Field Agent, aplicatia care te plateste

Prima aplicatie gratuita care te plateste pentru anumite informatii pe care poti sa le transmiti cu ajutorul unui smartphone iPhone sau Android.

Field Agent a fost creat in 2009 de o echipa de specialisti in research in incercarea lor de a rezolva o problema comuna a Clientilor lor, accesul in timp real la informatii si insight-uri. In prezent Field Agent are operatiuni in sapte tari: SUA, Marea Britanie, Canada, Suedia, Norvegia, Danemarca si Australia.

Cei trei romani, Georgeta Argesanu, Lucian Marian si Sorel Radu, cu o reala experienta profesionala in domeniul FMCG, management si marketing, au reusit sa introduca aplicatia si pe piata din Romania.

Singurul lucru pe care trebuie sa-l faca utilizatorii este sa descarce aplicatia, sa se inregistreze, apoi trebuie sa raspunda pe baza unui chestionar sau sa fotografieze produsele din magazine, cand se afla la cumparaturi. De asemenea, acestia pot primi si anumite misiuni cu termen de finalizare bine delimitat. Misiunile sunt platite intre 1€ si 5€, bugetul variaza insa in functie de locul unde se desfasoara misiunea, de timpul necesar si de complexitatea ei.

Conceptul de crowdsourcing a revolutionat modul in care companiile isi pot culege informatiile din piata in timp real, chiar de la cumparatori.
Sute de companii din topul Fortune 500 si mii de companii mai mici sunt clienti Field Agent, printre care se numara si Unilever, Johnson&Johnson, Coca-Cola, P&G.

 

Foto: www.fieldagent.ro