Strategie pentru viitor

Strategie pentru viitor

Dincolo de extindere, investiții și rezultate financiare, Frank Wagner, CEO al Lidl România, pune accentul pe sustenabilitatea performanțelor de business. Tocmai de aceea și noul sediu central al companiei este o investiție gândită pe termen lung și în parametrii sustenabilității. De ce s-a mutat Lidl în acest sediu construit de la zero? Ca și în cazul magazinelor noastre, preferăm să

De ce am mutat redacția Biz la Lidl?

De ce am mutat redacția Biz la Lidl?

Nu trece nicio lună fără proiecte speciale marca Biz. Este modul în care am dezvoltat brandul revistei și care a devenit deja parte din ADN-ul nostru. Cel mai nou proiect editorial este #BizLaLidl. Dacă până acum echipa de jurnaliști și-a detașat redacția în mari capitale ale lumii, luna aceasta am fost invitați de top managementul Lidl să ne mutăm redacția

Transformare pentru sustenabilitate

Transformare pentru sustenabilitate

Cu vânzări de 25,8 miliarde de euro în 2016, cea mai mare companie de cosmetice din lume, L’Oréal, are în derulare un amplu program de sustenabilitate care schimbă întreg modul de producție, distribuție și consum. Lansat în urmă cu patru ani, programul Sharing Beauty With All are deja rezultate palpabile. Unele dintre noile produse ale companiei au ingrediente biodegradabile în

În prima linie a inovației

În prima linie a inovației

Pasiunea este primul cuvânt care îți vine în minte când îi auzi pe Claudiu Butacu și pe Mihai Toader-Pasti vorbind despre casa EFdeN, dar mai ales despre echipa care a construit această locuință solară confortabilă și eficientă energetic. Dincolo de dezvoltarea unei case a viitorului, EFdeN înseamnă dorința de a fi mai bun, de a schimba mentalități, de a depăși

Arhitecții dezvoltării durabile

Arhitecții dezvoltării durabile

Să construiești și să administrezi o afacere ținând cont de aspectele economice, sociale și de mediu, să conștientizezi și să diminuezi impactul negativ pe care afacerea ta îl are asupra comunității și să-l maximizezi pe cel pozitiv înseamnă să faci dezvoltare durabilă. Revista Biz a stat de vorbă cu Mihaela Croitoru și Gaetano Casale, fondatorii INNOVA Project Consulting, despre cum

Vânzări record pentru grupul IKEA, în 2016

Vânzări record pentru grupul IKEA, în 2016

Anul financiar 2016 a fost unul extrem de profitabil pentru IKEA Group (Ingka Holding B.V. și entitățile sale). Compania a înregistrat venituri de 31,5 miliarde de euro, în creștere cu 7,4% față de anul financiar anterior, iar profitul net s-a ridicat la valoarea de 4,2 miliarde de euro. Rezultatele financiare ale grupului de companii se datorează, mai ales, creșterii vânzărilor.

Sustenabilitatea la raport din 2017

Sustenabilitatea la raport din 2017

De anul viitor, companiile vor avea o obligație în plus atunci când vor raporta rezultatele financiare și anume raportarea legată de performanțele non-financiare. Cu alte cuvinte, organizațiile își vor raporta progresele înregistrate în domeniul sustenabilității și astfel vom avea o imagine mult mai bună asupra a ceea ce se întâmplă în acest domeniu în România. Raportarea de sustenabilitate a devenit

Meseriasi din Tara lui Andrei

Meseriasi din Tara lui Andrei

270 de elevi din licee tehnologice si scoli profesionale sunt cu un pas mai aproape de a deveni electricieni, constructori, mecanici auto, operatori sonda, sau bucatari datorita Taberei Meseriasilor din Tara lui Andrei Tabara Meseriasilor din Tara lui Andrei organizata de OMV Petrom va incepe duminica, 17 iulie 2016, la Bran. Anul acesta, Tabara reuneste peste 270 de elevi de

Deloitte cauta cele mai bune rapoarte de CSR

Deloitte cauta cele mai bune rapoarte de CSR

Deloitte Romania invita companiile sa se inscrie in cea de a XVI-a editie Green Frog Award din Europa Centrala, care  identifica si premiaza cele mai bune rapoarte non-financiare din regiune. ”Green Frog Award este o ocazie excelenta pentru companii de a-si demonstra practicile de sustenabilitate si modalitatile prin care isi gestioneazaimpactul economic, social si de mediu, intr-un mod activ si

Raportul de sustenabilitate Heineken

Raportul de sustenabilitate Heineken

Heineken a facut public raportul de sustenabilitate pentru 2015 “Brewing a Better World”. Raportul arata ca producatorul de bere a redus consumul de apa din fabrici cu 18% si a emis cu 25% mai putin CO2 fata de 2008, anul de referinta asumat la nivel global si local de grupul Heineken.   De asemenea, compania a anuntat ca 70% din