Cum se transformă un like pe YouTube într-o serie de înșelătorii informatice
Specialiștii în securitate informatică de la Bitdefender au descoperit o nouă campanie de înșelătorie prin care utilizatorilor li se promit bani...
Specialiștii în securitate informatică de la Bitdefender au descoperit o nouă campanie de înșelătorie prin care utilizatorilor li se promit bani...
Spuneți adio scroll-ului fără noimă și salutați o relație nouă și îmbunătățită cu telefoanele voastre, datorită expertului în detoxifiere digitală Arne...
Un nou studiu Kaspersky Safe Kids a identificat cele mai populare interese ale copiilor în perioada mai 2022 - aprilie 2023....
Platformele Video on Demand (VOD) câștigă tot mai mult teren pe ecranele noastre și amenință modelul de televiziune tradițională. În timp...
Popularitatea TikTok este acum dovedită de cifre, iar tot mai mulți oameni preferă să petreacă timp doar în această rețea socială....
În urmă cu 10 ani, în primăvara lui 2013, Google lansa versiunea pentru România a YouTube. Aceasta a adus conținut adaptat...
Cum arată un product placement eficient în 2023, cum sunt implicate vedetele și influencerii, dar și ce presupune această tactică la...
Un studiu recent realizat de Kaspersky dezvăluie cele mai populare subiecte ale copiilor în toamna anului 2022. Din datele rezultate din...
Kaufland a devenit cel mai activ brand în digital în timpul festivalurilor muzicale de anul acesta, fiind pe buzele tuturor celor...
În ultimii ani, mediul digital s-a transformat într-un canal de comunicare unanim, ce oferă utilizatorilor confortul de a-și desfășura online multe...
Un politician din Australia a reușit să obțină în instanță daune pentru defăimare din partea Google. Un tribunal a ordonat companiei...
Peste 80 de organizaţii de fact-checking din lumea întreagă au transmis miercuri o scrisoare deschisă conducerii YouTube, cerând măsuri mai eficiente...
ANAF a început să verifice creatorii de conținut și persoanele care obțin venituri din activitatea online pe care nu le declară...
Google România împreună cu Lidl România si Asociația HEM lansează campania de susținere a donării de sânge “#DateToDonate. Împreună donăm speranță”....