Finanțe Stiri

Funcționalități noi pentru Raiffeisen Online și Smart Mobile

25 oct. 2016 2 min

Funcționalități noi pentru Raiffeisen Online și Smart Mobile

Reading Time: 2 minute

Raiffeisen Bank a lansat în perioada 20-25 octombrie 2016 mai multe functionalități inovatoare pentru utilizarea serviciilor Raiffeisen Online și Smart Mobile, a anunțat banca, într-un comunicat de presă.

–           Logare cu amprenta în Smart Mobile

Este disponibilă pentru telefoanele cu sistem de operare iOS care recunosc amprenta. Clienții au de urmat 2 pași – update al aplicației Smart Mobile din AppStore și activarea optiunii de logare cu amprenta din meniul Smart Mobile (Servicii Clienti > Administrare dispozitive > Autentificare cu amprenta);

–           Widgetul din Smart Mobile oferă cea mai rapidă metodă posibilă să îți vezi soldul conturilor sau să trimiți bani rapid catre șabloane predefinite.

Este disponibil pentru ambele sisteme de operare Android și iOS și răspunde nevoii clienților care folosesc serviciul Smart Mobile – peste 75% dintre ei își consultă soldul.

raiffeisen-logare-amprenta–           Plăți taxe și impozite prin Smart Mobile și Raiffeisen Online;

Serviciul a fost lansat la începutul acestei săptămâni și în primele trei zile s-au plătit deja taxe în valoare de peste 360.000 lei.  Utilizatorul accesează meniul „Impozite și taxe” pentru a achita sumele reprezentând impozite, contribuții sau alte taxe datorate bugetului de stat sau bugetelor locale. Detaliile de plată pot fi selectate usor din liste predefinite sau sunt precompletate, solicitându-se plătitorului un set minim de informații.

Raiffeisen Bank are peste 240.000 de clienți persoane fizice care folosesc Raiffeisen Online sau Smart Mobile (120.000 de useri activi) și de la an la an indicatorii de utilizare se dublează.

Numărul de plăți ale clienților corporații a crescut cu 15% față de anul precedent (la 30 iunie 2016), iar proporția plăților electronice în total a ajuns la 94% (față de 88% cu un an în urma). Aceeași evoluție pozitivă este observată și în rândul celorlalte segmente și face parte din strategia băncii de promovare a digitalizării.

Raiffeisen Bank a lansat prima soluție de mobile banking  myBanking în 2005 și în 2011 serviciul Smart Mobile.

Raiffeisen Bank deservește aproximativ 2 milioane de clienți persoane fizice, 96.000 IMM-uri și  8.000 de companii. Rețeaua Raiffeisen Bank numară peste 480 de unități, peste 1.100 de ATM-uri, aproximativ 14.000 de EPOS-uri și 100 de MFM (automate multifuncționale).

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: