Companii Stiri

Farmec: 6% crestere

19 aug. 2014 2 min

Farmec: 6% crestere

Reading Time: 2 minute

Farmec a inregistrat o cifra de afaceri de 75,2 mil de lei, in crestere cu peste 6,13% a cifrei de afaceri in prima jumatate a anului 2014, comparativ cu aceeasi perioada a anului trecut, mentinand si in acest an tendinta de crestere din 2013.

In 2014, Farmec a alocat un buget de investitii de 10,7 milioane lei. Din aceasta suma 6,8 milioane lei sunt directionate catre lucrari de retehnologizare, care includ linii de umplere pentru produsele cosmetice si produsele de intretinere si curatare a locuintei, doua malaxoare, o linie pentru sectia de mase plastice, precum si alte tehnologii performante. In cursul acestui an se implementeaza un proces de modernizare a laboratoarelor de control al calitatii.

Vanzarile inregistrate in prima jumatate a anului au fost impulsionate in mare masura de lansarea unor noi produse sau extinderea unor game de succes in randul consumatorilor. Astfel, in perioada februarie – iunie, au avut loc extinderea gamelor de produse de curatenie Nufar si Triumf, lansarea produselor noi de depilare pe baza de ceara alba si argan, extinderea gamei Farmec Natural, lansarea colectiei de vara a lacurilor de unghii Farmec Collection, precum si imbogatirea gamei de oje Farmec Ultrarezistent si lansarea gamei ArganPlus, destinata exclusiv ingrijirii parului. In plus, pe plan local, Farmec a investit in diversificarea serviciilor oferite in cadrul Centrului de Frumusete din Cluj-Napoca, prin deschiderea unui salon de cosmetica, unde vizitatorii pot beneficia de tratamente de ultima generatie.

Noutatile planificate pentru anul 2014 includ lansarea gamei complete de produse de ingrijire pentru barbati, Gerovital H3 MEN, precum si patrunderea pe segmente noi de piata prin lansarea de game ample, la cele mai inalte standarde de calitate.

Farmec SA Cluj-Napoca detine marci recunoscute international, printre care Gerovital H3 Evolution, Gerovital H3 prof. dr. Ana Aslan, Gerovital Plant, Aslavital si Farmec.

Produsele companiei ajung in peste 30 de tari, principalele piete fiind: Japonia, Ungaria, Polonia, Republica Moldova, Irak, Kuwait, Grecia, Canada.

 

 

 

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: