Ninja Warrior, pe PRO TV

Ninja Warrior, pe PRO TV

PRO TV a achiziționat licența de producție a formatului Ninja Warrior, show-ul care testează limitele fizice și psihice ale concurenților în cea mai spectaculoasă competiție sportivă prezentată într-un format de televiziune.  Formatul a fost difuzat prima dată în Japonia și are amploarea unui eveniment sportiv de talie internațională. Emisiunea a adunat milioane de fani în fiecare țară și a provocat

Schimbare în departamentului de digital de la PRO TV

Schimbare în departamentului de digital de la PRO TV

Andrei Bereandă se alătură echipei PRO TV în funcția de Head of Digital Operations, responsabil de coordonarea strategiei de dezvoltare a platformelor online PRO TV în ceea ce privește traficul și performanța vânzărilor online. Cu o experiență de peste 14 ani în digital și vânzări, Andrei Bereandă a făcut parte din echipa OLX Group în ultimii trei ani, unde s-a

Barack și Michelle Obama au semnat cu Netflix

Barack și Michelle Obama au semnat cu Netflix

Barack și Michelle Obama au semnat un contract pe mai mulți ani pentru producerea unor filme și seriale pentru cu Netflix, cea mai mare televiziune prin internet din lume. Soții Obama vor produce conținut mixt, inclusiv pentru emisiuni pe bază de scenariu, reality-show-uri, documentare sau seriale documentare. Producțiile vor fi disponibile în toate cele 190 de țări unde Netflix are

UPC România trece la Vodafone

UPC România trece la Vodafone

Vodafone Group Plc a preluat operațiunile Liberty Global din România, Germania, Cehia și Ungaria, în urma unei tranzacții cu o valoare totală de 18,4 miliarde de euro. Tranzacția incude și UPC România, mai puțin operațiunile de televiziune prin satelit derulate sub brandul Focus Sat. Până la aprobarea din partea autorităţilor şi finalizarea tranzacţiei, estimată pentru jumătatea anului 2019, UPC va

Telekom: continuăm strategia comercială agresivă, dar cu ochii pe profitabilitate

Telekom: continuăm strategia comercială agresivă, dar cu ochii pe profitabilitate

Businessul Telekom Romania s-a stabilizat din punct de vedere financiar în 2017, în special ca urmare a strategiei de simplificare a ofertelor grupate sub umbrela Netliberare pe segmentul consumer, respectiv Businessliber pe zona B2B. “În 2018, vrem să creștem cota de piață, dar numai pe baze profitabile, nu doar de dragul creșterii. Ne vom concentra pe partea de abonamente în

25 de ani de inovație digitală de la UPC

25 de ani de inovație digitală de la UPC

UPC celebrează 25 de ani de prezență pe piața din România printr-o serie de inițiative care vor continua să aducă inovațiile tehnologice ale companiei mai aproape de clienții companiei. Startul campaniei “25 de ani de inovație” este marcat prin lansarea unei oferte aniversare care oferă 25% reducere timp de 25 de luni pentru pachetele de servicii Happy Home. Acestea oferă

Ce urmăresc românii pe Netflix?

Ce urmăresc românii pe Netflix?

Serialele SF precum ”The OA” sau ”The Mist”, dar și comediile ”You Me Her”, ”Friends from College” sau ”Big Mouth” sunt printre favoritele românilor, conform datelor analizate de Netflix. ”Stranger Things 2” a fost serialul urmărit cel mai rapid în 2017. Ziua în care s-a făcut cel mai mult streaming a fost 29 octombrie, respectiv în weekendul în care a

Schimbare în managementul Discovery Communications

Schimbare în managementul Discovery Communications

Discovery Communications reorganizează operaţiunile din Europa, Orientul Mijlociu şi Africa (EMEA). Ca urmare a acestei decizii, Kasia Kieli a fost numită President & Managing Director, EMEA, iar Victoria Davies, SVP, Country Manager Europa Centrală și de Est (inclusiv România), va coordona și operațiunile din Turcia, Europa de Nord-Est și piețele din regiunea mediterană. Kasia Kieli are peste 17 ani de

Românii preferă HD

Românii preferă HD

Calitatea imaginii programelor de televiziune este deosebit de importantă pentru telespectatorii români. Pe parcursul ultimilor ani, oamenii au devenit din ce în ce mai interesați de tehnologia HD. Aproape 60% dintre români sunt dispuși să plătească în plus pentru canale HD. Anul trecut, de exemplu, doar 39% dintre participanții la un studiu despre consumul de televiziune erau dispuși să plătească

Semne pozitive in primul trimestru pentru Telekom Romania

Semne pozitive in primul trimestru pentru Telekom Romania

Primul trimestru din 2017 a adus venituri consolidate de 229,8 milioane de euro pentru grupul Telekom Romania și o valoare ajustată a EBITDA (profit înainte de plata dobânzilor, impozitelor, deprecierii şi amortizării) de 37,1 milioane de euro. “Tendința de stabilizare a business-ului a continuat și în primul trimestru din 2017. Unele dintre principalele segmente de business au înregistrat creșteri fără