Holsten si Tempo, o nouă campanie de imagine

Holsten si Tempo, o nouă campanie de imagine

Berea Holsten, din portofoliul URBB, are o nouă campanie de imagine, realizată de Tempo, avându-l protagonist pe Gheorghe Hagi. Campania susține ideea de cavaler modern prin intermediul Regelui Hagi și al elevilor săi de la echipa Viitorul. Echipa Tempo Advertising: Răzvan Mițoiu– Director Creație; Mihai Preotu – Director Strategie; Gabriel Coman – Senior Copywriter; Edouard Cubassa – Senior Art Director;

Care sunt principalele atracții turistice ale Bucureștiului?

Care sunt principalele atracții turistice ale Bucureștiului?

Hotelul Tempo din Bucuresti a înregistrat, în primele 5 luni ale anului, un grad de ocupare de 67%, spune Gülen Hashmi, directorul general al hotelului, care crede că Bucureștiul unul dintre oraşele turistice în dezvoltare ale Europei. Gülen Hashmi crede că principalele atracţii ale Bucureştiului sunt Centrul vechi , viața de noapte și prețuri bune, costurile scăzute de trai raportat

Campanie Metro, sub semnătura Tempo

Campanie Metro, sub semnătura Tempo

Campania de Crăciun de anul acesta a Metro poartă semnătura agenției de publicitate Tempo. Intitulată ”Campionii Crăciunului”, campania îi are în prim-plan pe antreprenorii de la magazinul Matei & Fiul și restaurantul Vagonul de Gătit, care participat și în campania aniversară Metro 20 ani și în cea dedicată Zilei Micilor Afaceri. Pe lângă un spot TV, campania include execuții online,

Dupa 20 de ani

Dupa 20 de ani

<p> <strong>In 2011 se implinesc doua decenii de la infiintarea primei agentii de publicitate din Romania postcomunista. Pentru industriile cu traditie, 20 de ani nu inseamna mare lucru. Pentru noi insa au fost 20 de ani fundamentali. Cu bune si rele, am crescut. Am ars etape si am galopat in incercarea nebuna de a recupera trecutul si de a tine