Angajații români sunt optimiști

Angajații români sunt optimiști

Peste jumătate dintre angajații din țară așteaptă creșteri salariale în acest an și 39% își doresc schimbarea locului de muncă. Românii sunt optimiști cu privire la situația lor profesională în 2017, mai bine de jumătate (52%) așteptându-se la o mărire salarială în următoarele 12 luni, după cum arată un studiu realizat de eJobs, dat astăzi publicității. Sondajul mai arată că

Câți români plătesc pentru conținut video online?

Câți români plătesc pentru conținut video online?

Doar 10% dintre românii care urmăresc conținut video online plătesc pentru vizionarea acestuia, arată un studiu realizat de compania de research iSense Solutions pentru agenția de media Initiative. Potrivit datelor obținute pentru fiecare dispozitiv în parte, doar 8% dintre cei care urmăresc conținut video online pe smartphone îl plătesc, iar procentul este similar pentru laptop/PC, în timp ce, în cazul

Ce impact are publicitatea asupra economiei?

Ce impact are publicitatea asupra economiei?

Fiecare euro cheltuit în publicitate aduce un câștig de 7 ori mai mare către PIB, încurajează inovația, asigură ocuparea forței de muncă și ajută investiția în serviciile importante, arată “Value of Advertising”, studiul realizat la nivel european de către Deloitte, la cererea  Federației Mondiale a Advertiserilor și altor parteneri din industrie, printre care și European Association of Communication Agencies (EACA).

Cât de preocupați sunt românii de aspectul lor fizic?

Cât de preocupați sunt românii de aspectul lor fizic?

Aproape jumătate dintre românii din mediul urban (48%) au apelat în ultimul an la serviciile saloanelor de înfrumuseţare, în care au cheltuit aproximativ 130 de lei pe lună, arată un studiu realizat de compania iSense Solutions pe un eșantion de 893  de respondenți, membri ai panelului ResearchRomania.ro. În aceeași perioadă, 29% dintre români au mers la sala de fitness/aerobic, în

Studiu Starcom MediaVest Group: consumul de internet pe timpul verii

Studiu Starcom MediaVest Group: consumul de internet pe timpul verii

Cât timp din zi dedică românii traficului online și care sunt principalele subiecte de interes în timpul verii? Care sunt activitățile întreprinse de pe mobil în această perioadă? Ce aleg românii în materie de online shopping? Noul studiu realizat de Starcom MediaVest, care a avut drept scop investigharea comportamentului în online al românilor adulți din mediul urban în perioada sezonului

Are industria cinematografica romaneasca sanse de crestere?

Are industria cinematografica romaneasca sanse de crestere?

Includerea industriei cinematografice intre sectoarele eligibile pentru acordarea ajutoarelor de stat ar putea duce la cresterea acestui sector pana la o valoare de aproape 250 de milioane de euro, se arata intr-un studiu realizat de PwC Romania. Astfel, se estimeaza ca aplicarea schemelor de ajutor de stat ar putea insemna o crestere de pana la cinci ori a productiilor de

Cine sunt influentatorii din online-ul romanesc?

Cine sunt influentatorii din online-ul romanesc?

Care sunt principalele categorii de influentatori din mediul online romanesc? Potrivit studiului “Influence Me”, realizat de Starcom MediaVest Group si Cristian Manafu, categoriile sunt: “Profesionistii”, “Persoanele ca noi” si “Celebritatile”. Studiul descrie si rolul acestora in strategiile de comunicare ale brandurilor. “Profesionistii” sunt persoanele cu expertiza intr-un anumit domeniu (Media, IT, Medical etc.). Acestia sunt influentatorii urmariti de cei mai

Mobilizare in imobiliare

Mobilizare in imobiliare

Pana la finele acestui an, Bucurestiul se va imbogati cu 14.000 de locuinte, un record absolut in istoria pietei rezidentiale moderne din Romania. Sa fie oare semnalul ca, in sfarsit, piata se redreseaza? Discutia referitoare la piata imobiliara s-a concentrat in ultima perioada pe impactul celebrei legi a darii in plata asupra preturilor si tranzactiilor de locuinte. Mai nimeni nu

Optimism moderat fata de industria de publicitate  

Optimism moderat fata de industria de publicitate  

Asteptarile industriei europene de publicitate  cu privire la dezvoltarea pietei in perioada urmatoare sunt moderat pozitive, iar increderea pe care o au oamenii de afaceri din marketing si publicitate in sectorul lor de activitate a inregistrat o usoara scadere in primul trimestru al lui 2016, fata de trimestrul patru din 2015. Acestea sunt concluziile raportului dat publicitatii, in Romania, de

Cine sunt noii ambasadori de brand ai generatiei Z?

Cine sunt noii ambasadori de brand ai generatiei Z?

Pentru membrii generatiei Z, celebritatile nu sunt stelele de cinema sau televiziune, ci oamenii reali, la fel ca ei, cu o prezenta puternica pe platformele pe care ei le viziteaza, arata un studiu calitativ realizat de EXACT Cercetare si Consultanta prin intermediul a 12 Focus Grupuri, la care au participat tineri cu varsta cuprinsa intre 14-24 de ani. “Adolescentii de