GMP PR colaboreaza cu Katie Paine

GMP PR colaboreaza de luna aceasta cu Katie Paine, cunoscuta drept Queen of PR Measurement, pentru a oferi clientilor agentiei instrumente personalizate de masurare a activitatii de PR.

Katie Delahaye Paine este fondatoarea si CEO-ul Paine Publishing, LLC si editor al The Measurement Advisor, un buletin informativ dedicat masurarii si evaluarii din domeniul comunicarii. Timp de doua decenii, Paine a ajutat companiile sa defineasca si sa proiecteze programe de masurare a PR-ului si  social media. A fost unul dintre fondatorii ”Conclavei” (The Conclave’s Standards for Social Media Measurement), precum si a Principiilor de PR Measurement de la Barcelona. Paine a fondat doua companii de cercetare si a scris trei carti – “Masoara ce conteaza”(Wiley, 2011), “Masurarea Relatiilor Publice” (KDPaine & Partners, 2007) si “Masurarea non-profitului din reţea: folosirea datelor pentru a schimba lumea”, care a castigat premiul Terry McAdam pentru organizatii non-profit in 2013. Paine este, de asemenea, membru fondator al Comisiei de Masurare IPR, membru al PRNews Measurement Hall of Fame si membru al consiliului Society for New Communications Research.

Colaborarea dintre Katie Paine si GMP PR vine pe fondul introducerii metodologiilor personalizate de masurare si evaluare pentru fiecare campanie de comunicare, in conformitate cu standardele internationale (acestea nu sunt standarde AMEC, ci au fost create de Institutul de Relatii Publice cu sprijinul AMEC).

“Esenta problemei este cum definesti succesul in PR. Inseamna mai multe titluri pe primele pagini ale publicatiilor sau comunicarea mai buna a mesajelor? Instrumentele personalizate realizate de GMP PR sub indrumarea mea le vor permite clientilor sa integreze propriile criterii in procesul de masurare si ii vor ajuta sa evalueze profitabilitatea investitiei lor”, a declarat Katie Paine.

“Am incredere in clientii GMP PR si in faptul ca vor gasi media indexul creat de Katie Paine si instrumentele de masurare realizate de noi impreuna cu ea mai mult decat utile, deoarece le permit sa obtina o imagine mai clara a rezultatelor obtinute prin investitia lor in PR”, a detaliat Ana-Maria Diceanu, senior partner GMP PR.

In primavara acestui an, la invitatia GMP PR, Katie Paine a sustinut o conferinta in Bucuresti despre cele mai bune practici in masurarea activitatii de PR.