Cinci tendinte in PR pentru 2016

Cinci tendinte in PR pentru 2016

Inceput de an, definit tendinte. Pentru relatiile publice, o provocare. Cum sa definesti tendintele intr-un domeniu in care maine s-ar putea sa nu mai functioneze aceleasi “retete” ca astazi? Dar tocmai am raspuns la intrebare: poate cea mai clara tendinta este ca relatiile publice trec prin cea mai dinamica si provocatoare perioada, in care granitele marketing-PR-digital-social media se estompeaza si

Transformarea este legata de avansul tehnologic

Transformarea este legata de avansul tehnologic

Cu ce provocari se confrunta, care sunt transformarile prin care a trecut piata si care sunt calitatile care “se cer” acum unui om de PR? I-am invitat pe reprezentantii agentiilor care au participat in mod activ la realizarea studiului Biz & Unlock Market Rearch la un exercitiu de analiza a industriei de PR. Tereza Tranakas, Managing Partner, Oxygen Varsta: 36 de

Tereza Tranakas, Oxygen

Tereza Tranakas, Oxygen

Cu peste 17 ani de experienta in industria de PR, atat din Romania, cat si in strainatate, Tereza este unul dintre cei mai experimentati specialisti in comunicare din piata romanesca de relatii publice. In prezent, este Managing Partner al agentiei de comunicare integrata, Oxygen, pe care a si fondat-o in urma cu sapte ani. Anterior, Tereza a condus timp de

Promovare in Oxygen

Promovare in Oxygen

Raluca Teodorescu a fost promovata in functia de Managing Director al agentiei independente de comunicare Oxygen.   In noua sa functie, Raluca Teodorescu va coordona echipa agentiei si va fi responsabila pentru gestionarea portofoliului actual al Oxygen, care cuprinde preponderent companii multinationale din domenii diverse, precum Heineken, Amway, Olympus Dairy, Garanti Bank, Mothercare, Luxoft etc. Tereza Tranakas, fondatorul si Managing