131 de înscrieri la Internetics 2017

131 de înscrieri la Internetics 2017

În competiția de anul acesta Internetics au fost înscrise 131 de lucrări de la 24 de agenții și companii participante, pentru 51 de branduri. Participanții Internetics 2017 sunt: Brand Support, Cohn & Jansen JWT, Golin, Heist Industries, Jazz, Kubis Interactive, Leo Burnett / Publicis One, McCann Worldgroup România, MRM / McCann România, MSLGROUP The Practice, MullenLowe România, Ogilvy&Mather România, Oxygen

250.000 euro, puși la bătaie pentru îmbunătățirea spațiului urban

250.000 euro, puși la bătaie pentru îmbunătățirea spațiului urban

ING  Bank și The Institute au lansat de curând cea de-a doua ediție Urbaniada. Competiția pune în joc finanțare în valoare totală de 250.000 euro, pentru proiecte menite să îmbunătățească viața în orașe. Arhitecții, urbaniștii, publicitarii sau membrii organizațiilor din sectorul asociativ, care au un proiect apt să contribuie la creșterea calității vieţii în spațiul urban, se pot înscrie în

83 de proiecte inscrise in competitia Urbaniada

83 de proiecte inscrise in competitia Urbaniada

71 de aplicanti au inscris 83 de proiecte in competitia Urbaniada, organizata de ING Bank si The Institute. Peste jumatate din proiectele inscrise ofera solutii concrete si punctuale pentru diferite probleme ale spatiului urban din Bucuresti. Noua proiecte propun solutii pentru Cluj, sapte pentru Timisoara, patru pentru Brasov, alte patru pentru Oradea, trei pentru Braila, doua pentru Constanta si cate

Inca cinci zile de inscrieri la Urbaniada

Inca cinci zile de inscrieri la Urbaniada

Inscrierile in competitia Urbaniada, lansata de catre ING Bank si The Institute, se incheie pe data de 14 decembrie 2015. Urbaniada este o competitie publica deschisa arhitectilor, urbanistilor, publicitarilor sau membrilor organizatiilor neguvernamentale care au in plan proiecte de arhitectura, urbanism sau interventii publice, pentru care ING Bank pune 250.000 de euro la bataie. Valoarea unui premiu variaza intre 15.000

Design romanesc la Stockholm

Design romanesc la Stockholm

Romanian Design Week si Institutul Cultural Roman din Stockholm prezinta incepand cu data de 5 februarie expozitia “Play&Rewind- Amintiri, jocuri si povesti in designul romanesc”. Expozitia, ce include lucrarile a 36 de designeri romani, face parte din programul oficial Stockholm Design Week 2015. Lucrarile vor fi expuse in perioada 5 februarie- 14 martie, la sediul ICR din Stockholm, iar designerii

Comunitatea oamenilor creativi

Comunitatea oamenilor creativi

The Institute si Grolsch au lansat The Mark PEOPLE, o initiativa menita sa reuneasca comunitatea creativilor din Romania in jurul unor activitati care vor populariza idei, proiecte, lucrari din sfera industriilor creative. Domeniile care vor fi promovate prin activitatile The Mark PEOPLE sunt arhitectura, publicitatea, jurnalismul, cercetarea, designul, artele spectacolului, software-ul, mestesugurile, filmul, muzica. The Mark PEOPLE genereaza continut video

Calendarul evenimentelor industriei de comunicare in 2014

Calendarul evenimentelor industriei de comunicare in 2014

<p> <a href=”http://www.institute.ro”>The Institute</a> face public calendarul evenimentelor din portofoliu (Internetics, Noaptea Agentiilor, AdPrint, ADC*RO Awards, Scoala ADC*RO, Effie Romania si Romanian Design Week) pentru 2014.</p> <p>  </p> <p> Anul debuteaza cu inceperea cursurilor celei de-a sasea editii a <strong>Scolii ADC*RO</strong>.</p> <p>  </p> <p> <strong>Noaptea Agentiilor</strong> va avea loc pe 10 aprilie, iar cel mai amplu eveniment cu si despre

Sa re-invatam ce inseamna creativitatea

Sa re-invatam ce inseamna creativitatea

<p> Poate ca in 2018, Sorin Tranca director de creatie,  Friends Advertising,  nu va mai fi in comitetul de  organizare a Festivalului ADC*RO. Insa spera ca festivalul  sa devina peste cinci ani un loc in care orice antreprenor isi va dori sa se afle. Intre timp,  pentru editia de anul acesta, vrea sa jurizeze cat mai putine idei care au

Nu putem fi creativi de dragul creativitatii

Nu putem fi creativi de dragul creativitatii

<p> Alexandru Paius, Senior Partner, Image PR, considera ca este necesara o delimitare mai clara intre advertising si PR. Iar in competitia ADC*RO spera sa fi premiate mai mult campaniile cu rezultate si strategie, in detrimentul celor spectaculoase si atat.</p> <p>  </p> <p> <strong>Cat de importanta este creativitatea intr-o campanie de PR?</strong></p> <p> Creativitatea este importanta in orice tip de

PR-ul trebuie sa lase in urma manierismul

PR-ul trebuie sa lase in urma manierismul

<p> In competitia ADC*RO de anul acesta, Oana Bulexa, Managing Director, The Practice, spera sa gaseasca cat mai putine campanii care sunt o suma de tactici si cat mai putine strategii care sunt de fapt planuri de actiuni. Spera, in schimb, sa descopere agentii care au priceperea de a gandi strategii destepte si care reusesc sa obtina rezultate remarcabile.</p> <p>