Prima bratara de sanatate de la Telekom

Prima bratara de sanatate de la Telekom

Telekom Romania a lansat primul gadget de sanatate din portofoliul sau, bratara FITsYOU. Dispozitivul a fost dezvoltat exclusiv pentru Deutsche Telekom si este disponibil in patru variante de culoare, cu un design minimalist. Greutatea bratarii este de 18,6 grame. Bratara functioneaza ca pedometru, monitorizand pasii, distanta parcursa si raportand statistici despre numarul de calorii consumate, si furnizeaza informatii despre calitatea

O noua achizitie MedLife

O noua achizitie MedLife

MedLife a semnat tranzactia de preluare integrala a centrului de imagistica medicala, Prima Medical din Craiova. Aceasta este cea de-a treia tranzactie initiata de MedLife anul acesta, dupa ce a preluat pachetul majoritar de 55% din grupul de firme SAMA & Ultratest din Oltenia si a demarat procesul de achizitionare a pachetului majoritar din banca de celule stem, Stem Cells

Prima clinica Cellulem Block in franciza

Prima clinica Cellulem Block in franciza

Reteaua de centre de infrumusetare Cellulem Block, detinuta de fondul de investitii GED, a deschis in Bucuresti prima sa clinica in franciza, la cinci ani de la intrarea pe piata locala. Investitia totala in noua clinica din Bd. Unirii nr. 33, cea mai mare din retea cu o suprafata de 127 mp, a fost de aproape 80.000 de euro, dupa

adidas se extinde pe zona aplicatiilor de sanatate si fitness

adidas se extinde pe zona aplicatiilor de sanatate si fitness

adidas Group a achizitionat actiunile companiei austriece Runtastic GmbH, specializata in producerea de aplicatii de sanatate si fitness si elemente de hardware inrudite, evaluata la 220 de milioane de euro. Fondata in 2009, compania Runtastic are peste 140 de milioane de descarcari si aproximativ 70 de milioane de utilizatori inregistrati. Aplicatiile Runtastic pentru telefoanele mobile monitorizeaza distanta, viteza, ritmul, durata,

Campanie de imagine bazata pe cazuri reale

Campanie de imagine bazata pe cazuri reale

Reteaua de sanatate Regina Maria a lansat campania de imagine “Cei mai buni medici”, ce are la baza cazuri reale ale unor pacienti tratati in retea, transpuse in trei spoturi video, aratand astfel ca munca unor medici buni, care trateaza sau pun diagnostice corecte, nu lasa urme. Conceptul de comunicare al campaniei este “Munca unui medic bun nu lasa urme”,

Nu fug de viata, dar alearga pentru ea

Nu fug de viata, dar alearga pentru ea

KMG International a organizat a doua editie a evenimentului intern Rompetrol Run and Care, un cros caritabil ce vizeaza implicarea angajatilor In sustinerea unor cauze sociale. Peste 300 de angajati din diferite companii ale Grupului au parcurs alaturi de familie si partenerii de business distante de 5, 10 si 15 km, iar pentru fiecare km, Rompetrol a donat 3 USD.

Explozia suplimentelor alimentare

Explozia suplimentelor alimentare

Preocupati din ce in ce mai mult de un stil de viata sanatos, romanii au contribuit la cresterea exponentiala a pietei suplimentelor alimentare, care, daca isi mentine ritmul actual, se va dubla in 5 ani. Este aproape imposibil sa nu auzim zilnic: “Acesta este un supliment alimentar. Cititi cu atentie informatiile de pe ambalaj”, fie la radio, cand suntem blocati

Lumea, rezumata la 6 mega-tendinte

Lumea, rezumata la 6 mega-tendinte

Compania EY a identificat sase tendinte majore care redefinesc lumea in care traim. Fiecare dintre acestea are capacitatea de a schimba și de a remodela lumea. Acestea sunt: convergenta digitala, intarirea spiritului antreprenorial, crearea unei piete globale, cresterea cererii de resurse globale, redefinirea domeniului sanatatii si urbanizarea. “Traim intr-o lume aflata in permanenta miscare. Bunurile, capitalul si forta de munca

Tratament cu investitii

Tratament cu investitii

Stiti ce este nosocomefobia? Este frica excesiva de spitale. Cu siguranta ati fost prin spitale. Prima oara v-ati izbit de un miros puternic, apoi, rand pe rand, de conditii inumane, asteptare si lipsa de interes. Iar cand miza este chiar viata sau propria sanatate, ar trebui sa primeze profesionalismul si eficienta, nu-i asa? Dar, odata patrunsi pe acele usi, intram

Biz 278

Biz 278

Dupa ce au luat pulsul cresterilor din piata, jucatorii din medicina privata injecteaza anul acesta aproape 20 de milioane de euro. Desi a atins 800 de milioane de euro, piata de medicina privata este in crestere accentuata.