Brandurile în era activismului

Brandurile în era activismului

Trăim în era marketingului cu rost, cu sens, cu obiective dincolo de cele financiare sau de awareness, iar brandurile care nu înțeleg acest lucru nu-și vor găsi locul în alegerile clienților actuali și viitori, a spus Gabriela Lungu, fondator WINGS Creative Leadership Lab, în deschiderea zilei de Media & Marketing de la Zilele Biz. “Mi se pare incredibil cum, pentru

Subiecte tabu în CSR: salariul în ONG și cum contribuim la schimbare

Subiecte tabu în CSR: salariul în ONG și cum contribuim la schimbare

De ce ar plăti donația mea salariul cuiva? Și cât ar trebui să fie salariile? Ca în mediul privat sau ca la stat? Ar trebui ca donatorii să acopere și costurile administrative sau de marketing ale ONG-urilor? Ar trebui ca toată activitatea ONG-urilor să se bazeze pe voluntariat? Dar dacă eu, sponsor, donez pentru copiii orfani şi ei îşi cumpără

Ziua managementului

Ziua managementului

Care este portretul liderului? Care sunt punctele sale forte? Dar slabiciunile acestuia? Acestea au fost doar câteva întrebări la care vorbitorii din cea de-a treia zi a maratonului Zilele Biz au reușit să răspundă. Ziua dedicată managementului din cadrul evenimentului Zilele Biz a reușit să poarte invitații într-o călătorie inspirațională și a oferit participanților o serie de lecții prețioase. Cum

Portretul unui lider

Portretul unui lider

La conferința dedicată managementului din cadrul Zilelor Biz, Corina Cimpoca, fondatoarea firmei de consultanță MKOR Consulting a creionat portretul viitorilor lideri.  La ziua dedicata managementului, din cadrul Zilelor Biz, Corina Cimpoca, fondatoarea MKOR Consulting a prezentat în exclusivitate rezultatele studiului „Profil de lider: Managerii din Generația X vs. Millennils”. Potrivit  acestuia, liderii din mediul de business sunt persoane tinere și

Oamenii care creează viitorul

Oamenii care creează viitorul

Lumea se schimbă în fața ochilor noștri prin tehnologie, dar Ioan Iacob, Managing Partner Qualitance ne-a vorbit la Ziua de Inovație, în cadrul Zilelor Biz, despre cum ne putem implica în schimbarea aceasta. Toată lumea a vorbit în ultimii ani despre realitate virtuală (virtual reality, VR) și modul cum aceasta poate schimba entertainmentul, dar realitatea virtuală este folosită și în

Scalează, extinde-te, visează. Și fă business!

Scalează, extinde-te, visează. Și fă business!

Acum 17 ani, Doina Cepalis cumpăra o fabrică de textile din Pașcani, Cornel Amariei abia intra pe băncile școlii, iar Ionuț Leahu era la liceu. Ce au în comun cei trei, dar și ce îi face speciali am aflat în Ziua de Antreprenoriat din cadrul maratonului de business de săptămâna aceasta, Zilele Biz. Doina Cepalis și-a construit cu trudă și

Ziua Antreprenoriatului

Ziua Antreprenoriatului

”România este lumea reală și lumea upside down în același timp”. Este poate una dintre cele mai plastice, dar totodată dintre cele mai autentice descrieri ale situației actuale din România. Comparația îi aparține lui Omer Tetik, CEO al Băncii Transilvania și este parte din discursul de debut al Zilei de Antreprenoriat din cadrul maratonului de săptămâna aceasta, Zilele Biz. Lipsa

Luni încep Zilele Biz

Luni încep Zilele Biz

Cei mai puternici lideri din mediul de business vin la Zilele Biz, cel mai relevant eveniment business-to-business din România, care începe luni, 20 noiembrie, ora 09:00, la ARCUB Gabroveni. Ediția din acest an, a 16-a, are loc în perioada 20-24 noiembrie și reunește, timp de cinci zile, sute de manageri și antreprenori într-un eveniment unic care analizează tendințele momentului în

Networking la puterea Biz

Networking la puterea Biz

Oameni de business, chefi de top, profesioniști din companii și bloggeri au participat la Biz Networking Experience, pentru a afla noutățile pregătite de revista Biz în sezonul de toamnă-iarnă 2017-2018. “Omul gospodar își face vara sanie și iarna car, iar noi, la Biz, pregătim mereu pașii următori. Avem evenimente și proiecte deja cunoscute, dar pregătim și surprize pentru zona de

Promovarea online: popularitate și eficiență

Promovarea online: popularitate și eficiență

Internetul reprezintă canalul de promovare cel mai utilizat de către companiile românești. Un procent de 60% se promovează preponderent prin intermediul său. În același timp, 34% preferă pliantele sau broșurile și tot 34% participă la târguri și conferințe. Smartphone-ul este folosit pentru promovare de către 22% dintre companii, care îl califică drept cel mai eficient canal de a te face