Cardul face lumină în economie

Cardul face lumină în economie

8 din 10 români sunt de părere că pot lupta împotriva economiei gri cu ajutorul plăților electronice. Soluția pe care ei o văd este acceptarea, la scară largă, a plăților cu cardul. Ar putea fi acesta un mod de a lupta contra economiei nefiscalizate. 4 din 5 respondenți își doresc să plătească mai des cu cardul, ca soluție de a

Care este impactul IA asupra PIB-ului global?

Care este impactul IA asupra PIB-ului global?

Inteligența artificială (AI) ar putea genera câștiguri de 15,7 trilioane de dolari la nivelul PIB-ului global până în 2030 prin creșterea productivității, potrivit unui nou studiu PwC. Pornind de la o analiză detaliată a impactului tehnologiilor IA asupra mediului de afaceri, studiul „Sizing the prize” evidențiază economiile cu cel mai mare potențial de câștig de pe urma IA. Creșterea productivității

Optimism pe piața muncii

Optimism pe piața muncii

Trei din cinci angajați consideră că își pot găsi un loc de muncă mai bun, în mai puțin de trei luni.  62% dintre angajați consideră că își pot găsi un loc de muncă în mai puțin de trei luni, dacă ar decide să facă o schimbare în carieră, potrivit unui studiu realizat de portalul de recrutare online, eJobs. În același

Studiu: Cum pot fi reclamele eficiente?

Studiu: Cum pot fi reclamele eficiente?

Doar 15% dintre reclame transmit mesaje ușor de asimilat, arată un studiu lansat recent de Kantar Millward Brown.   Raportul, intitulat “Make a lasting impression”, pornește de la analiza bazei de 160.000 de reclame testate de către Kantar Millward Brown și arată modul în care reclamele pot deveni eficiente prin înțelegerea factorilor care creează memorabilitate. Reclamele care reușesc să îi

Climatul de consum UE la o valoare maximă în ultimii 9 ani

Climatul de consum UE la o valoare maximă în ultimii 9 ani

După cel mai înalt nivel din ianuarie 2008 înregistrat la sfârșitul lunii decembrie 2016, până în ianuarie, climatul de consum pentru cele 28 de țări UE a crescut cu încă două puncte, până la 19,9, menținându-se la un nivel de 18,9 în martie, arată cele mai recente rezultate ale studiului GfK privind climatul de consum din Europa în primul trimestru

Care sunt cele mai valoroase branduri alimentare din lume?

Care sunt cele mai valoroase branduri alimentare din lume?

Nestle este cel mai valoros brand alimentar, portofoliul Unilever valorează dublu față de KraftHeinz, iar brandul Yili din China este cel mai puternic brand de lactate al lumii, potrivit celei mai recente ediții a topului publicat de Brand Finance, care analizează cele mai valoroase branduri globale din industria alimentară.   În fecare an, firma de evaluare și strategie Brand Finance

Studiu Starcom Media Vest: mame casnice vs. mame angajate

Studiu Starcom Media Vest: mame casnice vs. mame angajate

Cât de mult diferă consumul de media în rândul mamelor casnice și al celor care au un loc de  muncă? Studiul ”Working vs. Stay-at-home Moms’ Media Habits”, lansat de Starcom Mediavest Group România analizează obiceiurile de consum și preferințele celor două segmente de mame din mediul urban, precum şi particularităţile fiecărei categorii în accesarea canalelor media. În România, 38% dintre

Mămici între job și familie

Mămici între job și familie

Mai bine de 30% dintre mamele care lucrează susțin că au găsit echilibrul dintre viața profesională și cea personală. Pentru femeile cu carieră și copii, găsirea unui echilibru între viața profesională și cea personală poate fi o adevărată provocare. Astfel, doar 31% dintre mămicile cu job spun că au reușit să aibă o carieră de succes, dar și armonie în

Angajații români sunt optimiști

Angajații români sunt optimiști

Peste jumătate dintre angajații din țară așteaptă creșteri salariale în acest an și 39% își doresc schimbarea locului de muncă. Românii sunt optimiști cu privire la situația lor profesională în 2017, mai bine de jumătate (52%) așteptându-se la o mărire salarială în următoarele 12 luni, după cum arată un studiu realizat de eJobs, dat astăzi publicității. Sondajul mai arată că

Câți români plătesc pentru conținut video online?

Câți români plătesc pentru conținut video online?

Doar 10% dintre românii care urmăresc conținut video online plătesc pentru vizionarea acestuia, arată un studiu realizat de compania de research iSense Solutions pentru agenția de media Initiative. Potrivit datelor obținute pentru fiecare dispozitiv în parte, doar 8% dintre cei care urmăresc conținut video online pe smartphone îl plătesc, iar procentul este similar pentru laptop/PC, în timp ce, în cazul