Doncafe, fără îngrădiri

Doncafe, fără îngrădiri

Brandul de cafea Doncafe din portofoliul Strauss România a lansat o nouă campanie de comunicare care își propune să inspire și să încurajeze femeile să se afirme fără îngrădiri de ordin cultural și social. Campania va fi comunicată printr-un mix de canale care va include TV, digital, precum și activări de PR și social media. Lansarea va avea loc prin

Horia Tecău, ambasador al brandului Amigo

Horia Tecău, ambasador al brandului Amigo

Tenismenul Horia Tecău este noua imagine a campaniei Amigo ”Fii energie, nu vorbe”, lansată  atât în mediul offline, prin prezență in-store, cât și online – pe canalele brandului, și pe TV. ”Sunt tare încântat de acestă colaborare, pe care o văd ca pe o șansă de a vorbi despre pasiunea vieții mele. Eu cred în sport și iubesc tenisul, cred

Un hobby de familie

Un hobby de familie

Activitatea preferata la sfarsit de saptamana a lui Marius Melesteu, General Manager pentru regiunea centrala si de sud a Europei la grupul Strauss, este ciclismul, pe care il practica de curand alaturi de sotia sa si de fiica lor Irina. Daca veti iesi la jogging sau la o simpla plimbare prin parc la final de saptamana, sunt sanse foarte mari

Energie dintr-o cafea instant

Energie dintr-o cafea instant

Cafeaua instant Amigo a lansat o noua campanie de comunicare “Energie, nu vorbe”. Cele trei spoturi TV ale noii campanii ilustreaza presiunea permanenta a timpului in trei tipologii de profesii, jurnalistul, brutarul, curierul. In platforma de comunicare “Energie, nu vorbe” urmeaza sa fie portretizate si descoperite povesti ale romanilor pentru care simtul datoriei, impus de profesia aleasa, este mai important

Doncafé Fresh doar la Manufaktura

Doncafé Fresh doar la Manufaktura

Compania Strauss anunta lansarea Doncafé Fresh, cea mai proaspata cafea din Romania, ce poate fi personalizata dupa gustul fiecarui consumator. Aceasta poate fi descoperita in cel mai nou si mai modern coffee shop din Romania, Manufakturaby Doncafé. Ce este Doncafé Fresh? Doncafé Fresh este o cafea High-end, cu origini din FRAIJANES Guatemala, GITURA Kenya, SIDAMO Ethiopia si TARRAZU Costa Rica,

Cafea cu aroma de succes

Cafea cu aroma de succes

La trei ani de la unul dintre cele mai de amploare rebrandinguri din FMCG-ul romanesc, Razvan Mircea, directorul de marketing al Strauss Romania, ne-a vorbit despre obiectivele pe care le-au atins pana acum si strategiile anului 2012. Strauss Romania lupta pe piata cafelei cu toate armele de marketing: lansari si relansari, promotii, parteneriate si, nu in ultimul rand, focus pe