ShopGrade: tendințe în shopper marketing și customer experience

ShopGrade: tendințe în shopper marketing și customer experience

Agenția de publicitate omnichannel g7 a prezentat cele mai noi tendințe în shopper experience la cea de-a doua ediție a conferinței ShopGrade, ce i-a avut invitați pe Radu Atanasiu, Anton Gherca, Andra Blaj, Adrian Stanciu, Jens Brinck și Alexandru Băduț. Radu Atanasiu, Critical Thinking Lecturer la Maastrich School of Management, a explicat cum natura umană e irațională, iar deciziile noastre

Cu cât au crescut vlogurile românești în 2017?

Cu cât au crescut vlogurile românești în 2017?

Luna iunie 2017 a adus o creștere a numărului de abonați la top 500 canale de YouTube românești de 28% față de luna ianuarie 2017, potrivit datelor cumulate de Zelist Monitor. Cifrele reflectă creșterea consumului de video online la nivel global (zilnic, oamenii din întreaga lume vizionează aproximativ un miliard de ore de conținut YouTube) și mai ales a consumului

2017, anul în care ar trebui să învățăm despre complexitate

2017, anul în care ar trebui să învățăm despre complexitate

Lumea marketingului digital trece prin cicluri care au devenit din ce în ce mai scurte și mai intense. În urmă cu mai puțin de șase ani, deplângeam monopolul Google pe bugetele de digital. Fast forward în ziua de azi și duopolul Google/Facebook ocupă majoritatea media planurilor pe care le-am văzut în ultima vreme, iar consumul de conținut „in situ“ e

RDbot – tendințele anului în comunicare

RDbot – tendințele anului în comunicare

Agenția Rogalski Damaschin a lansat raportul ”Tendințele Anului 2017 în Comunicare” prin intermediul RDbot, un program special creat pentru a oferi utilizatorilor o privire în viitor față de modul în care comunicarea și inovațiile tehnologice se influențează reciproc. Raportul identifică peste 10 tendințe diferite ale anului 2017 și analizează modul în care acestea influențează comunicarea brandurilor, a companiilor și a

Bursele globale scad, BVB crește

Bursele globale scad, BVB crește

Tranzacțiile bursiere la nivel global au scăzut cu 24% în primele șase luni din 2016, comparativ cu aceeași perioadă a anului trecut, însă la Bursa de la București acestea au înregistrat o creștere de 5%. Potrivit unui raport al Federației Mondiale a Burselor, valoarea tranzacțiilor pe bursele globale a scăzut cu 24% în prima jumătate a acestui an, până la

Mobilizare in imobiliare

Mobilizare in imobiliare

Pana la finele acestui an, Bucurestiul se va imbogati cu 14.000 de locuinte, un record absolut in istoria pietei rezidentiale moderne din Romania. Sa fie oare semnalul ca, in sfarsit, piata se redreseaza? Discutia referitoare la piata imobiliara s-a concentrat in ultima perioada pe impactul celebrei legi a darii in plata asupra preturilor si tranzactiilor de locuinte. Mai nimeni nu

Tinerii Generatiei Y, cei mai mari utilizatori de PC

Tinerii Generatiei Y, cei mai mari utilizatori de PC

Realitatea virtuala (VR) va genera primul miliard de dolari in 2016, iar segmentul cu varsta intre 18 si 24 de ani ai Generatiei Y va fi generatia cea mai pro-PC dintre toate grupele de varsta in acest an, potrivit celei de-a 15-a editii a raportului global Deloitte TMT Predictions 2016. Aproape 700 de miloane de dolari vor fi generate din

Cinci tendinte in PR pentru 2016

Cinci tendinte in PR pentru 2016

Inceput de an, definit tendinte. Pentru relatiile publice, o provocare. Cum sa definesti tendintele intr-un domeniu in care maine s-ar putea sa nu mai functioneze aceleasi “retete” ca astazi? Dar tocmai am raspuns la intrebare: poate cea mai clara tendinta este ca relatiile publice trec prin cea mai dinamica si provocatoare perioada, in care granitele marketing-PR-digital-social media se estompeaza si

Cinci tendinte in marketing si comunicare in 2016

Cinci tendinte in marketing si comunicare in 2016

In contextul in care tehnologia devine omniprezenta in business iar consumatorii digitali preiau controlul si schimba regulile jocului – atat in online, cat si offline – companiile trebuie sa-si alinieze rapid demersul de marketing si comunicare pentru a se mentine relevante pentru consumator. De Elena Badea Experienta integrata omni-channel: Omni-channel este multi-channel bine facut In Romania, 4 din 10 cumparatori

Internetul cucereste si mediul rural

Internetul cucereste si mediul rural

Peste 95% din tinerii cu varste intre 14-24 ani utilizeaza internetul, procentul depasind 98% in Bucuresti si orasele mari, dar si mai interesant este ca in mediul rural procentul este de 82%, potrivit unei analize realizate de BRAT. Un procent 56% dintre persoanele ce locuiesc in gospodarii din mediul rural au acces la Internet, care reprezinta a doua utilitate, dupa