Flanco a vandut cu 25% mai mult prin credit

Flanco Retail anunta cresterea vanzarilor prin credit, cu 25% fata de aceeasi perioada a anului trecut (cifre valabile pana in luna august), avansul puternic fiind sustinut in special de cardurile de credit. Cele mai vandute categorii de produse prin credit sunt produsele telecom – vedeta fiind telefonul smart – dar si electrocasnicele mari.

“Dorinta cumparatorilor de mobilitate si de a avea la indemana cele mai noi tehnologii si aplicatii a dus la cresterea vanzarilor de smartphone-uri. Acest lucru se vede si in rezultatele Flanco, unde segmentul telecom se situeaza pe primul loc la vanzarile prin credit. In telecom, acestea ajung la aproximativ 30% din total, iar valoarea medie a unei tranzactii este de 1.000 de lei”, a declarat Dragos Sirbu, CEO Flanco Retail.

Din datele companiei, rezulta ca, in ultima perioada, tendinta privind contractarea de credite noi este de scadere a valorii medii a creditului, dar de crestere a numarului de clienti care apeleaza la un credit, ceea ce indica o crestere a increderii consumatorilor in perspectivele personale, precum si in evolutia contextului economic general.

Flanco se numara printre cei mai mari electroretaileri din tara si are aproxmativ 1000 de angajati. Compania deţine o retea de 82 de magazine, aflate in cele mai importante zone comerciale din 50 de orase.