Cele mai valoroase branduri din lume în 2018

Cele mai valoroase branduri din lume în 2018

Înainte de a afla care este cel mai valoros brand din lume, poate că noutatea ce mai mare a studiului realizat anul acesta de Kantar și WPP este că două dintre brandurile nou intrate în top 100 sunt businessuri foarte tinere, care nu au împlinit încă 10 ani de existență pe piață: Uber și Instagram.  Valoarea cumulată a celor mai

Plăți contactless în mijloacele de transport public

Plăți contactless în mijloacele de transport public

Banca Comercială Română, în parteneriat cu Global Payments și Tursib și în colaborare cu Telekom Romania, a implementat o soluție de plată contactless a călătoriilor direct în mijloacele de transport din Sibiu. Începând din această săptămână, toate mijloacele de transport ale societății locale de transport, Tursib, dispun de câte două validatoare de plată, prin care oricine își poate achita călătoria

Vocea lui Morgan Freeman, în campania Visa dezvoltată de Publicis

Vocea lui Morgan Freeman, în campania Visa dezvoltată de Publicis

Carmen Stănescu, o femeie din Cluj, şi-a împărtăşit într-un comentariu pe Facebook experienţa de la Untold, alături de fiul şi tatăl său de 86 de ani. Pornind de la această postare pe Facebook, Visa şi Publicis au dezvoltat o campanie de comunicare inedită care atrage atenția prin faptul că folosește vocea celebrului actor Morgan Freeman. Echipa Publicis: Sebastian Olar –

Visa și PayPal își extind parteneriatul și în Europa

Visa și PayPal își extind parteneriatul și în Europa

Visa şi PayPal au anunţat extinderea parteneriatului lor strategic şi în Europa. Cele două companii colaborează deja în Statele Unite şi în regiunea Asia Pacific cu scopul de a accelera adoptarea plăţilor electronice sigure şi convenabile în mediul on-line, prin aplicaţii şi în magazine. De asemenea, PayPal – în baza licenţei bancare obţinute în Europa – se alătură reţelei Visa

Visa – investiţie strategică în compania de plăţi Klarna

Visa – investiţie strategică în compania de plăţi Klarna

Visa şi Klarna au anunţat încheierea unui acord în baza căruia Visa va investi  în compania de plăți Klarna, precum şi intenţia de a dezvolta un parteneriat strategic în viitor. Klarna este una dintre cele mai dinamice companii de plăţi online din Europa, deservind 60 de milioane de consumatori şi 70.000 de comercianţi. Investiţia de capital şi viitorul parteneriat sunt

Visa îmbunătățește tehnologia Verified

Visa îmbunătățește tehnologia Verified

Visa anunţă lansarea variantei îmbunătățite a serviciului Verified by Visa, o soluție globală dezvoltată cu scopul de a crește siguranța plăților online, care contribuie la validarea identităţii titularului de cont Visa în momentul efectuării tranzacţiei. Noua versiune va permite accesul instituțiilor financiare și comercianților la o serie de date esențiale pentru îmbunătățirea proceselor de autentificare a consumatorilor și reducerea fraudelor,

Campanie Visa, cu înscriere automată în tragerea la sorți

Campanie Visa, cu înscriere automată în tragerea la sorți

Publicis & Nurun România au lansat campania Visa de sărbători ”Poate una dintre cele mai simple promoţii din lume”.   Campania reprezintă o iniţiativă de încurajare a plăţilor cu cardul în rândul românilor și se  desfăşoară între 21 noiembrie şi 31 decembrie 2016. Promoţia nu are condiţii specifice de participare, înscriere de coduri, chitanţe sau SMS-uri, toţi posesorii de carduri

Lecții despre banii tăi

Lecții despre banii tăi

Aproape un milion de români au urmat cursurile de educaţie financiară BaniIQ şi Banii pe Net. Cele două programe au o prezență foarte bună la nivel naţional, inclusiv în mediul rural datorită parteneriatului cu bibliotecile publice. Aproape 215.000 de persoane au finalizat cursurile de educație financiară BaniIQ și comerț online Banii pe Net derulate de Visa şi Junior Achievement România

Mai multe plăți contacless

Mai multe plăți contacless

România este una dintre piețele europene cu cel mai rapid ritm de adoptare a tehnologiei contactless în ultimii doi ani. Rata de utilizare a cardurilor contactless la nivel european a crescut la 52% în 2016, față de 36% anul trecut, în timp ce numărul total de carduri cu funcție de plată contactless a ajuns la 165 de milioane de unități,

Cheltuieli de 1, 5 mil. euro pe oră la comercianți

Cheltuieli de 1, 5 mil. euro pe oră la comercianți

Românii au cheltuit în medie pe ora aproape 1 milion și jumătate de euro  la comercianți anul trecut Visa Europe desfăşoară în perioada sărbătorilor de iarnă mai multe initiaţive de încurajare a plăţilor cu cardul, oferind premii în bani şi vouchere de cumpărături românilor care plătesc direct cu cardul în magazine şi online, anunță compania, într-un comunicat de presă. Campania