Hotelul de acasă

Hotelul de acasă

Opt mii de români și-au deschis casele pentru turiști prin aderarea la platforma Airbnb. Andrew Verbitsky, Country Manager la Airbnb Rusia și Europa Centrală și de Est, ne dezvăluie următorii pași ai companiei în regiune. Cum este privită platforma Airbnb în Europa? Cu toate că a fost fondat în San Francisco, jumătate din acest business se desfășoară, în prezent, în

490 milioane euro investiți de Philip Morris în România

490 milioane euro investiți de Philip Morris în România

Philip Morris International Inc.  anunță o investiție de 490 de milioane de euro pentru a transforma fabrica de țigări din Otopeni,  într-o unitate de producție a heets (rezervele din tutun) care se folosesc împreună cu IQOS, dispozitivul revoluționar al Philip Morris International care încălzește tutunul în loc să îl ardă. În 2015, compania a lansat tehnologia IQOS pe plan local, a patra

România, pe locul doi în Europa la creșterea consumului de F&B

România, pe locul doi în Europa la creșterea consumului de F&B

România ocupă a doua poziție în Europa, după Turcia, din punct de vedere al creșterii, dar și al potențialului de creștere, din sectorul Food & Beverage (F&B), incluzând aici consumul din restaurante, unități fast-food, cafenele, ceainării și gelaterii, conform unui studiu al Cushman & Wakefield. În Europa, anul trecut au fost cheltuiți echivalentul a 796 miliarde euro în sectorul F&B,

Un nou business center, în București

Un nou business center, în București

Amway România a lansat un nou business center în centrul capitalei. Situat pe Calea Victoriei nr. 145, noul Amway Business Center este un spațiu multifuncțonal, gândit atât ca centru de training, consultanță și informare, cât și ca spațiu dedicat întâlnirilor de afaceri și punct de vânzare. “Într-un context în care tendința populației, la nivel global, este de a căuta variante de

5 to go lansează o campanie de susținere și promovare a antreprenoriatului local

5 to go lansează o campanie de susținere și promovare a antreprenoriatului local

5 to go lansează astăzi campania de susținere și promovare a antreprenoriatului local, “5togo. Made in RO.” Campania dorește să promoveze business-urile și antreprenorii locali ce au contribuit la dezvoltarea brand-ului românesc de succes, 5 to go, prin prisma colaborărilor strânse și a profilelor de business conexe. Campania “5 togo. Made in RO.” va promova atât funrnizori, distibuitori si producători

Climatul de consum UE la o valoare maximă în ultimii 9 ani

Climatul de consum UE la o valoare maximă în ultimii 9 ani

După cel mai înalt nivel din ianuarie 2008 înregistrat la sfârșitul lunii decembrie 2016, până în ianuarie, climatul de consum pentru cele 28 de țări UE a crescut cu încă două puncte, până la 19,9, menținându-se la un nivel de 18,9 în martie, arată cele mai recente rezultate ale studiului GfK privind climatul de consum din Europa în primul trimestru

Nestlé, cea mai mare creștere din ultimii opt ani

Nestlé, cea mai mare creștere din ultimii opt ani

Nestlé a anunțat că a înregistrat în 2016 cea mai mare creștere a cifrei de afaceri din 2008 până în prezent, în România, fiind și cea mai mare creștere din regiune. Anul 2016 a adus companiei o creștere de 13%, o valoare totală a creșterii de 100 milioane de lei, față de anul precedent. În ceea ce privește cotele de

Despre actorie, cu dragoste

Despre actorie, cu dragoste

Nu se consideră celebră, cu toate că joacă în filme și piese de teatru de la vârsta de 9 ani. A fost parte a unor producții americane de succes care au ajuns pe marile ecrane din România și, în prezent, poate fi văzută în serialul Emerald City, realizat de NBC. Ana Ularu este dovada vie că un actor de succes,

Experience Bucharest, un nou proiect de promovare turistică a Bucureștiului

Experience Bucharest, un nou proiect de promovare turistică a Bucureștiului

Un grup de tineri voluntari implicați în diverse iniţiative în domeniul turismului au lansat ”Experience Bucharest”- un nou proiect de promovare turistică al Bucureștiului. Misiunea proiectului este aceea de a promova Capitala României ca destinația preferată din Europa de Est a turiștilor și călătorilor independenți. Evenimentul va avea loc în București în perioada 12-16 mai, 2017. Experience Bucharest este primul

Românii sunt pentru energia verde

Românii sunt pentru energia verde

Aproape jumătate dintre români ar opta fără rezerve pentru utilizarea energiei solare drept sursă principală de încălzire a locuinţei, dacă ar avea posibilitatea. Principalul motiv pe care aceștia îl invocă este protejarea mediului înconjurător. Trecerea la un astfel de sistem de încălzire ar presupune, însă, o transformare radicală într-o ţara noastră, având în vedere că majoritatea locuinţelor sunt încălzite de