Giving Friday, în loc de Black Friday. dm a donat 5% din încasări pentru copiii defavorizați
dm drogerie markt a înlocuit Black Friday cu o zi a donațiilor – Giving Friday – devenită deja o tradiție în...
dm drogerie markt a înlocuit Black Friday cu o zi a donațiilor – Giving Friday – devenită deja o tradiție în...
SOS Satele Copiilor sărbătorește anul acesta 30 de ani de viitor oferit copiilor și de implicare socială în România, printr-un eveniment...
Huawei România a inaugurat în cadrul centrului SOS Satele Copiilor din București sala de informatică Huawei, un spațiu prevăzut cu echipamente...
Farmec lansează platforma de CSR „Farmec din inimă pentru cei de alături”, prin care va implementa pe termen lung acțiuni de...
Pentru că faptele bune dau aroma fiecărei farfurii de Crăciun, Arctic a făcut echipă cu agenția de comunicare integrată OXYGEN pentru...
Compania Arctic, liderul pieței de electrocasnice din România, continuă să se implice activ în comunitate și oferă organizației nonguvernamentale SOS Satele...
Banca Transilvania şi Fundaţia Simona Halep se alătură campaniei Ajută copiii cei mai afectaţi de pandemie, iniţiată de SOS Satele Copiilor...
Utilizatorii români ai Revolut pot acum să folosească funcționalitatea Donații pentru a-și rotunji tranzacțiile efectuate cu cardul și a dona organizațiilor...
În 2017, KFC a donat peste 59.000 de euro către SOS Satele Copiilor România, în urma campaniei „Bucket de bine”. Prin...
KFC lanseaza campania “Bucket de bine”, prin care va sustine bugetul anual al unei familii SOS din cadrul organizatiei SOS Satele...