Top Social Brands 2018

Top Social Brands 2018, ediţia a 9-a

Conferința dedicată strategiilor de social media ale marilor branduri de pe piața locală ajunge anul acesta la a 9-a ediție. Evenimentul reuneşte o audienţă formată din top influenceri, bloggeri şi specialişti în comunicare, români şi internaţionali. Ca de fiecare dată, la conferință se lansează studiul Top Social Brands, clasamentul celor mai influente branduri în social media aflat la a 10-a ediţie.

Studiul Top Social Brands 2018

Prezintă cele mai vizibile 75 de companii care reușesc să facă performanță în zona de digital și oferă o analiză profundă a celor mai eficiente strategii social media, a tacticilor cu cel mai mare impact în online și digital și a brandurilor care au reușit să se impună în această arenă.

Top Social Brands 2018 este rezultatul unei analize complexe a activităților desfășurate de brandurile active în social media, în intervalul 30 aprilie 2017 – 30 aprilie 2018. În analizarea brandurilor au fost luate în calcul toate tipurile de activități care pot fi desfășurate pentru promovarea în social media: blog de companie / blog de brand; campanii pe bloguri (bannere, postări, teste, blogger ambasadors, endorsare pe bloguri, proiecte speciale cu bloggeri); campanii cu videobloggeri; pagina de Facebook; aplicații Facebook; cont de Twitter; cont de companie pe LinkedIn; cont YouTube; cont Google+; cont Instagram; activități de brand (promovare, interacțiune, customer care) în noi rețele sociale (Snapchat, Periscope, WhatsApp); campanii de promovare sau endorsement pe paginile de Facebook ale unor celebrități; campanii de advertising (paid media) în rețele de socializare de nișă și aplicații mobile (Shazam, Instagram, Twitter, Foursquare, Flipboard); proiecte speciale video (conținut dedicat pentru YouTube sau Facebook sau transmisiuni Live pe website-uri, parte din campanii de promovare); site cu user generated content; inițiator / sponsor la evenimente dedicate blogosferei sau promovării prin social media; customer care / customer relationship în social media (pe Facebook, forumuri, căutări pro-active pe forumuri); activități de recrutare prin social media; monitorizare activă a social media (menționarea instrumentelor folosite); alte conturi de social media (Pinterest, Flickr, Wikipedia, Snapchat, Tumblr etc) sau alte activități in afara celor menționate mai sus.

Top Social Brands 2018  rezulta în urma ponderării rezultatelor înregistrate de branduri în două clasamente preliminare: topul ZeList (apariții și viewership*) – (35%) și topul realizat de revista Biz pe baza chestionarelor completate de companii și a cercetării proprii asupra peisajului social media din România (65%).