Automatul BT Express are funcționalități noi

Automatul BT Express are funcționalități noi

Automatul BT Express are funcționalități noi, care contribuie la simplificarea modului în care clienții Băncii Transilvania fac banking. Este încă un pas făcut de BT în ceea ce priveşte  investițiile în digital şi tehnologie, arată Banca Transilvania, într-un comunicat de presă.  BT Express diferă de BT Express Plus. Primul este automatul de plăți cunoscut până la un moment dat sub

Peste 100.000 de depuneri de numerar/lună prin bancomatele BT Express Plus

Peste 100.000 de depuneri de numerar/lună prin bancomatele BT Express Plus

Clienții Băncii Transilvania folosesc tot mai mult bancomatul multifuncțional BT Express Plus pentru principalele operațiuni de tip self-banking, preferința fiind depunerea de numerar. Peste 100.000 de depuneri de bani au loc în fiecare lună prin intermediul BT Express Plus, anunță banca, într-un comunicat de presă. Creşterea este de 4 ori față de aceeaşi perioadă a anului trecut, pe fondul familiarizării

Viitorul in banking a inceput deja

Viitorul in banking a inceput deja

Solutiile de autentificare si autorizare biometrica reprezinta prezentul, nu viitorul bankingului, crede Gerhard Luftensteiner, CEO la Keba AG, care mizeaza pe evolutia sistemului Internet of Things. Clientii tind deja sa foloseasca tot mai mult dispozitivele sau serviciile digitale, ceea ce limiteaza interactiunea umana. In acelasi timp, relatia personala este foarte importanta, astfel ca bankingul trebuie sa se adapteze si sa

Self-banking-ul castiga teren in Romania

Self-banking-ul castiga teren in Romania

Flota de terminale bancare Keba din Romania a avut anul trecut o crestere de 35%, raportata la anul precedent, a anuntat Elena Turda, General Manager, Keba Romania. Keba Automation, sucursala Keba AG Group, gestionează și monitorizează tehnic una dintre cele mai mari rețele de terminale din țară, cu ajutorul unei aplicații de ticketing și monitoring, dezvoltate local. “Self-banking-ul castiga tot

Online banking-ul, in crestere

Online banking-ul, in crestere

Numarul utilizatorilor de online banking in Romania a crescut de trei ori in ultimii trei ani, reprezentand o crestere de la 2% la 6% din populatie, potrivit unui studiu citat de Keba. Cu toate acestea, Romania se afla pe penultimul loc în regiune la capitolul bancarizare, cu acest procent de doar 6%. Serbia ocupă ultimul loc (5%) iar primele pozitii