Marketing

GolinHarris Londra, Agentia Internationala de PR a Anului

25 oct. 2012 < 1 min

GolinHarris Londra, Agentia Internationala de PR a Anului

Reading Time: < 1 minut

<p> Agentiei GolinHarris din Londra ii revine titlul “International Agency of the Year” oferit de PRWeek Awards, unul dintre cele mai mari festivaluri intenationale de PR.</p> <p>  </p> <p> Principalul avantaj care a transformat GolinHarris in Agentia Anului a fost crearea si implementarea modelului g4, care aduce clientilor o abordare holistica si expertiza digitala complexa.</p> <p>  </p> <p> g4 revolutioneaza modelul agentiei traditionale de PR si aduce schimbari majore in cadrul organizarii agentiei, prin crearea unei structuri noi, bazate pe 4 comunitati diferite: Strategi, Creatori, Conectori si Catalisti – si instrumente proprii, inovatoare.</p> <p>  </p> <p> Unul dintre aceste instrumente este The Bridge™, un hub de comunicare multimedia marca GolinHarris, o platforma unica in industria globala de PR, pentru care GolinHarris a primit deja titlul PR Innovation of the Year, in cadrul editiei precedente a PRWeek Awards. Alte instrumente speciale sunt Bright Collective™, un sistem de colectare a ideilor de la comunitatile de Creatori din toate regiunile lumii, si Planning Cube™, un tool dedicat de planificare strategica.</p> <p>  </p> <p> Modelul g4 a fost lansat si in Bucuresti la inceputul acestui an, alaturi de alte birouri GolinHarris din lume precum Chicago, New York, Londra, Stockholm, Hamburg, Singapore, Shanghai sau Sao Paolo.</p> <p>  </p>

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: