Farmec, afaceri de peste 1 milion de euro

Producătorul român de cosmetice Farmec a înregistrat vânzări de peste 1 milion de euro prin rețeaua de magazine proprii, în primele 6 luni ale acestui an. Cele mai vândute produse sunt cele din gamele Gerovital, pentru îngrijirea tenului.

Gama Gerovital H3 Evolution, care are la bază acidul hialuronic a fost cea mai solicitată în magazine.Primele trei game din top (Gerovital H3 Evolution, Gerovital Equilibrium și Gerovital H3 Derma+) însumeaza 70.000 unități vândute reprezentând peste 50% din valoarea totală, anunță compania, într-un comunicat de presă.

“Suntem extrem de încântați să avem aceste rezultate pentru prima jumătate a anului. Valoarea vânzărilor în magazinele de brand confirmă faptul că românii apreciază aceste spații unde, pe lângă produse cosmetice de top, li se oferă și consiliere gratuită. Anul acesta, am extins rețeaua de magazine proprii cu 8 noi spații Gerovital. Acestea au un design modern și proaspăt, iar toți vizitatorii lor pot efectua gratuit teste de dermoanaliză. Până la finalul anului, urmează să deschidem noi magazine, pentru a ajunge mai aproape de românii din toate zonele țării. Magazinele sunt toate amplasate în zone accesibile și oferă numeroase promoții și surprize”, a declarat Valentin Peter, Business Development Manager Farmec.

“Anul acesta am extins rețeaua de magazine proprii cu 8 noi spații Gerovital”, a declarat Valentin Peter, Business Development Manager Farmec.

Magazinele Gerovital sunt amplasate în mall-uri, în timp ce magazinele de brand Farmec sunt situate în zonele centrale ale orașelor, dar în afara centrelor comerciale. Din magazinele Gerovital pot fi achiziționate produse din gamele Gerovital și Aslavital. Magazinele Farmec oferă produse din întreg portofoliul companiei, din game precum Farmec, Gerovital, Aslavital, Doina, Nufăr și Triumf.

În prezent, compania deține în total 19 magazine de brand. Dintre acestea, cele 8 magazine Farmec se găsesc la Cluj-Napoca, Arad, Brașov, Sibiu, Târgu Mureș și Timișoara. Gerovital este prezent prin magazinele de brand în București (3 magazine), Constanța, Cluj-Napoca, Timișoara, Craiova, Ploiești, Suceava, Iași și Piatra Neamț.