Barometrul minților creative

Barometrul minților creative

45% dintre antreprenorii creativi plănuiesc să își extindă afacerile în următorul an, arată Barometrul Minților Creative, un studiu realizat de UniCredit Bank, împreună cu Exact Cercetare și Consultanță. Este primul studiu din România care își propune să facă o radiografie a antreprenoriatului în industriile creative. De altfel, potrivit unui alt studiu, elaborat de Ernst&Young, industriile creative au generat 700 miliarde de

Studiu Bold: impactul influențatorilor

Studiu Bold: impactul influențatorilor

Înainte de a achiziționa un produs sau serviciu, jumătate dintre românii din mediul urban țin cont de părerile și recomandările unor influențatori, fie este vorba despre familie și prieteni, profesioniști, jurnaliști, bloggeri/vloggeri sau vedete. Pentru a identifica cele mai eficiente metode de amplificare a mesajor generate de aceștia în campaniile de promovare ale brandurilor, agenția Initiative a realizat, în parteneriat

Cardul face lumină în economie

Cardul face lumină în economie

8 din 10 români sunt de părere că pot lupta împotriva economiei gri cu ajutorul plăților electronice. Soluția pe care ei o văd este acceptarea, la scară largă, a plăților cu cardul. Ar putea fi acesta un mod de a lupta contra economiei nefiscalizate. 4 din 5 respondenți își doresc să plătească mai des cu cardul, ca soluție de a

Care este impactul IA asupra PIB-ului global?

Care este impactul IA asupra PIB-ului global?

Inteligența artificială (AI) ar putea genera câștiguri de 15,7 trilioane de dolari la nivelul PIB-ului global până în 2030 prin creșterea productivității, potrivit unui nou studiu PwC. Pornind de la o analiză detaliată a impactului tehnologiilor IA asupra mediului de afaceri, studiul „Sizing the prize” evidențiază economiile cu cel mai mare potențial de câștig de pe urma IA. Creșterea productivității

Optimism pe piața muncii

Optimism pe piața muncii

Trei din cinci angajați consideră că își pot găsi un loc de muncă mai bun, în mai puțin de trei luni.  62% dintre angajați consideră că își pot găsi un loc de muncă în mai puțin de trei luni, dacă ar decide să facă o schimbare în carieră, potrivit unui studiu realizat de portalul de recrutare online, eJobs. În același

Studiu: Cum pot fi reclamele eficiente?

Studiu: Cum pot fi reclamele eficiente?

Doar 15% dintre reclame transmit mesaje ușor de asimilat, arată un studiu lansat recent de Kantar Millward Brown.   Raportul, intitulat “Make a lasting impression”, pornește de la analiza bazei de 160.000 de reclame testate de către Kantar Millward Brown și arată modul în care reclamele pot deveni eficiente prin înțelegerea factorilor care creează memorabilitate. Reclamele care reușesc să îi

Climatul de consum UE la o valoare maximă în ultimii 9 ani

Climatul de consum UE la o valoare maximă în ultimii 9 ani

După cel mai înalt nivel din ianuarie 2008 înregistrat la sfârșitul lunii decembrie 2016, până în ianuarie, climatul de consum pentru cele 28 de țări UE a crescut cu încă două puncte, până la 19,9, menținându-se la un nivel de 18,9 în martie, arată cele mai recente rezultate ale studiului GfK privind climatul de consum din Europa în primul trimestru

Care sunt cele mai valoroase branduri alimentare din lume?

Care sunt cele mai valoroase branduri alimentare din lume?

Nestle este cel mai valoros brand alimentar, portofoliul Unilever valorează dublu față de KraftHeinz, iar brandul Yili din China este cel mai puternic brand de lactate al lumii, potrivit celei mai recente ediții a topului publicat de Brand Finance, care analizează cele mai valoroase branduri globale din industria alimentară.   În fecare an, firma de evaluare și strategie Brand Finance

Studiu Starcom Media Vest: mame casnice vs. mame angajate

Studiu Starcom Media Vest: mame casnice vs. mame angajate

Cât de mult diferă consumul de media în rândul mamelor casnice și al celor care au un loc de  muncă? Studiul ”Working vs. Stay-at-home Moms’ Media Habits”, lansat de Starcom Mediavest Group România analizează obiceiurile de consum și preferințele celor două segmente de mame din mediul urban, precum şi particularităţile fiecărei categorii în accesarea canalelor media. În România, 38% dintre

Mămici între job și familie

Mămici între job și familie

Mai bine de 30% dintre mamele care lucrează susțin că au găsit echilibrul dintre viața profesională și cea personală. Pentru femeile cu carieră și copii, găsirea unui echilibru între viața profesională și cea personală poate fi o adevărată provocare. Astfel, doar 31% dintre mămicile cu job spun că au reușit să aibă o carieră de succes, dar și armonie în