Studiu: românii și conținutul video online

Studiu: românii și conținutul video online

Internauții români vizionează videoclipuri online aproape în egală măsură atât pe calculator/laptop (83%), cât și pe telefonul mobil (73%). Televizorul pare să fie din ce în ce mai conectat la mediul online (29%). 8 din 10 români vizionează video-uri online pentru relaxare și mai mult de jumătate din nevoia de a învăța ceva nou și pentru inspirație. Alții, pentru a

Consumer Report 2017

Consumer Report 2017

Starcom a lansat a patra ediție a Consumer Report, studiul care analizează tendințele în materie de tehnologie, shopping behavior şi consum media în rândul românilor. Raportul conţine date din diverse studii coordonate extern (SNA Focus, Gemius, Masor, InfoSys), cât şi date din studii coordonate de Starcom România (”Influence ME 2017”, ”Moms’ media habits”, ”Black Friday”, ”SMG Video Watching Habits 2017”)

Indepartarea de mediocritate

Indepartarea de mediocritate

<p> Corina Bernschutz, Innovation Director la Starcom, considera ca e important sa premiem creativitatea locala, pentru a ne indeparta de mediocritate, de produsul subcultural, toxic, “finantat” prin advertising.</p> <p>  </p> <p> <strong>De ce credeti ca este importanta o competitie care sa premieze creativitatea in comunicare?</strong></p> <p> E important pentru a crea repere si aprecia dintr-o perspectiva locala, in contextul lui