Agențiile românești pe scena Cannes Lions 2018

Agențiile românești pe scena Cannes Lions 2018

Un Leu de Aur, trei de Argint și cinci de Bronz – acesta este bilanțul participării agențiilor românești la ediția din acest an a Cannes Lions. În total agențiile din România au reușit să obțină 18 shortlist-uri. Singurul Gold Lion de anul acesta a fost câștigat de McCann Worldgroup România, agenția ajungând la un total de 33 de premii la

Un startup prieten cu străinii

Un startup prieten cu străinii

Cum ar fi să ai un prieten căruia să-i ceri sfaturi despre locurile de vizitat din România? Cu această întrebare sunt întâmpinați străinii pe site-ul Romanian Friend, startup-ul online care schimbă imaginea României, scoțând în evidență locurile frumoase și oamenii cinstiți și primitori care ne reprezintă. După patru ani de activitate în domeniul avocaturii, dintre care ultimul petrecut într-o societate

Când inovația plutește în aer

Când inovația plutește în aer

Inteligența artificială revoluționează tehnologia în domeniul aerului condiționat. Detaliile acestei revoluții le-am aflat de la Yuji Yoneda, omul care coordonează inovația la Daikin, liderul mondial în domeniu.  Pe peretele din fața mea sunt împrăștiate aparent la întâmplare componentele unui aparat de aer condiționat. Privesc cu atenție fiecare piesă în parte – de câte ori ai ocazia să vezi ce se

Mașini electrice la Uber

Mașini electrice la Uber

Uber lansează în București UberGREEN, un nou serviciu cu mașini 100% electrice, cu 0 emisii de carbon. Serviciul pilot începe cu 20 de mașini Renault Zoe și își propune ca cel puțin 10.000 de oameni să folosească serviciul până la finalul lunii aprilie. București este primul oraș din Europa Centrală și de Est cu un serviciu de ridesharing complet electric.

Kaufland aniversează 50 de ani în Europa

Kaufland aniversează 50 de ani în Europa

Kaufland aniversează 50 de ani de la deschiderea primului său magazin din Europa printr-o amplă campanie de reduceri, oferte speciale și premii. În cadrul campaniei „50 de ani fresh în Europa”, Kaufland România sărbătorește împreună cu clienții săi, venind în întâmpinarea acestora cu noi experiențe la cumpărături, prin dublarea reducerilor la combinații selectate de câte două produse. Pe parcursul campaniei

Hotelul de acasă

Hotelul de acasă

Opt mii de români și-au deschis casele pentru turiști prin aderarea la platforma Airbnb. Andrew Verbitsky, Country Manager la Airbnb Rusia și Europa Centrală și de Est, ne dezvăluie următorii pași ai companiei în regiune. Cum este privită platforma Airbnb în Europa? Cu toate că a fost fondat în San Francisco, jumătate din acest business se desfășoară, în prezent, în

490 milioane euro investiți de Philip Morris în România

490 milioane euro investiți de Philip Morris în România

Philip Morris International Inc.  anunță o investiție de 490 de milioane de euro pentru a transforma fabrica de țigări din Otopeni,  într-o unitate de producție a heets (rezervele din tutun) care se folosesc împreună cu IQOS, dispozitivul revoluționar al Philip Morris International care încălzește tutunul în loc să îl ardă. În 2015, compania a lansat tehnologia IQOS pe plan local, a patra

România, pe locul doi în Europa la creșterea consumului de F&B

România, pe locul doi în Europa la creșterea consumului de F&B

România ocupă a doua poziție în Europa, după Turcia, din punct de vedere al creșterii, dar și al potențialului de creștere, din sectorul Food & Beverage (F&B), incluzând aici consumul din restaurante, unități fast-food, cafenele, ceainării și gelaterii, conform unui studiu al Cushman & Wakefield. În Europa, anul trecut au fost cheltuiți echivalentul a 796 miliarde euro în sectorul F&B,

Un nou business center, în București

Un nou business center, în București

Amway România a lansat un nou business center în centrul capitalei. Situat pe Calea Victoriei nr. 145, noul Amway Business Center este un spațiu multifuncțonal, gândit atât ca centru de training, consultanță și informare, cât și ca spațiu dedicat întâlnirilor de afaceri și punct de vânzare. “Într-un context în care tendința populației, la nivel global, este de a căuta variante de

5 to go lansează o campanie de susținere și promovare a antreprenoriatului local

5 to go lansează o campanie de susținere și promovare a antreprenoriatului local

5 to go lansează astăzi campania de susținere și promovare a antreprenoriatului local, “5togo. Made in RO.” Campania dorește să promoveze business-urile și antreprenorii locali ce au contribuit la dezvoltarea brand-ului românesc de succes, 5 to go, prin prisma colaborărilor strânse și a profilelor de business conexe. Campania “5 togo. Made in RO.” va promova atât funrnizori, distibuitori si producători