Marketing

Evenimentele Internetics 2012

20 sept. 2012 2 min

Evenimentele Internetics 2012

Reading Time: 2 minute

In afara de Gala 2012, evenimentele Internetics de anul acesta includ si doua seri speciale: YouTubeFilms, o seara de proiectii video tematice, pe 24 septembrie, in cinematograful Grand Cinema Digiplex din Baneasa Shopping City si HotSpot, unde specialisti din industrie vor discuta despre online, pe 25 septembrie la Institutul Francez, Sala Elvira Popescu.

 

Competitia Internetics de anul acesta reuneste 160 de lucrari si 39 de participanti: Aegis Media, Brandaffair, Brandstalk Advertising, Carnation Group, Cocoa Platypus, Cohn&Jansen JWT, Create Direct, Digital Star, DRAFTFCB, Frank Communication, G2 Romania, Gavrila & Asociatii, GetLokal.ro, Green Pixel, Grupul PONT, H Media, Hyperactive, iLeo, Infinit Solutions, Interactions, Kaleidoscope Proximity, Kinecto, Kubis Interactive, Mediaedge:CIA Romania, Mediapost Hit Mail, Mediatic Digital, Momobi, MRM Worldwide, Next Advertising, Outbox, Oxygen PR, Propaganda, Publicis Bucharest, Senior Interactive, Smile Media, Starcom MediaVest, The Geeks, Valvis Holding si Webstyler.

 

Categoria cu cele mai multe inscrieri este Online Media & Tools, cu 93 de campanii inscrise in competitie, urmata de Campanii Interactive cu 36 de inscrieri si Site-uri, microsite-uri si bloguri de promovare, categorie in care sunt 31 de inscrieri.

 

Sectiunile care s-au bucurat de cel mai mare succes anul acesta au fost: Social Media Campaigns – cu 23 de campanii inscrise, Advertising Games cu 16 si Digital Branded Content cu 11 inscrieri.

 

Juriul competitiei va stabili cate un castigator pentru fiecare sectiune de concurs si va acorda trofee de aur, argint si bronz pentru categoriile Site-uri, microsite-uri si bloguri de promovaresi Campanii Interactive. Agentia cu cele mai valoroase lucrari premiate in competitie va deveni Agentia Anului.

 

Juriul va acorda, in continuare, Premiul Special Pentru Webdesign unei lucrari din categoria Site-uri, microsite-uri si bloguri de promovare.

 

Castigatorii vor fi anuntati luni, 1 octombrie, in cadrul Galei Internetics, la Opera Nationala Bucuresti.

 

Gala va fi urmata de petrecerea Grolsch, care va avea loc in Pub Energiea si Expirat, incepand cu orele 22.30.

 

Accesul la gala se face pe baza unui bilet, care poate fi achizitionat trimitand un e-mail pe adresa teodora.calin[at]institute.ro. Pretul unui bilet este de 150 lei + TVA.

Accesul la evenimentele YouTubeFilms si HotSpot se face gratuit, in limita locurilor disponibile, completand formularul disponibil pe hotspot.internetics.ro

 

Sponsorii Internetics 2012 sunt: Cosmote, Grolsch, Pepsi, Petrom si Samsung.

 

Fondat si organizat de catre The Institute, Internetics este un festival de branding, marketing si advertising online. Internetics a aparut in 2001, inca de la inceputul conturarii industriei de online din Romania, contribuind pe parcursul ultimillor unsprezece ani la cresterea si dezvoltarea acesteia.

 

The Institute este fondator al AdPrint, Internetics, Institute, The Magazine si Noaptea Agentiilor, organizator al Effie Awards Romania, Scoala ADC*RO si „10 ani de creativitate romaneasca”.

 

 

 

 

 

 

 

Array

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: