Biroul se mută în cloud

Biroul se mută în cloud

La o cafenea sau la un restaurant, în mașină, la mall, în aeroport, acasă – nu-i așa că ați lucrat în mai multe dintre aceste locuri în ultima perioadă? Și ați făcut-o și de pe laptop, dar și de pe mobil. Apoi, ați continuat la birou. Sau ați început la birou și ați continuat în altă parte. În aceste condiții,

Cele mai valoroase branduri din lume în 2018

Cele mai valoroase branduri din lume în 2018

Înainte de a afla care este cel mai valoros brand din lume, poate că noutatea ce mai mare a studiului realizat anul acesta de Kantar și WPP este că două dintre brandurile nou intrate în top 100 sunt businessuri foarte tinere, care nu au împlinit încă 10 ani de existență pe piață: Uber și Instagram.  Valoarea cumulată a celor mai

Antreprenoriatul în viziunea românilor

Antreprenoriatul în viziunea românilor

Ni se vorbește, deseori, despre cât de frumos este să fii antreprenor. Este un termen din ce în ce mai des uzitat, care are un înțeles aparte pentru români. Studiul AGER 2018, realizat la solicitarea Amway, reliefează exact deschiderea românilor în a porni un business. Probabil, cel mai important rezultat se referă la faptul că în România există încă un

Tinerii români vor să fie antreprenori digitali

Tinerii români vor să fie antreprenori digitali

Potrivit unui sondaj internațional comandat de Vodafone și derulat în 15 țări, tinerii din România între 18 și 24 de ani sunt cei mai încrezători în perspectiva de a avea o carieră în domenii digitale. Peste jumătate (53%) sunt convinși că vor găsi un loc de muncă pe măsura abilităților, rezultat care plasează România pe primul loc în clasamentul pe

Start înscrierilor la atelierul Let’s Go Digital 2018!

Start înscrierilor la atelierul Let’s Go Digital 2018!

Let’s Go Digital! continuă să descopere noi generații de cineaști la Festivalul Internațional de Film Transilvania (25 mai – 3 iunie 2018). Atelierul de film dedicat adolescenților ajunge anul acesta la ediția cu numărul 16. Pasionații de cinema, fotografie și editare video din toată țara – adolescenți cu vârste cuprinse între 14 și 18 ani – au șansa să își

Studiu: românii și conținutul video online

Studiu: românii și conținutul video online

Internauții români vizionează videoclipuri online aproape în egală măsură atât pe calculator/laptop (83%), cât și pe telefonul mobil (73%). Televizorul pare să fie din ce în ce mai conectat la mediul online (29%). 8 din 10 români vizionează video-uri online pentru relaxare și mai mult de jumătate din nevoia de a învăța ceva nou și pentru inspirație. Alții, pentru a

Generația 2030. Ce aptitudini îi sunt necesare?

Generația 2030. Ce aptitudini îi sunt necesare?

De ce cunoștințe au nevoie copii de grădiniță din ziua de azi pentru a fi pregătiți pe viitor pentru un loc de muncă, dar și pentru viață? Potrivit unui studiu internațional realizat de Microsoft în colaborare cu McKinsey & Company’s Education Practice, cel mai mult va conta dezvoltarea aptitudinilor sociale și emoționale ale elevilor în procesul de învățare. Rezultatele au

Shoppingul devine din ce în ce mai global

Shoppingul devine din ce în ce mai global

Odată cu amploarea luată de internet, activitatea de shopping a devenit globală. Șapte din 10 cumpărători online din Europa au făcut achiziții de la comercianți internaționali, principalele motive fiind prețurile mai bune și dorința de a cumpăra un anumit brand sau produs, arată studiul UPS Europe Pulse of the Online Shopper din 2017. Ce înseamă aceste rezultate? Nu doar oportunități

Barometrul minților creative

Barometrul minților creative

45% dintre antreprenorii creativi plănuiesc să își extindă afacerile în următorul an, arată Barometrul Minților Creative, un studiu realizat de UniCredit Bank, împreună cu Exact Cercetare și Consultanță. Este primul studiu din România care își propune să facă o radiografie a antreprenoriatului în industriile creative. De altfel, potrivit unui alt studiu, elaborat de Ernst&Young, industriile creative au generat 700 miliarde de

Studiu Bold: impactul influențatorilor

Studiu Bold: impactul influențatorilor

Înainte de a achiziționa un produs sau serviciu, jumătate dintre românii din mediul urban țin cont de părerile și recomandările unor influențatori, fie este vorba despre familie și prieteni, profesioniști, jurnaliști, bloggeri/vloggeri sau vedete. Pentru a identifica cele mai eficiente metode de amplificare a mesajor generate de aceștia în campaniile de promovare ale brandurilor, agenția Initiative a realizat, în parteneriat