Femeile din mediul de afaceri romanesc, subiect de film documentar

Femeile din mediul de afaceri romanesc, subiect de film documentar

Bogdan Rusu continua seria de documentare despre business cu un nou episod din seria de filme documentar „Modele de Succes by Antreprenori Anonimi. „Modele de Succes: Femeile din mediul de Afaceri” este al treilea episod din seria de filme ce poate fi vizionat gratuit. De data aceasta, subiectul principal al materialului, cu o durata de aproximativ o ora, sunt femeile

Acorduri istorice intre Telekom si Orange pe piata de comunicatii din Romania

Acorduri istorice intre Telekom si Orange pe piata de comunicatii din Romania

Telekom si Orange au semnat doua acorduri cu impact major pe piata de comunicatii din Romania: roaming national, pe 4G, pentru clientii Telekom, dar si acces Orange la reteaua fixa urbana de fibra optica a Telekom. Astfel, Telekom Romania a incheiat un acord de roaming national cu Orange , clientii sai putand utiliza reteaua Orange 4G/4G+, chiar și atunci cand

Top 10 cele mai responsabile companii din Romania

Top 10 cele mai responsabile companii din Romania

Coca-Cola HBC, Raiffeisen, Ursus, Heineken, Petrom, Telekom, Rompetrol, ALRO , CEZ Distributie si Auchan sunt considerate cele mai perfomante companii din Romania in abordarea responsabilitatii sociale, potrivit Romania CSR Index 2015, lansat de The Azores. Topul este o premiera in Romania, se afla la prima editie si va fi realizat anual pentru a analiza performantele companiilor in timp. Foto:© Weerapat

Comunicare in era integrarii

Comunicare in era integrarii

Companiile comunica tot mai mult catre clienti si partenerii de business, dar extrem de importante sunt si mesajele catre propria organizatie. Marea provocare este alinierea acestei comunicari. Pentru Raluca Ezaru, Internal Communication, Corporate Events & Corporate Responsibility Manager la Telekom Romania, ultimul an a stat sub semnul efortului de a traduce viziunea noii companii integrate la nivelul comunicarii interne. Cum

Storytelling si tehnologie

Storytelling si tehnologie

Profesionistii care comunica in numele companiilor sunt intr-o lupta permanenta cu timpul si cu avalansa de informatii din interiorul si din afara organizatiei. Cum e viata la granita dintre companie si publicurile sale? Diana Iosu, Media Relations & External Communications Manager, Telekom Romania, a ales asumat sa nu aiba liniste prin natura jobului sau. Stie ca orice subiect aparent banal

Campanie-experiment de la Telekom Romania

Campanie-experiment de la Telekom Romania

Campania Telekom de Craciun a fost realizata aproape in totalitate de copii. GMP Advertising a ales sa se bazeze pe creativitatea celor mici pentru a realiza o campanie imaginata si povestita de copii, agentiei revenindu-i doar rolul executional. De la oferta, la spoturi si headline-uri, toate materiale campaniei au la baza echipa de creatie compusa din copywriterii Maria, Ioana si

A sasea editie How to Web Conference 2015

A sasea editie How to Web Conference 2015

Peste 1000 de profesionisti in domeniul tehnologiei vor participa pe 26 & 27 noiembrie la editia cu numarul sase a How to Web Conference, cel mai important eveniment dedicat inovatiei si antreprenoriatului din Europa de Sud-Est. In paralel se va desfasura si cea de a patra editie Startup Spotlight, competitie si program de mentorat pentru 32 de startup-uri cu potential

Provocarea PR Xchange, la start

Provocarea PR Xchange, la start

Pentru doua zile, sapte profesionisti in comunicare sunt provocati sa-si schimbe compania in care lucreaza. Mai mult, ei vor schimba tabara. Vor lucra la client pentru a intelege mai bine nevoile companiilor si ritmul in care acestea functioneaza. La randul lor, sapte manageri din companii vor merge sa lucreze doua zile in agentii de comunicare pentru a vedea cum gandesc oamenii

Ce este PR Xchange?

Ce este PR Xchange?

Pentru doua zile, sapte profesionisti in comunicare sunt provocati sa-si schimbe compania in care lucreaza. Mai mult, ei vor schimba tabara. Vor lucra la client pentru a intelege mai bine nevoile companiilor si ritmul in care acestea functioneaza. La randul lor, sapte manageri din companii vor merge sa lucreze doua zile in agentii de comunicare pentru a vedea cum gandesc

Telekom: 72 de ore de experiente muzicale la ELECTRONIC BEATS

Telekom: 72 de ore de experiente muzicale la ELECTRONIC BEATS

In perioada 2-4 octombrie, Electronic Beats Festival aduce in Bucuresti zeci de experiente si spectacole variate: 13 artisti si DJ internationali si locali si 10 evenimente speciale, un bazar de viniluri, un picnic urban, o demonstratie culinara si un workshop de sound design. Telekom anunta lista completa de evenimente si experiente ce vor avea loc pe parcursul a trei zile