Cum arată viitorul în social media? #bizsmscamp

Cum arată viitorul în social media? #bizsmscamp

Oamenii din spatele brandurilor trebuie să se adapteze şi să asimileze schimbările, pentru a face faţă disruperii digitale care se întâmplă acum. Cu această afirmaţie şi-a început Tudor Galoş , Consumer Marketing Director, Microsoft România, prezentarea în cea de-a treia zi de conferinţă din cadrul evenimentului Social Media Snow Camp 2016. Comunicarea se schimbă permanent, pentru că şi generaţiile s-au

Biz Marketing Xchange

Biz Marketing Xchange

Zece dintre cei mai importanti directori de marketing din Romania au fost provocati sa participe la un experiment inedit: Biz Marketing Xchange. Fiecare dintre ei a devenit “director de marketing pentru o zi” intr-o companie dintr-un domeniu diferit de cel in care activeaza. Intreg experimentul, unic pe piata romaneasca, a fost documentat pas cu pas. Iata ce a a rezultat.

Echipa Biz Xchange Marketing 2015

Echipa Biz Xchange Marketing 2015

Echipa de directori de marketing care a acceptat provocarea BMX 2015 este formata din 10 profesionisti de renume in industria romaneasca de marketing si comunicare. Oameni puternici, cu agende aglomerate si bugete impresionante pe mana, care au acceptat sa-si modifice programul si sa includa in activitatea de zi cu zi si o schimbare de companie.   Georgia Baltag, Marketing Manager,

Tudor Galos, Consumer Marketing Executive Devices Category Lead, Microsoft Romania

Tudor Galos, Consumer Marketing Executive Devices Category Lead, Microsoft Romania

Tudor Galos, Consumer Marketing Executive Devices Category Lead, Microsoft Romania Varsta: 35 de ani Experienta in marketing: 12 ani  Cu 12 ani experienta in pozitii de marketing locale si regionale in cadrul companiei Microsoft si peste 800 prezentari la activ Tudor Galos este un speaker pasionat, un evanghelist pentru tehnologiile disruptive, dar si pentru abordari inedite de marketing precum “Agile