Schimbare în departamentul de strategie al GMP Advertising

Schimbare în departamentul de strategie al GMP Advertising

Începând cu luna octombrie, Dana Pascu este noul Head of Strategy al GMP Advertising. Dana Pascu, 31 de ani, are o experiență de peste zece ani în strategic planning. Și-a început cariera în publicitate în 2006 la Kinecto ca digital copywriter. Acolo a făcut pasul către strategic planning și pentru o vreme a combinat copywritingul cu strategia. După ce a

Bezos vinde tot și pleacă în spațiu

Bezos vinde tot și pleacă în spațiu

Nu vă speriați, nu este vorba despre vânzarea Amazon, ci doar despre ambiția lui Jeff Bezos de a transforma compania pe care a fondat-o în acel loc unde vor duce toate drumurile cumpărătorilor în următoarele decenii. Pentru patru ore, pe 27 iulie, Jeff Bezos a fost cel mai bogat om de pe planetă, cu o avere estimată la peste 92,3

România, un potențial Silicon Valley al Europei

România, un potențial Silicon Valley al Europei

Pentru anul 2016, Orange România a anunțat o cifră de afaceri de aproape 1 miliard de euro, în creștere cu 4,2% față de 2015. Liudmila Climoc, CEO-ul Orange România, ne-a explicat care au fost motivele creșterii și cum s-au tradus ele în strategia de business. Sunteți de aproape un an CEO-ul Orange România. Ce schimbări s-au petrecut în această perioadă? Pentru

Cum iti pregatesti compania pentru criza?

Cum iti pregatesti compania pentru criza?

Desi au trecut prin experienta unei crize, nu toti antreprenorii si managerii i-au invatat lectiile. Cum prognozele economice globale pentru 2016 nu sunt dintre cele mai optimiste, iata ce poate face un lider ca sa-si pregateasca compania pentru vremuri dificile. Un simplu stranut al gigantilor provoaca raceli severe celor mai mici din jurul acestora, iar China pare sa nu se

Uitati de strategie, mizati pe agilitate

Uitati de strategie, mizati pe agilitate

Mediul de afaceri se schimba cu rapiditate, iar organizatiile trebuie sa se adapteze De Michael Wade Mo Farah este un sportiv extraordinar. De-a lungul carierei sale a castigat multiple medalii de aur la probele de 5.000 si 10.000 de metri de la Campionatele Europene, la cele Mondiale si la Jocurile Olimpice. Cand a fost intrebat care este reteta succesului sau,

Topul brandurilor din Romania pe Instagram

Topul brandurilor din Romania pe Instagram

Blogul de marketing si social media Markataing a lansat proiectul “Top Instagram Romanian Brands” 2015, care-si propune sa evalueze in premiera activitatea brandurilor din Romania pe Instagram. Brandurile se pot inscrie pana pe 30 septembrie 2015 completand un formular de pe blogul Markataing. Poate participa orice brand care are un cont activ de Instagram, preselectia urmand sa fie facuta in

Lowe are un nou Director de Strategie

Lowe are un nou Director de Strategie

Bogdan Ionita este noul Director de Strategie al agentiei Lowe. El este responsabil de coordoonarea echipelor de cercetare, planning si strategie, care lucreaza pentru clientii agentiei briefuri integrate, ce acopera toate palierele de comunicare: traditional, digital, BTL si experiential. Bogdan Ionita a lucrat deja campanii pentru clienti precum Gothaer, Johnson&Johnson, Scandia Food, Unilever, Veka sau Zizin, si a contribuit la

Vino la ziua de Management! Miercuri, 12 noiembrie

Vino la ziua de Management! Miercuri, 12 noiembrie

Actualmente, companiile sunt nevoite sa “traga” mult mai tare pentru obtinerea unor rezultate similare perioadei de boom economic, fiind in acelasi timp inca fragile. Cu toate acestea, semnalele pozitive din piata sunt tot mai multe. Ceea ce da spatiu de manevra companiilor sa regandeasca modelele de business axate pe precautie si sa reporneasca pe drumul cresterilor exponentiale. Deschidem ziua de

Dell: 18 miliarde de dolari pentru reinventare

Dell: 18 miliarde de dolari pentru reinventare

Odata cu delistarea de la bursa, gigantul IT Dell a inceput sa se reinventeze, din unul din cei mai mari producatori de computere la nivel global intr-un furnizor de solutii complete IT&C pentru companii. Schimbarea macazului s-a facut insa cu eforturi financiare uriase. In ultimii 5 ani, 18 miliarde de dolari au fost investiti pentru a asigura noua directie de

2Parale preia agentia Insight360

2Parale preia agentia Insight360

2Parale, companie de performance marketing ce include cea mai mare retea de afiliere din Romania si una dintre cele mai puternice divizii de PPC, anunta preluarea agentiei de marketing si comunicare Insight360. Echipa, competentele si portofoliul Insight360 vor sta la baza noii divizii 2Parale, care isi va extinde astfel serviciile oferite tuturor clientilor. Achizitia se va face exclusiv prin transfer