Jos engagementul prin premii!

Jos engagementul prin premii!

<p> Bogdan Nitu, General Manager, Webstyler, este decis sa descurajeze orice forma de engagement bazat pe premii. Ori de cate ori va juriza intr-un festival, va depuncta drastic orice lucrare ce demonstreaza engagement prin mijloace materiale.</p> <p>  </p> <p> <strong>De ce credeti ca este importanta o competitie care sa premieze creativitatea in comunicare?</strong></p> <p> In primul rand, e normal sa

Competitia buna e ca un sut puternic

Competitia buna e ca un sut puternic

Creativitatea in online e la fel de importanta ca si in offline. In esenta, e acelasi lucru. Difera doar mediul de transmitere. Vasile Alboiu, Creative Director SENIORHYPER, spera ca clientii sa depaseasca perceptia ca mediul online este “mai ieftin”. De ce credeti ca este importanta o competitie care sa premieze creativitatea in comunicare?Pentru ca printr-o competitie se indeplinesc doua lucruri

Creativitatea se masoara in schimbari

Creativitatea se masoara in schimbari

<p> Concepte cu substanta si abordari destepte. Campanii care aduc o schimbare in comportamentul, atitudinea, gandirea consumatorului. Sunt asteptarile pe care le are Sorina Mihai, Managing Partner, Nicola Porter Novelli, de la campaniile pe care le jurizeaza la ADC*RO Awards.</p> <p>  </p> <p> <strong>Cat de importanta este creativitatea intr-o campanie de PR?</strong></p> <p> PR-ul inseamna o conversatie intre brand si

Online-ul, la nici 15% din potential

Online-ul, la nici 15% din potential

<p> Sorin Bechira, director de creatie, X3, spera ca toti jucatorii din industria de online sa se maturizeze cat mai repede astfel incat sa se produca acele rezultate la care toata lumea se asteapta.</p> <p>  </p> <p> <strong>De ce credeti ca este importanta o competitie care sa premieze creativitatea in comunicare?</strong></p> <p> Pentru ca prin promovarea creativitatii se vor promova

O campanie buna e ca o poveste

O campanie buna e ca o poveste

<p> Oana Petroff, CEO al Mindshare Romania, apreciaza creativitatea si originalitatea, dar numai daca sunt transpuse si in eficienta.</p> <p>  </p> <p> <strong>De ce credeti ca este importanta o competitie care sa premieze creativitatea in comunicare?</strong></p> <p> O competitie care premiaza creativitatea are un rol important in dezvoltarea industriei de comunicare, in educare, prin promovarea unor valori si repere pentru

Rezultate si concepte creative puternice

Rezultate si concepte creative puternice

<p> Pana acum cativa ani, clientii cereau studii de caz cu rezultate si eficienta dovedita, ca sa se convinga ca pot muta bani din publicitatea clasica in online. Vlad Popovici, Managing Director, Kubis Interactive, considera ca lucrul acesta s-a intamplat deja. Pasul urmator e ca rezultatele sa fie sustinute de concepte creative puternice.</p> <p>  </p> <p> <strong>De ce credeti ca

Competitia, ca un targ

Competitia, ca un targ

<p> Raluca Feher, Creative Director la CAP, nu stie ce este creativitatea, dar o recunoaste cand o vede. Nu stie cum se obtine si nici nu crede ca exista o reteta anume.</p> <p>  </p> <p> <strong>De ce este important sa existe o competitie locala de creativitate?</strong></p> <p> Pentru mine este un targ: vin, vad ce zarzavaturi au adus vecinii, daca

Online-ul, cel mai bun spatiu de manifestare a creativitatii

Online-ul, cel mai bun spatiu de manifestare a creativitatii

<p> Recunoasterea creativitatii are valente similare modei. Este important ca in fiecare an sa verifici noua colectie, sa vezi ce se mai poarta si cum s-a mai sofisticat publicul. Mugur Patrascu, Managing Partner, iLeo, spera sa fim tot mai in pas cu moda: sa creasca numarul de proiecte online pe termen lung si sa ia amploare mobilul.</p> <p>  </p> <p>

Competitie interesanta la Direct Communication

Competitie interesanta la Direct Communication

<p> Dupa o prima editie la care inscrierile in categoria Direct Communication nu au fost prea spectaculoase, Liviu Turcanu, Creative Director la Mercury 360, este de parere ca anul acesta, competitia pare mai interesanta in categorie.</p> <p>  </p> <p> <strong>De ce credeti ca este importanta o competitie locala care sa premieze creativitatea?</strong></p> <p> In primul rand cred ca un festival

Larisa Petrini: Think big!

Larisa Petrini: Think big!

<p> Larisa Petrini, Managing Partner, Saatchi & Saatchi PR, vrea sa vada diversitate si inovatie in competitia de anul acesta ADC*RO Awards.</p> <p>  </p> <p> <strong>Cat de importanta este creativitatea intr-o campanie de PR? </strong></p> <p> Creativitatea in campaniile de PR este esentiala. De baza este ideea campaniei. Totul porneste de la o idee buna. Apoi este foarte important cum