat ciocarlia la Cannes

Povestea unui Leu de Aur obtinut de campania “Opreste Barbaria, Salveaza Ciocarlia!” la editia de anul acesta a Festivalului International de Creativitate Cannes Lion. Campania a fost premiata si la Webstock, Internetics, PR Award, Golden Hammer. A fost si in topul celor mai bune filme pe bestadsontv.com, in aprilie 2015 si in topul celor mai populare si apreciate reclame din

Aur la Cannes pentru campania Opreste Barbaria, Salveaza Ciocarlia!  

Aur la Cannes pentru campania Opreste Barbaria, Salveaza Ciocarlia!  

Jazz, alaturi de Societatea Ornitologica Romana, Federatia Coalitia Natura 2000 si Rogalski Damaschin Public Relations au obtinut in premiera Gold Lion in categoria Entertainment for Music – Use of an Artist as a Spokesperson/Ambassador in Partnership with a Cause la editia 2016 a Festivalului International de Creativitate Cannes Lions pentru campania Opreste Barbaria, Salveaza Ciocarlia!.   Este pentru prima oara

Cum sa nu te ratacesti in subteranele social media

Cum sa nu te ratacesti in subteranele social media

In vremuri in care este din ce in ce mai dificil sa distingem intre confunzie si claritate, intre adevar si manipulare, mai ales in vartejul zilnic de informatii care ne intra si ne ies din feedul de Facebook in cateva secunde, echipa Rogalski Damaschin Public Relations a alcatuit un infografic cu 10 sfaturi care sa-i ajute pe cititori/utilizatorii de retele

Rogalski Damaschin PR lansează #goodaffairs

Rogalski Damaschin PR lansează #goodaffairs

Rogalski Damaschin Public Relations anunta crearea unei noi companii specializate in Public Affairs si creata impreuna cu unul dintre cei mai experimentati specialisti in acest domeniu, #goodaffairs este condusa de Andreea Plesa, managing partner. Avand o echipa de  specialisti cu experienta in mai multe industrii-cheie – farmaceutica, energie, banking&finance, FMCG, industrie si resurse, telecomunicatii, #goodaffairs furnizeaza analize si solutii strategice

Schimbare de actionariat si rebranding: Rogalski Damaschin Public Relations

Schimbare de actionariat si rebranding: Rogalski Damaschin Public Relations

<p> Actionarii Rogalski Grigoriu Public Relations au semnat un pact de optiune de cumparare, document prin care Eliza Rogalski si Alina Damaschin au optiunea de a cumpara de la Dragos Grigoriu, Corina Grigoriu si Florina Varzariu detinerile acestora integrale, sub conditia indeplinirii unor criterii de performanta financiara, in perioada ce urmeaza.</p> <p>  </p> <p> Pana la indeplinirea criteriilor de performanta