Jazz de Crăciun la lansarea albumului “Christmas time is here”

Jazz de Crăciun la lansarea albumului “Christmas time is here”

Viorica Pintilie își lansează albumul “Christmas time is here” într-un concert special la Cinema Pro, pe 12 decembrie, avându-l ca invitat pe Virgil Ianțu. Albumul cuprinde 10 bijuterii muzicale, reinterpretări in maniera jazz ale unor evergreen-uri precum: “Have Yourself a Merry Little Christmas”, “Baby, It’s Cold Outside”, “Christmas Time Is Here” sau “White Christmas”. Alături de Viorica, pe scena de la Cinema

Asumarea eroismului ca valoare de brand, la #bizsmscamp

Asumarea eroismului ca valoare de brand, la #bizsmscamp

Oamenii din spatele brandurilor trebuie să își adapteze strategia de promovare prin intermediul mediilor sociale. Brandurile intră în dialog direct consumatorii, însă trebuie să fie foarte atenți la capcanele în care pot cădea. Vica Schipor, Social Media Manager la compania Bitdefender a vorbit în cadrul taberei de social media de la Pârâul Rece despre social media citizenship și asumarea eroismului ca valoare

Arta meșteșugului autentic

Arta meșteșugului autentic

Arta autentică românească este, în esență, un meșteșug desăvârșit în secole, de cei mai pasionați dintre noi, cei înzestrați cu un talent nativ de a transforma banalul în excepțional.  SCH Grand, în parteneriat cu Asociația Creatorilor Independenți, a organizat, la sfțrșitul lunii noiembrie, ediția inaugurală a evenimentului The Grand Heritage – primul proiect din România care așază arta tradițională românească

Ce au văzut românii pe YouTube în 2017

Ce au văzut românii pe YouTube în 2017

Vedeta globală de pe YouTube în acest an a luat partea leului în printre utilizatorii români ai site-ului, potrivit unui comunicat Google. “Indiferent de tipul de conținut, vedeta incontestabilă a acestui an este “Despacito”. Atât în varianta originală, cât și “cover”, Despacito este liderul popularității pe YouTube”, se arată în comunicat. Listele YouTube Rewind cuprind clipuri încărcate în 2017 și

Cultură japoneză în stare lichidă

Cultură japoneză în stare lichidă

Mai bine de două milenii s-au așternut peste istoria sake-ului, iar pe măsură ce Washoku, bucătăria tradițională japoneză, câștigă noi adepți, băutura făcută din orez fermentat este redescoperită și din ce în ce mai apreciată în afara granițelor Japoniei. Inclusiv în România. Anul trecut în mai, șefii de stat și de guvern ai G7 reuniți la Ise-Shima, o mică localitate

Afaceri efervescente

Afaceri efervescente

Crișana este una dintre regiunile viticole răcoroase perfectă pentru vinurile rafinate, care ajung la maturitate mai târziu și acumulează aromele mai încet. Am ajuns însă la Carastelec într-o zi însorită de toamnă, numai bună pentru o plimbare în vie și pentru o degustare. Carastelec este un sat situat în apropierea masivului muntos Mă­gu­ra Șimleului, într-o regiune cu un sol aparte

Gala Premiilor CARIERE 2017 sub egida „Români care ne inspira”

Gala Premiilor CARIERE 2017 sub egida „Români care ne inspira”

Revista CARIERE organizează cea de-a cincea ediție a galei sale anuale prin care premiază excelența în antreprenoriat, inovație, leaderhipș inspirație, pe 14 decembrie, la Hotel Radisson Blu din București. Gala reunește anual elita comunității de antreprenori, manageri și specialisti de renume național și mondial, care contribuie la o mai bună imagine a României în lume. „Gala Premiilor Revistei CARIERE onorează

Doi antreprenori și șapte beri

Doi antreprenori și șapte beri

Cu o investiție de 60.000 de euro, Cătălin Minea și Doru Negrei, doi antreprenori din domeniul construcțiilor și arhitecturii, au deschis acum doi ani Amistad Beer, o microfabrică de bere artizanală de la marginea Bucureștiului, care produce șapte sortimente de bere. Un arhitect și un inginer constructor intră într-un bar. Pare începutul unui banc promițător, dar este un rezumat al

Concept store Mathilde de 70.000 de euro în București

Concept store Mathilde de 70.000 de euro în București

Brandul de vestimentație feminină Mathilde a inaugurat un nou concept store în București, pe Calea Dorobanți, în urma unei investiții de 70.000 de euro (amenajare și stoc de marfă), acesta fiind al zecelea magazin la nivel național al brandului. Noul showroom Mathilde are o suprafață de 80 metri pătrați. “Pentru a fi la înălțime, trebuie să venim în fiecare an

Coniac și muzică pentru încă 100 de ani

Coniac și muzică pentru încă 100 de ani

Brandul de coniac LOUIS XIII a lansat ”100 Years”- The Song We’ll Only Hear If We Care, piesa pe care o vom asculta doar dacă ne pasă – o compoziție muzicală creată de Pharrell Williams care va fi lansată publicului în anul 2117. Piesa lui Pharrell a fost înregistrată pe un disc făcut din lut din solul calcaros al regiunii