Companii Stiri

Gilles Antoine, L’Oréal România: estimăm o creștere de două cifre

26 iul. 2017 2 min

Gilles Antoine, L’Oréal România: estimăm o creștere de două cifre

Reading Time: 2 minute

Gilles Antoine 1 BizCu o prezență de 20 de ani pe piața românească, compania franceză L’Oréal a ajuns la o cifră de afaceri de 60 de milioane de euro, iar pentru anul în curs, Gilles Antoine, Country General Manager, L’Oréal România, estimează o creștere de două cifre.

”Toate diviziile sunt pe creștere. Există un potențial mare de  creştere pe segmentul produselor premium, de lux”, a declarat Gilles Antoine într-o întâlnire cu presa cu ocazia marcării a 20 de ani de L’Oréal în România.

Din 2015, L’Oreal România a intrat pe segmentul magazinelor proprii, monobrand, prin deschiderea Kiehl’s în  AFI Palace Cotroceni. În prezent, gigantul francez administrează șapte magazine monobrand (4 magazine Kiehl’s și 3 magazine NYX), iar pentru anul în curs, compania are în plan să mai deschidă unul sau două magazine.

L’Oréal este al doilea jucător, după dimensiunea businessului, pe piața românească a cosmeticelor, estimată la aproximativ 800 de milioane de euro.

În prezent, produsele L’Oréal au o bază de aproximativ 3 milioane de consumatori și, pe termen lung, oficialii companiei au în vedere dublarea acestui număr, precum și atingerea poziției de lider pe piață.

La nivel global, vânzările grupului au fost de 25,8 miliarde de euro în 2016 și compania deține o cotă de piață de 12,6%. Grupul este prezent în 140 de țări, are 89.000 de angajați și este condus, din 2006, de Jean-Paul Agon.

În România, compania este prezentă cu 19 branduri, din toate cele 4 divizii ale grupului (Consumer Products, Active Cosmetics, Professional Products, L’Oréal Luxe) și are 240 de angajați. Printre brandurile din portofoliul companiei se află: L’Oréal, Garnier, Vichy, Kérastase, Maybelline, NYX, Matrix, Giorgio Armani, Diesel, Kiehl’s. 

 

Array

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: