Prezentari Social Media Snow Camp 2011

Prezentari Social Media Snow Camp 2011

<p> Prezentarile speakerilor Biz Social Media Snow Camp, Paraul rece, 1-4 decembrie 2011.</p> <p>  </p> <p> <a href=”http://www.slideshare.net/RevistaBiz/adrian-ciubotaru-sms-camp-10530526″>Adrian Ciubotaru </a></p> <p> <a href=”http://www.slideshare.net/RevistaBiz/alex-negrea-sms-camp”>Alex Negrea</a></p> <p> <a href=”http://www.slideshare.net/RevistaBiz/andrei-crivat-sms-camp”>Andrei Crivat</a></p> <p> <a href=”http://www.slideshare.net/RevistaBiz/bobby-voicu-sms-camp”>Bobby Voicu</a></p> <p> <a href=”http://www.slideshare.net/RevistaBiz/bogdana-butnar-sms-camp”>Bogdana Butnar</a></p> <p> <a href=”http://www.slideshare.net/RevistaBiz/chinezu-sms-camp”>Cristian China-Birta</a></p> <p> <a href=”http://www.slideshare.net/RevistaBiz/cristian-sutu-sms-camp”>Cristian Sutu</a></p> <p> <a href=”http://www.slideshare.net/RevistaBiz/dan-dragomir-sms-camp”>Dan Dragomir</a></p> <p> <a href=”http://www.slideshare.net/RevistaBiz/danone-sms-camp”>Georgiana Gheorghe</a></p> <p> <a href=”http://www.slideshare.net/RevistaBiz/groparu-sms-camp”>Radu Bazavan</a></p> <p> <a href=”http://www.slideshare.net/RevistaBiz/manafu-sms-camp”>Cristian Manafu</a></p>

Bloggeri de Romania

Bloggeri de Romania

Peste 3 milioane de romani citesc bloguri. Chiar daca s-a crezut ca multi vor abandona blogurile pentru Facebook, asa cum s-a intamplat in 2009 in favoarea a ceea ce devenea fenomenul Twitter, evolutia de anul trecut a blogosferei demonstreaza contrariul. Blogosfera este in continuare pe val. Stim cate bloguri exista in Romania. Iar anul trecut, cu ocazia lansarii studiului realizat

O inovatie pe zi: Jocul Twitter care reactioneaza la emotii

O inovatie pe zi: Jocul Twitter care reactioneaza la emotii

<p> Programatorul japonez Yongfook a creat de curand un joc care poate reactiona la emotii. Utilizatorii care participa la joc – numit "Littlecosm" – primesc cate un personaj care reactioneaza la status-urile anuntate pe Twitter. Daca utilizatorii posteaza in principal status-uri negative, personajele lor devin "rele" – si invers.  Au fost integrate si cateva elemente care tin de personalitatea eroilor

Viitorul inseamna acum

Viitorul inseamna acum

<p> Paris, ora 7.30 am, 9 decembrie 2009. Ma aflu in fata Cladirii 104, unde avea sa inceapa in curand cea de a cincea editie LeWeb, cel mai mare eveniment dedicat tehnologiei si Internetului din Europa. Particip pentru prima data la aceasta conferinta, iar faptul ca m-am trezit la 6 imi rezerva un loc in sala chiar langa intrarea invitatilor

Pregatim “PR And The Web”

Pregatim “PR And The Web”

<p> In 14 aprilie pregatim un nou eveniment din seria <a href=”http://www.bizforum.ro/”>BizForum</a>, dedicat specialistilor in comunicare si PR. Am pornit de la <a href=”http://www.slideshare.net/RevistaBiz/ce-asteapta-companiile-de-la-social-media”>un studiu recent</a> al revistei Biz si GfK, care  arata cum companiile sunt inca intr-o etapa de experimentare a comunicarii prin mediile sociale. In acelasi timp, cei peste 2,4 milioane useri Facebook, 3 milioane cititori de bloguri

Twitter nu este un megafon

Twitter nu este un megafon

<p> <strong>100 de milioane de utilizatori, 65 de milioane de tweet-uri zilnic si 190 de milioane de vizitatori lunar sunt cifrele care definesc acum Twitter, un serviciu lansat in urma cu cativa ani pornind de la o idee relative simpla: construirea unei retele sociale in jurul unor conversatii care sa nu depaseasca lungimea unui SMS.</strong></p> <p> <br /> Relativ rapid