Top PR România 2017

Top PR România 2017

În premieră anul acesta, două agenții se situează pe locul I, la egalitate, în clasamentul Top PR România: Golin și McCann PR. Următoarele poziții sunt ocupate de GMP PR, MSL The Practice, Graffiti PR, SmartPoint, Rogalski Damaschin Public Relations, DC Communication, Grayling, BDR Associates Communication Group și The Public Advisors. Întreg clasamentul – Top 30 de agenții de PR și

Ghidul Biz PR România

Ghidul Biz PR România

În al patrulea an consecutiv de când analizează industria românească de PR, Biz a inițiat un nou proiect editorial în paginile căruia se regăsesc prezentate principalele agenții de PR, un instrument util deopotrivă jucătorilor din piață, cât și companiilor care vor să aibă la îndemână un ghid al industriei. Ghidul, ce urmează să fie de acum înainte editat anual, cuprinde

Comunicatorii la raport

Comunicatorii la raport

O industrie deopotrivă iubită și urâtă, care pare unită, din exterior, și care a evoluat în cei aproape 24 de ani de existență către profesionalizare și maturizare, PR-ul în România a ajuns astăzi un domeniu consolidat, care este indispensabil oricărui business. Cu toate acestea, ca orice industrie în dezvoltare, au apărut diverse probleme care afectează orice segment în plină consolidare:

TOP PR România 2016

TOP PR România 2016

Indicatorii de business nu sunt un numitor comun suficient pentru a măsura performanța agențiilor de comunicare din România. Pornind de la această premisă, am dezvoltat un mecanism complex care, an de an, pune în balans rezultatele financiare și cele de imagine.  Pentru al patrulea an consecutiv, am luat în calcul indicatorii care măsoară performanțele de business ale agențiilor de PR

Top PR Romania

Top PR Romania

Cu o valoare de peste 36 de milioane de euro in 2012, industria de PR romaneasca este o piata cu potential de crestere. Cel mai mult insa are nevoie sa se dezvolte la capitolul competitivitate si transparenta. Va prezentam rezultatele primului studiu Biz si Unlock Market Research dedicat industriei autohtone de PR.   Cand vrei sa faci o cercetare, indiferent