Marketing Stiri

Golin și MullenLowe, premiate la Golden Hammer

6 iun. 2017 2 min

Golin și MullenLowe, premiate la Golden Hammer

Reading Time: 2 minute

Golin MullenLowe @Golden Hammer micsoratGolin și MullenLowe au obținut două Grand Prix-uri, trei trofee Gold și două Silver la Golden Hammer 2017, pentru campaniile Electric Castle – Unofficial Partners și Vanilla Skype// BRD – Groupe Société Générale. Agențiile au primit și distincțiile PR Frame, pentru cele mai multe puncte obținute din partea juriului de PR, și Communications Folder, pentru cele mai multe puncte acordate de către juriul de Comunicare.

Golin este prima agenție de PR din România premiată cu Grand Prix la acest festival. Trofeele obținute de către echipa din București au contribuit la câștigarea titlului de rețeaua anului de către Golin.

„Aceste premii demonstrează forța PR-ului ca lead, generator de idei și inițiator de dezbateri într-un context complex de comunicare. Împreună cu colegii noștri de la MullenLowe și cu o implicare solidă a echipei noastre de digital, am adus noi perspective asupra interacțiunii dintre branduri și consumatori și am schimbat tipul de raportare clasic prin mecanici și tool-uri noi de social media, printr-un conținut diferit și, mai ales, prin două concepte creative puternice, provenite din insight-uri reale”, declară Ana Trif, Director Consumer Division, Golin, coordonatoarea celor două campanii.

Campania Electric Castle – Unofficial Partners a obținut două Grand Prix-uri la categoriile Promo & Activation și PR, trei Gold-uri și o diplomă specială.

Campania Vanilla Skype// BRD–Groupe Société Générale le-a adus celor două agenții două trofee Silver.  

„Când PR-ul și Advertising-ul lucrează atât de bine împreună, nu te poți aștepta decât la lucruri mari. Performanța de la Golden Hammer e o dovadă, aș zice, consistentă în acest sens”, subliniază Eugen Suman, Executive Creative Director, MullenLowe.

Cele două campanii au fost apreciate și la principalele festivaluri de PR și digital din România. Vanilla Skype// BRD–Groupe Société Générale a fost desemnată Campania Anului la Romanian PR Award 2016, unde a câștigat alte trei trofee Gold, iar la Internetics 2016 a obținut un Gold, un Silver și un titlu de Winner. De asemenea, Electric Castle – Unofficial Partners a fost premiată cu Gold la Romanian PR Award și la Internetics.

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: