Antreprenorii la școală

Antreprenorii la școală

Industriile creative generează venituri de circa 16 miliarde de euro anual în Berlin*. În România nu știm încă care este valoarea acestora, dar potențialul este uriaș. Aceasta este una dintre concluziile primei ediții a Academiei Minților Creative, programul de educație financiară și antreprenorială lansat de UniCredit Bank, care a avut loc la finalul lunii aprilie. 50 de minți creative, care au ca

Sergiu Manea, noul președinte al CPBR

Sergiu Manea, noul președinte al CPBR

Consiliul Patronatelor Bancare din România (CPBR), organizația patronală a sectorului bancar românesc, a decis numirea lui Sergiu Manea, CEO al Băncii Comerciale Române, ca Președinte al Consiliului Director al CPBR. Acesta îi succede lui Steven van Groningen, la finalul mandatului sau de trei ani. Membrii Consiliului Director al CPBR, au mai decis reînnoirea mandatului de vicepreședinte al lui Răsvan Radu,

Școală de business pentru mințile creative

Școală de business pentru mințile creative

Cei care au o idee de business îndrăzneață, dar nu știu cum să o transforme într-o afacere de succes sunt oamenii pentru care UniCredit  Bank a creat Academia Minților Creative. Pentru ei și pentru antreprenorii aflați la început de drum, cărora le-ar prinde bine puțin ghidaj, pe căile întortocheate ale mediului de business românesc. Academia Minților Creative este o altfel

Ecuația pentru viitorul României

Ecuația pentru viitorul României

România crește și de data aceasta creșterea nu se mai face cu excesele de dinainte de criză. Singura problemă este creșterea salariilor peste productivitate, iar Dan Bucşa, macroeconomist în cadrul UniCredit Bank Londra, spune că România ar trebui să decidă cum vrea să aloce veniturile bugetare. Le alocăm acum în salarii mai mari și nu cheltuim pe investiții sau cheltuim

Saint-Gobain achiziționează compania Pietta Glass

Saint-Gobain achiziționează compania Pietta Glass

Saint-Gobain achiziţionează întregul capital social al companiei românești Pietta Glass Working, care activează în domeniul procesării sticlei pentru aplicaţii industriale și al elementelor vitrate pentru fațade, anunță compania, într-un comunicat de presă. Cifra de afaceri estimată pentru  2016 este de 20 milioane euro, cu un puternic potențial de creștere în următorii ani. Saint-Gobain Glass este prezentă pe piaţa din România

UniCredit Bank – ofertă nouă de produse și servicii pentru IMM

UniCredit Bank – ofertă nouă de produse și servicii pentru IMM

UniCredit Bank a lansat o nouă ofertă de produse şi servicii adresată companiilor mici şi mijlocii, constând în patru pachete cu structuri adaptate nevoilor manifestate pe parcursul ciclului de creştere a afacerii. Noua ofertă include pachetele Creativ, Partener, Smart şi Progresiv, mixul de produse şi servicii, respectiv costul fiecăruia dintre acestea, fiind adaptat diferitelor etape din viaţa unei afaceri mici

UniCredit Bank sprijină industriile creative

UniCredit Bank sprijină industriile creative

UniCredit Bank lansează Romanian Stories, o platformă de promovare a antreprenoriatului creativ, care va aduna poveștile minților creative din întreaga țară în trei secțiuni. Secţiunea „Poveștile noastre” include cele mai importante proiecte și evenimentele speciale susținute de UniCredit Bank. „Poveștile lor” este dedicată poveștilor de viață și de business ale antreprenorilor creativi din România, iar „Povestea ta” reprezintă locul în care alţi creativi

Un trofeu și multe experiențe

Un trofeu și multe experiențe

Cum a reușit echipa UniCredit Bank să aducă experiențe inedite pentru ediția din acest an a Trophy Tour am aflat de la Anca Ungureanu, director departament identitate și comunicare, UniCredit Bank. Care sunt beneficiile pentru brandul UniCredit rezultate din asocierea cu UEFA Champions League? Parteneriatul UniCredit cu UEFA Champions League este unul cu tradiție, de peste 7 ani deja, și

Trofeul campionilor

Trofeul campionilor

Cum a reușit UniCredit să transforme asocierea cu UEFA Champions League într-un puternic instrument de business și de branding printr-o strategie de marketing și comunicare perfect adaptată unei competiții sportive care aduce în prim-plan performanța și pasiunea. Am văzut prima oară trofeul Ligii Campionilor (Cupa Campionilor Europeni, cum se numea atunci) abia în mai 1986, la televizor, când Steaua București

Curierii DPD, echipați cu POS-uri mobile

Curierii DPD, echipați cu POS-uri mobile

MasterCard și DPD România au încheiat un parteneriat pentru lansarea soluției de acceptare a plăților cu cardul în cadrul flotei de curieri a DPD România. DPD România, unul dintre cei mai importanţi jucători de pe piaţa locală de coletărie şi curierat expres, a optat pentru echiparea curierilor săi cu terminale mPOS ultraportabile, de ultimă generaţie, vizând optimizarea experienței de plată