Vinuri vechi, reinventate

Vinuri vechi, reinventate

Cramele din România duc mai departe tradiția viticolă din zonele pe care le reprezintă și pun accent tot mai mult pe soiurile locale de struguri precum Fetească neagră, Fetească regală, Negru de Drăgășani sau pe variații locale al soiurilor internaționale precum Tămâioasa românească sau Busuioaca de Bohotin. Progresul vinurilor românești din ultimii ani este semnificativ, iar producătorii au înțeles că

CrameRomania.ro lansează Harta viticolă a României

CrameRomania.ro lansează Harta viticolă a României

CrameRomania.ro lansează Harta viticolă a României, un instrument util pentru toți cei care doresc să descopere România ca destinație viticolă. Harta viticolă a României are rolul a identifica zonele distincte din România, dar și de a-i ghida pe turiști să găsească mai ușor crama pe care doresc să o viziteze. Harta conține o listă actualizată cu podgoriile și cramele locale,

Turismul viticol, în creștere

Turismul viticol, în creștere

Nu trebuie să mergi în Franța ca să deguști un vin bun. Poți găsi vinuri extraordinare și în Romania, iar acest lucru se vede și în creșterea interesului pentru turismul viticol. “Turismul viticol este un sector care creşte încet, dar dezvoltarea este una continuă. Publicul este din ce în ce mai educat şi începe să aprecieze această nişă a sectorului

Crama Avincis redă farmecul Toscanei pe Dealurile Drăgășanilor

Crama Avincis redă farmecul Toscanei pe Dealurile Drăgășanilor

Situată pe domeniul Vila Dobrușa, în inima Drăgășanilor, crama Avincis își suprinde oaspeții cu o experiență viticolă completă, comparabilă cu cele din Toscana sau Bordeaux, unde istoria turismului oenologic datează de sute de ani. Proiectul este menit să readucă vinurile românești pe harta internațională și totodată, să valorifice oenoturismul, prin oferirea unor pachete turistice care includ cazare, masa, degustare de

Vine vremea vinului

Vine vremea vinului

Românii prind, încet-încet, gustul vinului de calitate, pe măsură ce tot mai mulți antreprenori, pasionați de universul fascinant al oenologiei, deschid noi crame și podgorii, care se luptă de la egal la egal cu producătorii tradiționali. Somelieri străini, participarea la târguri internaționale, precum și pariul pe turismul viticol sunt doar câteva dintre armele care îi fac pe antreprenori să vadă