”Frăția Berii” Holsten, sub îndrumarea lui Gheorghe Hagi

”Frăția Berii” Holsten, sub îndrumarea lui Gheorghe Hagi

United Romanian Breweries Bereprod (URBB) lansează o nouă campanie de imagine pentru brandul de bere Holsten. Campania ”Frăția Berii” este susținută printr-un parteneriat strategic cu Gheorghe Hagi și echipa FC Viitorul, ce devin cavaleri moderni ai ”Frăției Berii”, sub îndrumarea Regelui Hagi. Colaborarea a debutat în luna august 2017, prin semnarea unui parteneriat pe trei ani. Campania ”Frăția Berii” va

Momente de iubire marca Granini

Momente de iubire marca Granini

La aniversarea a 50 de ani de la lansarea marcii, Granini a lansat aplicatia –concurs “Momente de iubire”, ce are ca scop crearea unui timeline al iubirii prin intermediul unui proiect fotografic in care utilizatorii sunt invitati sa-si reaminteasca povestile individuale de iubire. Pe baza povestilor inscrise in aplicatie, Granini va genera timeline-ul a 50 de ani de iubire, cat